Diskuze

Na tramvajovém pásu v Plzni jsou boule, mají zastavit zbrklé řidiče

Reflexní boule, které mají upozornit řidiče, aby nevjížděli do tramvajové trati, jsou nově namontované mezi sady Pětatřicátníků a autobusovým nádražím v Plzni. Právě tady v poslední době uvázlo několik aut, jejichž šoféři vjeli z vyasfaltované části trati do kolejiště s pražci, které je vybudované jako vlaková trať.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Klasické PR státní správy a radnice.

Kvůli asi 5 řidičům za posledních 10 let se dělá takovéhle opatření.

Normální populismus a úplně zbytečně vyhozené prachy.

0 1
možnosti
Foto

V Praze takto i 5 řidičů za týden a cena takového opatření odpovídá nákladům cca na vytažení toho jednoho řidiče...

0 0
možnosti
FE

To by mělo být ve všech městech, kde jsou tramvaje.

2 1
možnosti
BM

To mě stejně nezastaví...

0 1
možnosti

tak všechny značky apod. předpokládají jistou míru inteligence řidičů. ;-D

6 0
možnosti
ZK

Na některé řidiče by byl i vodní příkop málo. Nějaké boule pár blbců neodradí.

6 0
možnosti
BK

Ve slavném univerzitním městě by člověk čekal více inteligence...

1 8
možnosti
LS

Vždyť píšou mimoplzeňští:-D

8 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
VP

Co se týče tramvajových kolejí tak vrcho debility ted někdo z magistrátu předvádí v Praze. Při rekonstrukci se tam místo betonu dávaji travnaté pásy. ano to hezky vypadá budiž ,ale v době kdy jede sanitka nebo hasiči tak je ten pás doslova spásou a jedou po něm. Bohužel nově to již nebude možné.Rv

6 6
možnosti
ED

E15d14a 69D74r21á35b48e51k

29. 6. 2015 23:10

Ono jde taky o hlučnost a prašnost, v okolí té trati bydlí i lidi víme? Sanitka projede v pohodě.

5 0
možnosti

R50a50d19e97k 35Č10o45s

29. 6. 2015 20:42

Proč řeší takové kraviny? Když tam někdo spadne, má na autě škodu za 50 (když neprorazí vanu) a k tomu bych mu přidal 30 pokutu. Párkrát to zveřejní v novinách a je klid...

3 7
možnosti
Foto

Inu, ono se to auto blbě vytahuje a třeba v Praze v takové trati končí občas i několik aut týdně. Než přijede jeřáb, jsou to hodiny přerušené dopravy. V novinách je to 3-4 roky skoro furt a auta jsou tam stále, a to dokonce sem tam včetně busů samotné MHD, záchranářů, policie atd. Pravda, v Praze se nám tyhle tratě teď rozmáhají tam, kde dosud moc nebývaly. A reflexní zvýraznění takovými nízkými plastovými sloupky s odrazkou už tu máme taky.

4 0
možnosti

Pokud nepomuze ani tohle, tak pak uz jen betonova zed.

4 0
možnosti
JL
PH

P27e49t56r 49H72r31a92b71á35k

29. 6. 2015 20:30

Tak snad to moc nestálo, když se to udělalo asi kvůli 5 řidičům, co tam za 10 let vjeli.

4 0
možnosti
PM

Daleko potřebnější by byly retardéry na chodnících, kudy se projíždějí pumpičkáři. Ano, nemají tam co dělat, ale realita je - jak všichni víme - jinde a retardér by svoje odvedl, ta nejagresivnější opřilbičkovaná individua by si zalétala.

15 4
možnosti