- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V každém případě pokud sezačne stavět, tak je třeba udělat čtyři pruhy! Ano, bude to stát více peněz,ale ty peníze je třeba najít. Je třeba udělat v první řadě obchvat a povyhodnocení nové situace případně průtah. Ale není možné pořád jen čekat, už sečeká třicet let. Proč se nestaví obchvat po celé délce zároveň? Asi by to bylomoc rychlé a to se v ČR moc nenosí, že?
Potřebný je jak průtah, tak obchvat. Akorát by to chtělo nahradit světelné křižvatky mimoúrovňovými. Nebylo by špatné zvážit možnost s hlobeným tunelem pod autobusovým nádražím a Škodovkou.
Dokončit obchvat, to musí mít prioritu.
Bohužel před lety se jako silnice první třídy označil nesmyslný průtah...
Kdyby to bylo opačně, mohl již obchvat (a třeba po celé délce čtyřproudý) stát a o žádném průtahu - silnice, která povede paralelně několik set meterů od současné trasy - by se nemuselo ani mluvit...
Jsem pro tento průtah, už měl dávno stát, jsem pro cokoli, co vyřeší problém Lochotín - centrum. Nekonečné debaty a řešení žádné !
Hnát celou dopravu do plzeńské kotliny znamená jediné. Brzy to zde bude jako v Ostravě. Díky tomu, že na průtahu bude samá křižovatka, semafor nebo kruhák, tak ve výsledku to bude průtah na dvě věci. Město by mělo podporovat zelený okruh, nikoliv průtah. Samozřejmě pro lidi jedoucí ze severu na jih naprosto parádní krok. Ale myslí zde někdo na lidi, co žijí a pravidelně se pohybují v centru? Pravděpodobně nikoliv. Zřejmě je zde silné lobby developerů a pak některých papalášů, kteří znají jediný dopravní prostředek a tím je auto a děsně jim vadí, když musí v Plzni trčet v zácpách. Když se naposledy myslelo na průtah - konkrétně západ-východ, dopadlo to naprosto parádně - vznik nejdebilnější křižovatky v Plzni U Trati/Borská/Klatovská. Zřejmě gauneři s mocí rozhodovací chtějí tento paskvil překonal a z Plzně udělat novou Ostravu, nebo spíše "otravu". To že se zde používá karcinogenní kamenivo a nekvalitní voda a že v samém důsledku je zde v v rámci republiky největší podíl několika druhů rakovin papalášům nestačí. Je třeba ještě klima o další stupeň zhoršit. Ono ostatně - styl realizace čehokoliv "po nás at přijde potopa" je nyní v módě a proč v tom nepokračovat? Jsem pro dokončení západního okruhu a vhodné by bylo konečně udělat severo-východní obchvat. Trend evropských měst, zdravých měst, je v obchvatech a zelených okruzích. Pokud se zde začnou podporovat průtahy, je to krok špatným směrem a pamatujme si lidi, kteří se pod toto podepsali, popř. to podporují. Jednou jim nebudeme moci přijít na jméno....
přesně tak, v tuto chvíli, kdy není v podstatě možné vyřešit střední část průtahu - viz článek - nepřinesou krajní části průtahu vůbec nic pozitivního. Jen se snáze dostanou auta blíž k centru a toto ucpou ještě víc. Každá nová silnice bude generovat další zátěž. Bez obchvatu dojde jen ke zhoršení stávajícího stavu!! Co takhle dále zlepšovat veřejnou dopravu v širším okolí Plzně a tím přesvědčit lidi aby tím autem do centra nemuseli?
Kdy už konečně tyhle obskurní spolky budou vyloučeny z rozhodování o věcech obecného zájmu? Průtah už měl dávno stát, pomohl by desetitisícům lidí, kteří se denně musí dostávat ze severu Plzně na Borská pole a do dalších jižních částí města.
Tem prave spis pomuze ten obchvat. Cesta po nem bude sice o kousek delsi, zato bez jedinyho semaforu a podstatne komfortnejsi rychlosti. Vinice, Lochotin a cast Kosutky bude jednoznacne preferovat tuhle trasu. Ono uz ted znam par lidi, co to radsi berou pres Malesice, Krimice a vybudovanou casti obchvatu - kdyby byl uplne hotovej, je to bajecna cesta.
Nevim - nestalo by za to nejdriv dokoncit obchvat(kterej mel bejt uz hotovej) a pak posoudit, jestli je ten prutah opravdu nutnej? Nejaka severojizni cesta je opravdu nutna, ale ten obchvat je bliz k dokonceni a i tak nejak logictejsi.