Diskuze

Okružní silniční trasy mají v chystaném dopravním plánu Plzně zelenou

Důležité jsou okružní komunikace a omezení individuální automobilové dopravy v centru. Spíše stranou by měly v nejbližších letech zůstat sporné projekty jako severojižní průtah nebo silnice přes Roudnou. Na těchto závěrech se shoduje většina odborníků, kteří připravují Plán udržitelné mobility Plzně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P90a33v42e80l 41R23a40u45c13h

23. 4. 2015 11:58

Je třeba lidi naučit lidi jezdit MHD, abych nemusel já stát v dopravní zácpě ;-D

2 0
možnosti

Ing. Kohout je mimozemš´tan

3 0
možnosti

Hm, lobby Dopravních podniků a pomatenci z neziskovek budou rozhodovat o osudu města a jeho občanů na desetiletí dopředu. Co třeba vystrčit nos a podívat se do podobně velkých (tedy spíš malých) měst na západ od Česka??

3 0
možnosti

Tak z těch tři variant byl určitě vybrán ten nejlepší, ale je otázkou, zda je opravdu ten nejlepší pro Plzeň. Plzni chybí "zelený okruh", Plzni chybí kompletní obchvat, Plzni chybí silná podpora MHD a cyklistiky a dalo by se pokračovat, co zde chybí. nejsem si jistý, zda vybraná varianta bude nakonec i správná. Samozřejmě varianta stavění hromady komunikací je blbost a varianta ponechání stejného stavu také. Když vidím, jak se v článku píše, že na to dělá hromada odborníků a nakonec přijdou na to, na co myslím přijde každý občan Plzně, tak trošku mne napadá, kolik tahle komedie asi stála. To zde brzy budou zasedat odborníci i kvůli lavičce na náměstí? Stačí se podívat po městě. Zácpy se dějí pořád na stejných místech, problémy s chodci jsou pořád na stejném místě, problémy s cyklisty jsou pořád na stejném místě. V tomto ohledu stačí větší spolupráci s lidmi a lepší monitoring. Následně je vhodné zjistit, co je důvodem problému a ten pak konstruktivně a komplexně řešit. Hlavně prosím neřešit jen následky. To se nevyřeší nic. A potom je také nutné vybrat správné firmy, abychom zde neměli stavby jako Blanka v Praze.

2 0
možnosti

A11d22a81m 81M95a80r19o35n

22. 4. 2015 23:05

Já jsem si ten článek přečetl třikrát a vůbec nechápu, co nám pan Kohout chtěl sdělí. Já myslím, ze dopravě vůbec nerozumí a schovává se za nějakou skupinu, která kolektivně něco rozhodne. Co je to Dopravní Plán?? To zase nějaká kolektivně nezodpovědná skupina rozšlape práci dopravních inženýrů a architektů územních plánů? To třeba ČSAD a Student Agency budou radit, jaké sinice stavět? To bude asi tramvaj do Dobŕan. Nebo je to dopravní plán linek dopravních podniků? 

Proboha nechte pracovat dopravní inženýry! Přece nemohou všichni dělat všechno. Zanechte nesmyslných populistických nekonečných schůzí. Takhle se nepohneme z místa. Postavte obchvat Roudné, přece nemůže osumdesátin lidí terorizovat celý Lochotín, postavte průtah Škodovkou nebo Korandovkou, to bylo v plánech čtyřicet let a všichni s tím počítali, postavte propojení Koterov Rokycanská Lidická a do dělejte čtyŕpruh na Nové Hospodě.

7 0
možnosti

P66a41v96e12l 72Ř29a33p72e79k

22. 4. 2015 17:35

Automobilismus je sám o sobě už z principu amorální, neboť je šířen násilím a budován z uloupených peněz (daní), každý jeho účastník přenáší náklady své přepravy na všechny okolo. Každé potlačení automobilismu je tudíž žádoucí.

0 6
možnosti
Foto

Je skoda, ze se tenkrat dalnicni obchvat Plzne postavil tak daleko od mesta, ze jej není prakticky mozne pouzivat jako rychle spojeni mezi mestskymi castmi, napriklad z Doubravky do Cernic nebo na Bory.

0 0
možnosti

Daleko? A kudy byste ho chtěl vézt blíž? To už by se musely bourat čtvrti a už by to nebyl ani obchvat. Navíc z navrhovaných variant je postavena ta nejbližší. Přiblížení obchvatu k Dobravce by byla po dálnici celkem zajíždka.

2 0
možnosti

Dokud se neudělá průtah Roudnou nebo nové kapacitní propojení Studentská-Jateční-Rokycanská jsou podobné plány fikcí. Těch 50 tis obyvatel severního předměstí se nějak do práce dostat musí.

6 0
možnosti

P88a23v40e87l 51Ř82a50p10e55k

22. 4. 2015 17:33

MHD jezdí dost často, takže není problém.

0 2
možnosti