Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Karlovarské třídě v Plzni přibude zvláštní jízdní pruh pro autobusy

Plzeňská radnice se pokusí zajistit, aby autobusy jedoucí ze Severního předměstí a Vinic do centra města, nestály ráno v kolonách. Na Karlovarské třídě pod lékařskou fakultou vznikne zvláštní jízdní pruh pro autobusy a další pruh pro všechna vozidla přibude také na mostě generála Pattona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22i80ř96í 43J64o97z96a 3178873950361

Takze projekt na vystavbu tramvajove trate od Lekarske fakulty na sidl. Vinice jde ke dnu???

0/0
20.9.2015 19:17

M42i98r66o60s47l98a43v 62S43u82c18h38y 5500739270820

A co tramvajový pás? Nemohl by se snížit (resp. vozovka zvýšit), aby po něm mohly jezdit i autobusy a sanitky?

+1/0
19.9.2015 18:16

P84a19v91e91l 68V85ě71t48r73o31v96e60c 6106578312681

Za to auta pojedou dvakrát tak dlouho a Plzeň bude ještě víc ucpaná...

0/−3
19.9.2015 17:33

J82i20ř50í 32J22o39z82a 3498453650631

Plzen se timto projektem pridava k dalsim mestum jako jsou Ceske Budejovice, Praha a Brno ;)

0/0
19.9.2015 7:21

J43i14ř52í 55J68o46z25a 3218963940131

A k Jihlave...

0/0
19.9.2015 7:22

L67i56b37o27r 86H26a11d 2819617855602

http://www.plzen.eu/obcan/aktuality/z-mesta/karlovarska-trida-dostane-novy-pruh-vyhrazen-bude-pro-mhd.aspx

0/0
18.9.2015 23:07

L48i55b39o33r 94H70a55d 2359517565122

Už jsem to psal na dopravní diskusi, budu to psát i p. Vohradskýmu, odkázal mi na něj p. Pytel z MMP, já říkám, že rozměry toho rozšíření jsou špatně,  3.25 + 3.25 + 3 metry je málo pro velká auta a hlavně městské autobusy linky 41, kde jezdí autobusy solaris a ty mají i se ZPĚTNÝMI zrcátky šířku 3 m plus mínus centimetr. Proto je  šířka 3.25 je nebezpečná pro autobusy i ostatní auta jedoucí v těchto pruzích. Na rozdíl od dopravních inženýrů, projektantů, náměstků primátora a primátora, kteří nesedile ve větším autě než osobním mám 19 ti letou praxi těchto vozidel, takže snad trochu vím, o čem je řeč. Je hezké, že v počítačovém programu dopravním odborníkům a projektantům všechno na počítačové obrazovce všechno krásně vychází, ale realita provozu je úplně opačná. Současný trend zúžování vozovek je absolutně zbytečné zlo hlavně pro řidiče autobusů a trolejbusů. A  dokonce se člověk dozví, záměrem města Plzně je stavět co nejlevnější varianty, tudíž i nejužší možné varianty, které připadají v úvahu, aby nikdo nemohl napadnout naše radní zastupitele, že nejednají se zájmy  řádného hospodáře. !!!!!!

Bohužel zůstává smutnou realitou, že se tak děje už delší dobu a vyhlídka na zlepšení je nulová.

Poslední dobou je vidět a slyšet ve vozidlech poměrně masívní reklamu na řidiče MHD trolejbusů a autobusů. I takové věci jako nesmyslně úzké vozovky odradí část lidí, aby se této práci věnovali na hlavní pracovní poměr a jak se říká, za volantem jste neustále jednou nohou v kriminále. Ale to si pánové na magistrátu vůbec nejsou ochotní připustit, že by se něco takového mohlo v realitě obyčejného človíčka odehrávat.

+3/0
18.9.2015 23:05

P32e37t44r 31H74r38a24b84á45k 6340737782520

Co na to důchodci z Vinic, kteří jezdí 41 do Kauflandu a vystupují na Rondelu? Jak budou brát to, že už tam 41 už stavět nebude? Myslím si, že si spíše sedí na drátech na podnicích. Co kdyby ty ťulpasy spíše napadlo, když už chtějí důchodce jezdící do Kauflandu odrbat, že by ta 41 mohla jezdit pouze Na chmelnice, tam by vyhodila lidi, kteří by šli na tramvaj a žádný pruh by se dělat nemusel? Pokud jde o dělníky z Vinic, tak ti by pak ve městě mohli U práce přestoupit na trolejbus, který jede na Borská pole a problém vyřešen. Ovšem koncepce podniků je dlouhodobě na hlavu a vymýšlí se ve společenství s městem pouze další blbosti. Nyní se vyhodí nějakých 30 melounů do luftu kvůli nápadu, který šel řešit jinak - levněji. 

Bohužel město tím, že podporuje automobilovou dopravu způsobuje v některých časech až ničivé zácpy v centru a okolí města a koncepce nula. Co na to Náhlík, který se leckdy chlubí tím, co zde udělat pro dopravu v Plzni? Udělal kulové, pač stav dopravy před jeho nástupem byl lepší, než nyní. Měl by chodit kanály, leč doba je taková, že kazisvěti se mají dobře....

+1/−2
18.9.2015 21:16

V92l93a93d51i66m48í62r 14N76o81v65o95t26n45ý 1519540652700

Město PODPORUJE automobilovou dopravu??? Na to jste přišel jak? Rv

0/0
20.9.2015 17:40

J52a56n65a 34M98r82á65z50k72o67v75á 8496360733750

Na TV ZAK toto plánované opatření už delší dobu prezentují jako "výrazné zrychlení dopravy" (všeobecné). Pro to MHD beru, ale hlavně po sanitky apod. Ostatní si nepolepší. Osobně jezdím tramvají jedničkou, takže do toho nemám co mluvit. Ovšem katastrofou pro sanitky je vyštěrkované tramvajové pole dvojky od Sadů Pětatřicátníků směrem na Skvrňany. Sanitky jej v nouzi nemohou používat jako například na Klatovské, Je tristní vidět zoufale houkající sanitku jedoucí ze Skvrňan, zabořenou mezi stojícími auty, jejichž řidiči nemohou ani při nejlepší vůli uhnout.

+3/0
18.9.2015 17:53

L86u40d10ě75k 13N68ě13m93e97c 5545541782344

Je pravda, že tam autobusy MHD často čekají jako trubky, ale tohle asi není nejlepší řešení.

0/0
18.9.2015 11:59
Foto

M92i72r40e79k 62D30o32l85e67j94š 1203855255745

Ježíš! Kdyby ty chytráci dodělali městký okruhy tak se zmírní a nemusí se dělat zvláštní pruh!!!! Vždyť vede z lochotína, vinic, sylvánu jedna cesta!!! Bože zapněte ty mozky!!!!

+5/0
18.9.2015 11:42

L93u37k37á55š 90H30r39a14b50ě 9776610129492

No jsem zvědav, nakolik ten pruh bude opravdu volnej pro určená vozidla...

0/0
18.9.2015 11:13

V62l67a79d53i14m41í91r 79N94o45v69o73t53n10ý 1649270532380

?

0/0
18.9.2015 14:35



Najdete na iDNES.cz