- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od pondělí 5.10. je uzavřen provoz zastávek MHD a stroje a dělníci zatím nejsou vidět. Nedivím se, že stavby se tímto prodražují a narůstá nespokojenost nás občanů.
Je zajímavé, že naši předci dokázali vybudovat dlážděné komunikace tak, že vydržely třeba 80 let, ale v dnešní době plné všelijakých norem kvality a kontrol se to podaří jen na dobu 10 let. Předpokládám, že pokud by se vše udělalo tak, jak mělo, tohle by se nestalo. Znamená to jediné - pochybení a to jak u dodavatele, tak u stavebníka. Vinu samozřejmě neponese žádný viník, ale opět my daňoví poplatníci. Děkujeme!
je zajímavé že naši předci jezdili v delších intervalech a v karosách, která je skoro o polovinu lehčí než současné autobusy Solaris Urbino 18. Tudíž je logické, že vroste zátěž..
Docela mě zajímá, jak to bude fungovat, protože s podkladem pro zastávky autobusů bojují všude. A je jedno jesti nasadí asfalt, beton nebo kamenné kostky.
Devět let je fakt dlouhá doba, to už se to nutně muselo opravit!!! V Plzni je mraky míst, které by rekonstrukci potřebovali víc. A když se zase bude experimentovat, dá se další rekonstrukce čekat za kolik - pět let? Město má přece peněz na vyhazování!
Nevím jak v Plzni, kam jezdím párkrát do roka, ale v Praze jsou dlážděné zastávky BUS nejzničenější úseky vozovek.
Vozovka všude okolo má viditelně (i ze stejného složení) životnost až několiknásobně delší, ale tady prostě je znát, že těžká vozidla v místě často/pravidelně stojí, což vyžaduje od povrchu či podloží vyšší tlakovou nosnost než míste přes něž ty těžká vozidla jen projíždí!
PS: A když se ty zastávky zavčas neopraví, tak náklady budou vyšší v poškození vozidel MHD, jejichž provoz ve výsledku musí zaplati (resp. po odečtení jízdného doplatit) město = všichni jeho občané.
No jo, s takovou slavou se to rekonstruovalo. Pry to bude zmenseni dopravy, kdyz bude zastavka v silnici, jen nekomu nedoslo, ze kdyz se bude opravovat, tak nebude ani silnice :))
No a to bude podstatné zmenšení dopravy, ne? Auta to sice budou objíždět, takže pro přesun z bodu A do bodu B ujedou více, tím pádem spálí více paliva a vyprodukují více exhalací. A o to přeci jde. Vždyť většina dopravních úprav spočívá v komplikování dopravy. Tu zastávka v jízdním pruhu, tu zúžení, tu semafor jen pro zbrždění, A vrcholem je schválně nastavená červená vlna. Jo, až někdo pochopí, že plynulá doprava je bezpečnější a výhodnější, to bude paráda.