Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Karlovarské třídě v Plzni přibude zvláštní jízdní pruh pro autobusy

Plzeňská radnice se pokusí zajistit, aby autobusy jedoucí ze Severního předměstí a Vinic do centra města, nestály ráno v kolonách. Na Karlovarské třídě pod lékařskou fakultou vznikne zvláštní jízdní pruh pro autobusy a další pruh pro všechna vozidla přibude také na mostě generála Pattona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80i76ř42í 20J89o98z77a 3448223400881

Takze projekt na vystavbu tramvajove trate od Lekarske fakulty na sidl. Vinice jde ke dnu???

0/0
20.9.2015 19:17

M13i18r77o48s35l26a68v 44S41u57c37h14y 5380929220770

A co tramvajový pás? Nemohl by se snížit (resp. vozovka zvýšit), aby po něm mohly jezdit i autobusy a sanitky?

+1/0
19.9.2015 18:16

P40a69v12e11l 81V15ě53t19r35o54v37e70c 6296118692501

Za to auta pojedou dvakrát tak dlouho a Plzeň bude ještě víc ucpaná...

0/−3
19.9.2015 17:33

J14i26ř77í 31J47o74z20a 3398163970631

Plzen se timto projektem pridava k dalsim mestum jako jsou Ceske Budejovice, Praha a Brno ;)

0/0
19.9.2015 7:21

J72i91ř55í 79J45o72z64a 3328433560691

A k Jihlave...

0/0
19.9.2015 7:22

L34i31b50o11r 11H54a16d 2729507925122

http://www.plzen.eu/obcan/aktuality/z-mesta/karlovarska-trida-dostane-novy-pruh-vyhrazen-bude-pro-mhd.aspx

0/0
18.9.2015 23:07

L18i50b19o38r 74H98a85d 2189847705562

Už jsem to psal na dopravní diskusi, budu to psát i p. Vohradskýmu, odkázal mi na něj p. Pytel z MMP, já říkám, že rozměry toho rozšíření jsou špatně,  3.25 + 3.25 + 3 metry je málo pro velká auta a hlavně městské autobusy linky 41, kde jezdí autobusy solaris a ty mají i se ZPĚTNÝMI zrcátky šířku 3 m plus mínus centimetr. Proto je  šířka 3.25 je nebezpečná pro autobusy i ostatní auta jedoucí v těchto pruzích. Na rozdíl od dopravních inženýrů, projektantů, náměstků primátora a primátora, kteří nesedile ve větším autě než osobním mám 19 ti letou praxi těchto vozidel, takže snad trochu vím, o čem je řeč. Je hezké, že v počítačovém programu dopravním odborníkům a projektantům všechno na počítačové obrazovce všechno krásně vychází, ale realita provozu je úplně opačná. Současný trend zúžování vozovek je absolutně zbytečné zlo hlavně pro řidiče autobusů a trolejbusů. A  dokonce se člověk dozví, záměrem města Plzně je stavět co nejlevnější varianty, tudíž i nejužší možné varianty, které připadají v úvahu, aby nikdo nemohl napadnout naše radní zastupitele, že nejednají se zájmy  řádného hospodáře. !!!!!!

Bohužel zůstává smutnou realitou, že se tak děje už delší dobu a vyhlídka na zlepšení je nulová.

Poslední dobou je vidět a slyšet ve vozidlech poměrně masívní reklamu na řidiče MHD trolejbusů a autobusů. I takové věci jako nesmyslně úzké vozovky odradí část lidí, aby se této práci věnovali na hlavní pracovní poměr a jak se říká, za volantem jste neustále jednou nohou v kriminále. Ale to si pánové na magistrátu vůbec nejsou ochotní připustit, že by se něco takového mohlo v realitě obyčejného človíčka odehrávat.

+3/0
18.9.2015 23:05

P61e92t84r 72H83r61a18b36á32k 6820777762150

Co na to důchodci z Vinic, kteří jezdí 41 do Kauflandu a vystupují na Rondelu? Jak budou brát to, že už tam 41 už stavět nebude? Myslím si, že si spíše sedí na drátech na podnicích. Co kdyby ty ťulpasy spíše napadlo, když už chtějí důchodce jezdící do Kauflandu odrbat, že by ta 41 mohla jezdit pouze Na chmelnice, tam by vyhodila lidi, kteří by šli na tramvaj a žádný pruh by se dělat nemusel? Pokud jde o dělníky z Vinic, tak ti by pak ve městě mohli U práce přestoupit na trolejbus, který jede na Borská pole a problém vyřešen. Ovšem koncepce podniků je dlouhodobě na hlavu a vymýšlí se ve společenství s městem pouze další blbosti. Nyní se vyhodí nějakých 30 melounů do luftu kvůli nápadu, který šel řešit jinak - levněji. 

Bohužel město tím, že podporuje automobilovou dopravu způsobuje v některých časech až ničivé zácpy v centru a okolí města a koncepce nula. Co na to Náhlík, který se leckdy chlubí tím, co zde udělat pro dopravu v Plzni? Udělal kulové, pač stav dopravy před jeho nástupem byl lepší, než nyní. Měl by chodit kanály, leč doba je taková, že kazisvěti se mají dobře....

+1/−2
18.9.2015 21:16

V72l32a92d42i69m24í98r 71N50o40v35o44t24n40ý 1749390732130

Město PODPORUJE automobilovou dopravu??? Na to jste přišel jak? Rv

0/0
20.9.2015 17:40

J48a39n54a 48M24r11á59z33k43o18v85á 8536900793240

Na TV ZAK toto plánované opatření už delší dobu prezentují jako "výrazné zrychlení dopravy" (všeobecné). Pro to MHD beru, ale hlavně po sanitky apod. Ostatní si nepolepší. Osobně jezdím tramvají jedničkou, takže do toho nemám co mluvit. Ovšem katastrofou pro sanitky je vyštěrkované tramvajové pole dvojky od Sadů Pětatřicátníků směrem na Skvrňany. Sanitky jej v nouzi nemohou používat jako například na Klatovské, Je tristní vidět zoufale houkající sanitku jedoucí ze Skvrňan, zabořenou mezi stojícími auty, jejichž řidiči nemohou ani při nejlepší vůli uhnout.

+3/0
18.9.2015 17:53

L30u38d93ě30k 35N53ě23m77e75c 5345881932374

Je pravda, že tam autobusy MHD často čekají jako trubky, ale tohle asi není nejlepší řešení.

0/0
18.9.2015 11:59
Foto

M63i59r60e90k 73D88o69l36e32j27š 1883535945875

Ježíš! Kdyby ty chytráci dodělali městký okruhy tak se zmírní a nemusí se dělat zvláštní pruh!!!! Vždyť vede z lochotína, vinic, sylvánu jedna cesta!!! Bože zapněte ty mozky!!!!

+5/0
18.9.2015 11:42

L45u47k34á23š 39H44r40a13b69ě 9756770179802

No jsem zvědav, nakolik ten pruh bude opravdu volnej pro určená vozidla...

0/0
18.9.2015 11:13

V15l76a39d64i30m60í39r 62N77o22v67o69t43n25ý 1529480742400

?

0/0
18.9.2015 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.