- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta silnice ze Spaleneho Porici vede rovne do mírného kopce a pak se staci vpravo pres horizont a poté nasleduje "téměř" rovna silnice cca. 2 km. Je snad tradici, ze zejména motorkari na silnicnich motorkach zde tahaji za plyn co to da uz pred tou zatáčkou pres horizont.nerikam ze za to muze motorkar, ale věřím ze když řidič liazky odbocoval tak pred sebou nemel nikoho, komu by dával prednost...
nemate oresnou GPS pozici mista ze smeru odkud jel motorkar? Pak by se přes StreetView dalo podivat, jak to mohl videt motorkar a jak ridic Liazu, do te doby je jakykoliv osobni zaver zbytecny
Co tady řešíte? Od toho je policie, já jen můžu říct škoda mladého života, odpočívej v pokoji.
Proč ho pohrbivate, dejte mu šanci, snad to přežije..
Tady je zase rozumbradů. O jaké křižovatce píšete? Nákladní auto odbočovalo přes protisměr na pole (mimo silnici). Pokud jedete po silnici proti autu, tak předpokládáte, že se minete. Pokud Vám tam někdo do cesty stočí Liazku, tak má každý problém. Nenávist k motorkářům je ale zažraná hluboko. Jet tam Vy v autě, tak to 100% taky zvládnete?
Jako řidič musím předpokládat různé situace, ale počítat stále s tím, že někdo bude odbočovat přes mou dráhu mimo silnici, není reálně možné. Navíc pravidla říkají, jak si má odbočující počínat při odbočení mimo komunikaci.
vina je jednoznacne na strane motorkare, protoze nakladni automobil odbocoval vlevo, tudiz mel prednost a motorkari uz jen tim co ridi davaji najevo nezodpovedne chovani. kdo nechape, precte znovu
Coze? Auto z protismeru odbocovalalo vlevo. Takto popsana situace znamena, ze neexistuje moznost, kdy by ridic nakladni auta mel prednost.
Fotky z místa nehody.
http://www.krimi-plzen.cz/a/aktualne-zavazna-nehoda-nakladniho-vozu-a-motocyklu-ve-spalenem-porici
Poslední fotka je podle všeho ze stejného úhlu, jak to viděl motorkář před nehodou. Poloha náklaďáku podle ostatních fotek ukazuje, že začal odbočovat v situaci, kdy jeho řidič musel motorkáře vidět, kdyby chtěl.
A hlavně jet tak, aby byl člověk schopen zabrzdit před nenadálou překážkou...
Co kdyby ten náklaďák neodbočoval, ale zkrátka se na křižovatce zasekl, upadlo mu kolo, atd.? Taky by to byla vina řidiče náklaďáku?
Tohle se dá aplikovat u normálních křižovatek, ne u odbočování na pole - tam musí mít prostě absolutní jistotu, že může. Protože se dá velmi snadno argumentovat i opačně: co kdyby tam jelo auto IZS pod majákem?
Ale, ale, vždyť oni všichni jezdí tak opatrně.
Dotaz na místní vyšetřovatele a soudce v jednom: O kolik onen motorkář překročil povolenou rychlost? Děkuji.
Nebyl schopen ovládat svůj stroj bez ohledu na rychlost
19 letý motorkář....
Více netřeba dodávat.
Příště doporučuji jezdit pomaleji...