Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastávky v Plzni na Slovanech čeká oprava, dlažbu nahradí panely

Dopravu na Francouzské třídě v Plzni od 5. října zkomplikuje rekonstrukce čtyř autobusových zastávek. Stanice „Poliklinika Slovany“ bude v obou směrech přeložena a zastávka „Pošta Francouzská“ nebude fungovat vůbec. Omezení se dotkne i motoristů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41a15v75e21l 13H33o78l26u78b 4963164344160

Od pondělí 5.10. je uzavřen provoz zastávek MHD a stroje a dělníci zatím nejsou vidět. Nedivím se, že stavby se tímto prodražují a narůstá nespokojenost nás občanů.

0/0
7.10.2015 7:52

P66e70t13r 65H52r31a23b45á66k 6580147612860

Je zajímavé, že naši předci dokázali vybudovat dlážděné komunikace tak, že vydržely třeba 80 let, ale v dnešní době plné všelijakých norem kvality a kontrol se to podaří jen na dobu 10 let. Předpokládám, že pokud by se vše udělalo tak, jak mělo, tohle by se nestalo. Znamená to jediné - pochybení a to jak u dodavatele, tak u stavebníka. Vinu samozřejmě neponese žádný viník, ale opět my daňoví poplatníci. Děkujeme!

+2/−2
4.10.2015 17:18

J97a45n 11B28e24n29e29š 5889725888445

je zajímavé že naši předci jezdili v delších intervalech a v karosách, která je skoro o polovinu lehčí než současné autobusy Solaris Urbino 18. Tudíž je logické, že vroste zátěž..

+1/0
4.10.2015 21:37

P81e78t95r 88H66r44a47b28á34k 6310657392720

Intervaly a závaží bych bral jako irelevantní argument. Zcela určitě ten poměr nečiní 1:8, aby opotřebení o tolik rychlejší. navíc dříve MHD jezdilo určitě více lidí, než dnes, takže spoje byly určitě naplněnější.Co tam máte dál?

+1/−1
5.10.2015 7:33

J78a29n 92B81e11n24e33š 5159875768975

takže když budou jezdit třikrát těžší autobusy desetkrát častěji, tak by to podle Vás nemělo mít žádný vliv na podklady zastávek? Zvlášť když 30tka je nejvytíženější linkou ve městě? To aby to bylo to udělali z nějakého kovu (ze kterého to samozřejmě nelze). Srovnávat to s minulostí to podle mě nelze..Dost se toho změnilo. Měli by se inspirovat někde, kde jsou těžší autobusy..

0/0
5.10.2015 9:59

J63i76ř85í 45K42o76c36u67r92e70k 6525264555988

KOlik autobusů jezdilo v roce 1935? Je to 80 let ... moc ne že?

0/0
24.10.2015 21:22

P24e65t42r 62H75r78a71b55á45k 6100367162710

Už vím, Vy tu kopete za politiky, což mne u komunisty docela překvapuje. Nebo by mne překvapovat nemělo?:)

0/−2
5.10.2015 7:40

J73a20n 40B84e14n79e41š 5219805988145

:-P hloupé, škoda reagovat

0/0
5.10.2015 10:00

F50r96a63n72t67i30š61e72k 92M67o44s81s 8702383189159

Docela mě zajímá, jak to bude fungovat, protože s podkladem pro zastávky autobusů bojují všude. A je jedno jesti nasadí asfalt, beton nebo kamenné kostky.

0/0
4.10.2015 13:01

V28á75c58l38a70v 13V26i36l17e66t71a 8848442279253

Devět let je fakt dlouhá doba, to už se to  nutně muselo opravit!!! V Plzni je mraky míst, které by rekonstrukci potřebovali víc. A když se zase bude experimentovat, dá se další rekonstrukce čekat za kolik - pět let? Město má přece peněz na vyhazování!

+1/0
4.10.2015 10:18

M60i90l65a22n 16M13a35j82e37r42č47í36k 1910480114766

Nevím jak v Plzni, kam jezdím párkrát do roka, ale v Praze jsou dlážděné zastávky BUS nejzničenější úseky vozovek.

Vozovka všude okolo má viditelně (i ze stejného složení) životnost až několiknásobně delší, ale tady prostě je znát, že těžká vozidla v místě často/pravidelně stojí, což vyžaduje od povrchu či podloží vyšší tlakovou nosnost než míste přes něž ty těžká vozidla jen projíždí!

PS: A když se ty zastávky zavčas neopraví, tak náklady budou vyšší v poškození vozidel MHD, jejichž provoz ve výsledku musí zaplati (resp. po odečtení jízdného doplatit) město = všichni jeho občané.

+1/0
4.10.2015 12:46
Foto

P97e38t23r 45J31a69n43o47v79s36k64ý 1118570762378

No jo, s takovou slavou se to rekonstruovalo. Pry to bude zmenseni dopravy, kdyz bude zastavka v silnici, jen nekomu nedoslo, ze kdyz se bude opravovat, tak nebude ani silnice :))

+6/0
4.10.2015 9:32

P75e52t82r 89D15l26o12u12h26ý 3445471262898

No a to bude podstatné zmenšení dopravy, ne? :-) Auta to sice budou objíždět, takže pro přesun z bodu A do bodu B ujedou více, tím pádem spálí více paliva a vyprodukují více exhalací. A o to přeci jde. Vždyť většina dopravních úprav spočívá v komplikování dopravy. Tu zastávka v jízdním pruhu, tu zúžení, tu semafor jen pro zbrždění, A vrcholem je schválně nastavená červená vlna. Jo, až někdo pochopí, že plynulá doprava je bezpečnější a výhodnější, to bude paráda.

+3/0
4.10.2015 11:35

V43á20c76l35a40v 67V42i70l98e95t54a 8278522849843

No já sice tímhle směrem jezdím jen občas, ale vyjde to prakticky najisto - z Mikulášského náměstí kolem Štruncáku a k autobusovému nádraží. Člověk by řekl hlavní tah - ale je tam devět semaforů a pod osm červených jsem se ještě nedostal... Tolik k plynulosti dopravy v Plzni.

A Francouzskou jezdím každý den, takže jsem nadšením bez sebe:-(.

+2/0
4.10.2015 12:41

J50i11ř76í 16K98o66c94u53r12e43k 6835734945228

Asi máme sednout na kolo, jet po silnici, když svítí červená to vzít po ptřechodu a plynule pokračovat dál po chodníku. :-P

0/0
24.10.2015 21:24



Najdete na iDNES.cz