Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastávky v Plzni na Slovanech čeká oprava, dlažbu nahradí panely

Dopravu na Francouzské třídě v Plzni od 5. října zkomplikuje rekonstrukce čtyř autobusových zastávek. Stanice „Poliklinika Slovany“ bude v obou směrech přeložena a zastávka „Pošta Francouzská“ nebude fungovat vůbec. Omezení se dotkne i motoristů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42a53v65e90l 84H13o51l92u15b 4133894564950

Od pondělí 5.10. je uzavřen provoz zastávek MHD a stroje a dělníci zatím nejsou vidět. Nedivím se, že stavby se tímto prodražují a narůstá nespokojenost nás občanů.

0/0
7.10.2015 7:52

P51e17t44r 92H52r28a22b51á73k 6620187472460

Je zajímavé, že naši předci dokázali vybudovat dlážděné komunikace tak, že vydržely třeba 80 let, ale v dnešní době plné všelijakých norem kvality a kontrol se to podaří jen na dobu 10 let. Předpokládám, že pokud by se vše udělalo tak, jak mělo, tohle by se nestalo. Znamená to jediné - pochybení a to jak u dodavatele, tak u stavebníka. Vinu samozřejmě neponese žádný viník, ale opět my daňoví poplatníci. Děkujeme!

+2/−2
4.10.2015 17:18

J89a22n 98B32e17n12e43š 5309885718775

je zajímavé že naši předci jezdili v delších intervalech a v karosách, která je skoro o polovinu lehčí než současné autobusy Solaris Urbino 18. Tudíž je logické, že vroste zátěž..

+1/0
4.10.2015 21:37

P65e66t80r 43H30r22a88b53á36k 6420947802690

Intervaly a závaží bych bral jako irelevantní argument. Zcela určitě ten poměr nečiní 1:8, aby opotřebení o tolik rychlejší. navíc dříve MHD jezdilo určitě více lidí, než dnes, takže spoje byly určitě naplněnější.Co tam máte dál?

+1/−1
5.10.2015 7:33

J25a92n 10B67e41n67e90š 5569535488225

takže když budou jezdit třikrát těžší autobusy desetkrát častěji, tak by to podle Vás nemělo mít žádný vliv na podklady zastávek? Zvlášť když 30tka je nejvytíženější linkou ve městě? To aby to bylo to udělali z nějakého kovu (ze kterého to samozřejmě nelze). Srovnávat to s minulostí to podle mě nelze..Dost se toho změnilo. Měli by se inspirovat někde, kde jsou těžší autobusy..

0/0
5.10.2015 9:59

J38i93ř81í 94K86o23c74u61r44e66k 6365854475778

KOlik autobusů jezdilo v roce 1935? Je to 80 let ... moc ne že?

0/0
24.10.2015 21:22

P31e61t72r 64H20r13a94b41á38k 6170237122750

Už vím, Vy tu kopete za politiky, což mne u komunisty docela překvapuje. Nebo by mne překvapovat nemělo?:)

0/−2
5.10.2015 7:40

J88a30n 80B30e22n27e67š 5149355398925

:-P hloupé, škoda reagovat

0/0
5.10.2015 10:00

F66r23a67n42t45i13š87e17k 61M88o20s16s 8282913429459

Docela mě zajímá, jak to bude fungovat, protože s podkladem pro zastávky autobusů bojují všude. A je jedno jesti nasadí asfalt, beton nebo kamenné kostky.

0/0
4.10.2015 13:01

V27á96c65l74a80v 83V47i84l40e63t45a 8248682799733

Devět let je fakt dlouhá doba, to už se to  nutně muselo opravit!!! V Plzni je mraky míst, které by rekonstrukci potřebovali víc. A když se zase bude experimentovat, dá se další rekonstrukce čekat za kolik - pět let? Město má přece peněz na vyhazování!

+1/0
4.10.2015 10:18

M94i31l78a96n 96M45a61j94e35r28č16í50k 1860780244616

Nevím jak v Plzni, kam jezdím párkrát do roka, ale v Praze jsou dlážděné zastávky BUS nejzničenější úseky vozovek.

Vozovka všude okolo má viditelně (i ze stejného složení) životnost až několiknásobně delší, ale tady prostě je znát, že těžká vozidla v místě často/pravidelně stojí, což vyžaduje od povrchu či podloží vyšší tlakovou nosnost než míste přes něž ty těžká vozidla jen projíždí!

PS: A když se ty zastávky zavčas neopraví, tak náklady budou vyšší v poškození vozidel MHD, jejichž provoz ve výsledku musí zaplati (resp. po odečtení jízdného doplatit) město = všichni jeho občané.

+1/0
4.10.2015 12:46
Foto

P37e78t81r 50J16a69n64o22v82s74k81ý 1118800662738

No jo, s takovou slavou se to rekonstruovalo. Pry to bude zmenseni dopravy, kdyz bude zastavka v silnici, jen nekomu nedoslo, ze kdyz se bude opravovat, tak nebude ani silnice :))

+6/0
4.10.2015 9:32

P48e81t24r 24D84l48o93u45h10ý 3645121392558

No a to bude podstatné zmenšení dopravy, ne? :-) Auta to sice budou objíždět, takže pro přesun z bodu A do bodu B ujedou více, tím pádem spálí více paliva a vyprodukují více exhalací. A o to přeci jde. Vždyť většina dopravních úprav spočívá v komplikování dopravy. Tu zastávka v jízdním pruhu, tu zúžení, tu semafor jen pro zbrždění, A vrcholem je schválně nastavená červená vlna. Jo, až někdo pochopí, že plynulá doprava je bezpečnější a výhodnější, to bude paráda.

+3/0
4.10.2015 11:35

V73á43c60l16a26v 11V18i44l85e38t66a 8348652669243

No já sice tímhle směrem jezdím jen občas, ale vyjde to prakticky najisto - z Mikulášského náměstí kolem Štruncáku a k autobusovému nádraží. Člověk by řekl hlavní tah - ale je tam devět semaforů a pod osm červených jsem se ještě nedostal... Tolik k plynulosti dopravy v Plzni.

A Francouzskou jezdím každý den, takže jsem nadšením bez sebe:-(.

+2/0
4.10.2015 12:41

J31i62ř59í 23K68o54c67u68r71e63k 6395234425438

Asi máme sednout na kolo, jet po silnici, když svítí červená to vzít po ptřechodu a plynule pokračovat dál po chodníku. :-P

0/0
24.10.2015 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.