Diskuze

Nejrozšířenější tramvaji na světě vtiskl novou tvář plzeňský designér

Tramvajím, které jezdí ve velkých českých městech i některým soupravám metra, vtiskl podobu plzeňský designér František Pelikán. „Práce v počítači je zajímavá, ale pro mě je nejlepší trojrozměrný model, na kterém si můžete na každý přechod ploch, hran i rádius sáhnout,“ řekl v rozhovoru pro MF DNES.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P13a54v30e89l 52Š62i15m78e60k

11. 10. 2015 21:40

Dobrý den, to se mi líbí. Jak je velký ten svět, uvedený v nadpisu článku? Ahoj PŠ

[>-] EU

0 0
možnosti

V roce 1988 se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů jako tramvaj s nejvíce vyrobenými kusy a to se jich ještě pár stovek stihlo vyrobit v roce 89-96...

0 0
možnosti

Proč se v článku píše "plzeňský designer" ?

Proč ne plze"nský projektant" ?

Proč se redaktoři bojí psát česky? Nebo neumějí překládat?

0 0
možnosti

Designer nerovná se projektant.

1 0
možnosti

J88i86r96i 28R66u34s27n28o24k

11. 10. 2015 13:39

Prace u pocitac muze byt zajimava, ale ono by to chtelo udelat model a posadit tam cloveka z ulice. To by pak byli prekvapeni, jak daleko mimo realitu se pohybuji. Vitezsyvi designu nad ergonomii...

2 0
možnosti

Zlatá slova! S každou další novou tramvají či trolejbusem si říkám, že tvůrci snad nikdy neviděli, jaké rozměry člověk má.

0 0
možnosti

Tramvaj Porsche je něco jako u aut Škoda Roomster.:-)

5 0
možnosti

Roomster je jak prostorově, tak technicky velmi nepovedené strašidlo.

Stejně jako tramvaj Porsche a všechny nové tramvaje ze škodovky.

0 0
možnosti

Vidím, že ve fotogalerii jsou všechny tramvaje jen pro Plzeň.

1 2
možnosti

M21i63l89a47n 34V13á63c59h56a

11. 10. 2015 11:19

To, že se ne úplně nejmladší designér naučil velmi dobře používat ke své práci PC, včetně trojrozměrného zobrazení, je velice pozitivní až záslužné. R^ Není málo vysokoškolsky vzdělaných, kteří pro svoji práci dodnes používají psací stroj. ;-)

0 0
možnosti

Je mu šedesát sedm. V jeho branži se počítače používají u nás nějakých 25 let. Takže to zas tak pozitivní a záslužné není.

3 0
možnosti

J53i23ř93í 44E84u60l69e88r

11. 10. 2015 10:05

Su z Brna, kde jezdí řada typů tramvají. V podstatě proti nim nic nemám až na fatálně nedořešené větrání. Dřív ve starých typech neřkuli dřevácích když bylo horko, stáhli jsme okna dolů a bylo dobře. Kromě toho se za jízdy daly dveře otvírat nebo vůbec nebyly. Jó, to byly doby...Teď se ve vedrech (těch jsme si letos užili nadmíru) jen funíme a potíme se. Příčina je v mrňavých vyklápěcích okénkách, které navíc nejsou nad každým oknem a absenci nebo nedostatečné velikosti střešního otvoru, který navíc bývá často zavřen. Vypadá to, že vozy byly koncipovány pro provoz u polárního kruhu a ne v zeměpisných šířkách oblastí, které oteplování začíná dost sužovat. 314

17 1
možnosti

No jo,měla by tam být standadně klimatizace.

3 0
možnosti