Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Průtah Plzní dostal od kraje kladný posudek. Projekt se posunul k zahájení

Jeden z nejkontroverznějších dopravních projektů v Plzni, plán postavit přes město novou státní silnici, má za sebou další krok na cestě k zahájení stavby. K plánu na severojižní průtah Plzní totiž krajský úřad vydal kladné stanovisko pokud jde o vliv na životní prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79a23v19e74l 72R35ů28ž19i38č22k75a 5119688333458

V každém případě pokud sezačne stavět, tak je třeba udělat čtyři pruhy! Ano, bude to stát více peněz,ale ty peníze je třeba najít. Je třeba udělat v první řadě obchvat a povyhodnocení nové situace případně průtah. Ale není možné pořád jen čekat, už sečeká třicet let. Proč se nestaví obchvat po celé délce zároveň? Asi by to bylomoc rychlé a to se v ČR moc nenosí, že? Rv;-€

+2/0
22.5.2015 18:11

D66a98n33i76e33l 92D12r86n36e41c 6581939756432

Potřebný je jak průtah, tak obchvat. Akorát by to chtělo nahradit světelné křižvatky mimoúrovňovými. Nebylo by špatné zvážit možnost s hlobeným tunelem pod autobusovým nádražím a Škodovkou.

+4/0
21.5.2015 22:03

P27e81t43r 22H48r25a90b98á59k 6120647932810

Nápad dobrý, ale Škodovka to nepovolí.

0/0
22.5.2015 7:25

L13u25d19ě67k 48N44ě31m21e19c 5365641962784

A to by jako vedlo Kilometrovkou a do země by se to zavrtalo před řekou, nebo až u Námořníka?

0/0
22.5.2015 10:16

J76a36n 82V42a23l40e51n74t21a 1409426888293

Dokončit obchvat, to musí mít prioritu.

Bohužel před lety se jako silnice první třídy označil nesmyslný průtah...

Kdyby to bylo opačně, mohl již obchvat (a třeba po celé délce čtyřproudý) stát a o žádném průtahu - silnice, která povede paralelně několik set meterů od současné trasy - by se nemuselo ani mluvit... ;-(

+4/0
21.5.2015 21:01

L17u53d66v48í30k 22M39a21t98o70u27š73e19k 1581547318174

Jsem pro tento průtah, už měl dávno stát, jsem pro cokoli, co vyřeší problém Lochotín - centrum. Nekonečné debaty a řešení žádné !

+4/−3
21.5.2015 20:42

P54e77t24r 68H47r64a26b27á88k 6330527172910

Hnát celou dopravu do plzeńské kotliny znamená jediné. Brzy to zde bude jako v Ostravě. Díky tomu, že na průtahu bude samá křižovatka, semafor nebo kruhák, tak ve výsledku to bude průtah na dvě věci. Město by mělo podporovat zelený okruh, nikoliv průtah. Samozřejmě pro lidi jedoucí ze severu na jih naprosto parádní krok. Ale myslí zde někdo na lidi, co žijí a pravidelně se pohybují v centru? Pravděpodobně nikoliv. Zřejmě je zde silné lobby developerů a pak některých papalášů, kteří znají jediný dopravní prostředek a tím je auto a děsně jim vadí, když musí v Plzni trčet v zácpách. Když se naposledy myslelo na průtah - konkrétně západ-východ, dopadlo to naprosto parádně - vznik nejdebilnější křižovatky v Plzni U Trati/Borská/Klatovská. Zřejmě gauneři s mocí rozhodovací chtějí tento paskvil překonal a z Plzně udělat novou Ostravu, nebo spíše "otravu". To že se zde používá karcinogenní kamenivo a nekvalitní voda a že v samém důsledku je zde v v rámci republiky největší podíl několika druhů rakovin papalášům nestačí. Je třeba ještě klima o další stupeň zhoršit. Ono ostatně - styl realizace čehokoliv "po nás at přijde potopa" je nyní v módě a proč v tom nepokračovat? Jsem pro dokončení západního okruhu a vhodné by bylo konečně udělat severo-východní obchvat. Trend evropských měst, zdravých měst, je v obchvatech a zelených okruzích. Pokud se zde začnou podporovat průtahy, je to krok špatným směrem a pamatujme si lidi, kteří se pod toto podepsali, popř. to podporují. Jednou jim nebudeme moci přijít na jméno....

+9/−2
21.5.2015 20:26
Foto

M84i75l77o29s37l76a54v 69Z16í52t67k67a 8760644657670

přesně tak, v tuto chvíli, kdy není v podstatě možné vyřešit střední část průtahu - viz článek - nepřinesou krajní části průtahu vůbec nic pozitivního. Jen se snáze dostanou auta blíž k centru a toto ucpou ještě víc. Každá nová silnice bude generovat další zátěž. Bez obchvatu dojde jen ke zhoršení stávajícího stavu!! Co takhle dále zlepšovat veřejnou dopravu v širším okolí Plzně a tím přesvědčit lidi aby tím autem do centra nemuseli?

+2/−1
22.5.2015 6:19

V13l81a95d52i13m84í63r 73N59o69v88o49t31n41ý 1879850142170

Kdy už konečně tyhle obskurní spolky budou vyloučeny z rozhodování o věcech obecného zájmu? Průtah už měl dávno stát, pomohl by desetitisícům lidí, kteří se denně musí dostávat ze severu Plzně na Borská pole a do dalších jižních částí města. ;-€

+5/−3
21.5.2015 19:07

H85a50n94u89š 31H77o76r46á48k 9351564116693

Tem prave spis pomuze ten obchvat. Cesta po nem bude sice o kousek delsi, zato bez jedinyho semaforu a podstatne komfortnejsi rychlosti. Vinice, Lochotin a cast Kosutky bude jednoznacne preferovat tuhle trasu. Ono uz ted znam par lidi, co to radsi berou pres Malesice, Krimice a vybudovanou casti obchvatu - kdyby byl uplne hotovej, je to bajecna cesta.

+11/0
21.5.2015 19:53

V98l60a59d84i50m56í63r 87N98o22v14o68t66n86ý 1149480742630

Ale jo, OK, hlavně ať už se konečně přestane kecat a diskutovat s ekoteroristy a něco funkčního se postaví! Zatím by mohli začít tím, že by odstranili ty betonové zátarasy z asfaltky Lochotín - Radčice, které si tam pár nějakých zahrádkářů vymohlo. Vše, co by odlehčilo centru a Karlovarské - Klatovské by mělo mít absolutní prioritu.

+5/0
21.5.2015 20:24

H80a63n69u77š 25H71o23r59á27k 9751654466383

Nevim - nestalo by za to nejdriv dokoncit obchvat(kterej mel bejt uz hotovej) a pak posoudit, jestli je ten prutah opravdu nutnej? Nejaka severojizni cesta je opravdu nutna, ale ten obchvat je bliz k dokonceni a i tak nejak logictejsi.

+11/0
21.5.2015 19:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.