- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To máme zase chytrých Jezdím tam denně a zase taková hrůza to není. Ono taky kdyby každý druhý vyndal zadek z auta a použil hromadnou dopravu, tak ho opravdu neubude - na rozdíl od aut v ulicích
Mimochodem, vyjádřením v článku lze plně rozumět - při dnešní finanční politice ohledně dotací na každou stavbu je jasné, že pokud to nebude právě teď, bude to třeba za 10 let nebo taky nikdy.
Takže pokud stát má nějaký balík peněz a hodlá ho utratit za opravu mostu v Plzni, byly by místní radnice hloupé odmítat, že už u nás chce utratit balík kraj, vy až jindy.
to co se v teto casti Plzne ted deje s dopravou, to je parodie a ukazka naproste neschopnosti nekterych lidi delat svoji praci... vyjadreni v clanku jeden alibismus vedle druhyho
Tak jestli by se neměli nějaké ty úřady zrušit, když se stejně nedomluví.
Je to ze všech stran neuvěřitelný alibismus. Nevíme, nerozhodujeme, neovlivníme.....nemyslím si, že je Plzeň tak moc obrovské město se stovkou odborů, které by mezi sebou nemohli komunikovat! Navíc dost často k tomu lze použít něco takového jako je selský rozum, sdílený kalendář nebo excelovskou tabulku! Jezdím každý den z Bolevce do Prahy, uzavírka mostu v Mohylové, ok, ale ty další objízdné trasy, kterými to šlo projet?! Takže ráno to mám dobře na půl hodiny než se dostanu za Tesco. Ano, je skvělé, že se investuje, opravuje a jsem za to moc ráda. Ale zkuste u toho aspoň přemýšlet.
zkuste Tremosnou, Zruc, Chrast, Dysinou a Kysice na D5, melo by byt rychlejsi nez 30 min; kdyz nepadnou sranky v Chrastu ale to se da objet...
Měl jsem za to, že je Borská na Jižním předměstí a ne v centru...
Neuvěřitelný amatérismus a neschopnost. No co se dá ale čekat, když o plzeňské dopravě rozhodují takoví experti jako ambiciózní pojišťovací agent Chalupný...