- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Banda levopravých idiotů by takovou demencí nevymyslela hůř
Takze zjisti, ze jim jezdi 22876 duchodcu zadarmo...nebo 15378?? Ale za psy budou duchodci platit, takze zacnou jezdit na zahradky autem, aby usetrili??
Důchodci nad 70 let mají na pumpách taky benzín zadarmo?...
Když k někomu přijedou na víkend v sobotu dopoledne rodiče, kterým je +70, kde si mají tu kartu vyzvednout? U řidiče tramvaje?
No pokud přijedou jen občas, tak asi normálně zaplatí jízdné.
A co takhle zlevnit předplatné jízdné, jako to udělala Praha? U celoročního jízdného zlevnili asi o 1100,- Kč, takže celá veliká pražská síť s metrem atd. je levnější, než 3 plzeňské tramvaje
Nedělejte si iluze, zase to zaplatíte jinde....
že se nestydí, bastardi, dále komplikovat život seniorům - a to si říkají sociální demokrati
Vítejte v Blbákově, městě kultury. Budou se pořizovat karty seniorům, ačkoliv ji nebudou nepotřebovat. Na náměstí chodí obří loutky , ale zkuste si v Plzni dojít na záchod.
Vítejte v Blbákově. Karta není potřeba ,ale zařídíte si ji, a basta. A co důchodci, kteří do města přijedou na návštěvu ?
Je dobrá vůle města, že nechá seniory jezdit zadarmo a nikdo k tomu město nenutí. V Mariánských Lázních mají třeba senioři povinnost koupit si zlevněné předplatné, v linkových autobusech jezdí za plné jízdné. Takže pokud se město rozhodne, že dopravu seniorů aspoň takto symbolicky zpoplatní, má na to plné právo.
Z článku vyplýva že karta bude pre seniorov zadarmo. čiže úplne zbytočná administratíva, naviac jej vydanie bude stáť peniaze toho kto ju vydáva a ako to už bolo povedané vek aj bydlisko majú v občianke.
"Zadarmo budou dál jezdit vodicí psi provázející nevidomé. "
Kto vie možno aj vodiaci psy budú potrebovať Plzeňskú kartu, sicher je sicher
Mam jeden navrh pro politiky, proc neudelat platnost tramvajenky vsude, kdyz jsem v praze nejedu preci v Plzni, hloupost co, ale podobnou kravovinu razi u roamingu , kde se ma volat za domaci ceny v cizi siti.....
To by byl problém. V každém městě vypadají tramvajenky trošku jinak, někde jsou papírové, někde na čipových kartách. Plzeňskou kartu přečtou revizoři jen a pouze v Plzni, ale pražský revizor si s ní neporadí (Plzeňskou kartu ostatně nezkontrolují ani řidiči některých autobusů ČSAD, v nichž karta platí...) Další problém by byl v tom, že v každém městě je jinak drahé předplatné, takže lidi by si kupovali předplatné tam, kde je to pro ně nejvýhodnější a ostatním podnikům by to přineslo propad tržeb a tenhle propad by se musel dorovnávat z městských rozpočtů. A tak bychom mohli pokračovat. Existují prý země, kde celý stát je jeden integrovaný dopravní systém s jednotným typem jízdenek, ale tak daleko ještě dlouho nebudeme.