- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom tak mimochodem. Když jsou geronti tak špatní řidiči proč mají nejlevnější zákonné pojistky?
V první řadě je pojištěno auto a ne řidič. Systém povinného pojištění je postaven nesmyslně a mění se velmi pomalu.
70 let. Za několik roků to bude předdůchodový věk.
Je to individuální. Sám sleduji svoje reakce. Ve velkém městě se testujete denně. Jsem velice pozorný zejména u dětí a žen,(které vstupují do vozovky bez rozmyslu) a jízda mě proto dost unavuje. Na dlouhé jízdy si už netroufám, protože únava nastupuje daleko dřív než za mlada. No uvidím pokud se dožiji 70 let.
No tak ten volant odmontujte a dejte jim auto s autopilotem v ceně odovídajíci financím důchodce! Mnozí to uvítají. Stejně jezdí jen proto, že by pomřeli, než by se dočkali na vsi MHD, nebo dotáhli nákupy v ruce, přežili lítání po ouřadech!
Přednost na přechodu nezaručuje nezranitelnost ani nesmrtelnost.
Proč je nejdůležitější info věk řidiče? A je to v podstatě jediná informace (krom skutku v jedné krátké větě).
Takže jediný výsledek z toho je, že starší muž (který má možná za sebou dva miliony km bez nehody) byl účastníkem nehody (jeho vina je jen velmi nepřímo podsouvána).
Tyhle výplody prostě nechápu..
Když mají o nehodě jen velmi málo informací, tak je napíší všechny.