- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, to se mi líbí. Jak je velký ten svět, uvedený v nadpisu článku? Ahoj PŠ
V roce 1988 se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů jako tramvaj s nejvíce vyrobenými kusy a to se jich ještě pár stovek stihlo vyrobit v roce 89-96...
Proč se v článku píše "plzeňský designer" ?
Proč ne plze"nský projektant" ?
Proč se redaktoři bojí psát česky? Nebo neumějí překládat?
Designer nerovná se projektant.
Prace u pocitac muze byt zajimava, ale ono by to chtelo udelat model a posadit tam cloveka z ulice. To by pak byli prekvapeni, jak daleko mimo realitu se pohybuji. Vitezsyvi designu nad ergonomii...
Zlatá slova! S každou další novou tramvají či trolejbusem si říkám, že tvůrci snad nikdy neviděli, jaké rozměry člověk má.
Tramvaj Porsche je něco jako u aut Škoda Roomster.
Roomster je jak prostorově, tak technicky velmi nepovedené strašidlo.
Stejně jako tramvaj Porsche a všechny nové tramvaje ze škodovky.
Vidím, že ve fotogalerii jsou všechny tramvaje jen pro Plzeň.
To, že se ne úplně nejmladší designér naučil velmi dobře používat ke své práci PC, včetně trojrozměrného zobrazení, je velice pozitivní až záslužné. Není málo vysokoškolsky vzdělaných, kteří pro svoji práci dodnes používají psací stroj.
Je mu šedesát sedm. V jeho branži se počítače používají u nás nějakých 25 let. Takže to zas tak pozitivní a záslužné není.
Su z Brna, kde jezdí řada typů tramvají. V podstatě proti nim nic nemám až na fatálně nedořešené větrání. Dřív ve starých typech neřkuli dřevácích když bylo horko, stáhli jsme okna dolů a bylo dobře. Kromě toho se za jízdy daly dveře otvírat nebo vůbec nebyly. Jó, to byly doby...Teď se ve vedrech (těch jsme si letos užili nadmíru) jen funíme a potíme se. Příčina je v mrňavých vyklápěcích okénkách, které navíc nejsou nad každým oknem a absenci nebo nedostatečné velikosti střešního otvoru, který navíc bývá často zavřen. Vypadá to, že vozy byly koncipovány pro provoz u polárního kruhu a ne v zeměpisných šířkách oblastí, které oteplování začíná dost sužovat. 314
No jo,měla by tam být standadně klimatizace.