- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, to spojování technických předmětů s netechnickými je možná atraktivní pro studenty, snáze "prolezou", ale ve výsledku nejsou ani pořádní techničtí inženýři, ani ekonomové/právníci schopní konkurovat specialistům. Trochu mi to připadá, že si ZČU chce udržet vysoký (příliš) počet studentů. Ale průzkum mezi regionálními firmami kvituji!
Hehe. Když jsem něco podobnýho cpal před 5 lety děkanovi ekonomky s tím, že končím školu a do praxe jsou mi nabyté znalosti v podstatě k ničemu, tak mi bylo odpovězeno, že firmy o to nemaj zájem a naznačeno, ať otázky tohoto typu už nikdo nepokládá...
Podobný průzkum by měly dělat nejlépe všechny školy. Přiblížit výuku praktickým potřebám pracovního trhu. konec konců nejde o to produkovat v praxi nepoužitelné akademiky, což se bohužel děje v mnoha případech.
Absolutně souhlasím. Kéž by se všechny školy v ČR chytili za nos, udělaly si průzkum ve firmách, po čem je poptávka a přizpůsobovaly své studium požadavkům trhu.
Otázkou jest, kolik škol by na základě zjištěných dat muselo ukončit svou existenci...