Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Okružní silniční trasy mají v chystaném dopravním plánu Plzně zelenou

Důležité jsou okružní komunikace a omezení individuální automobilové dopravy v centru. Spíše stranou by měly v nejbližších letech zůstat sporné projekty jako severojižní průtah nebo silnice přes Roudnou. Na těchto závěrech se shoduje většina odborníků, kteří připravují Plán udržitelné mobility Plzně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a23v24e61l 45R16a67u53c39h 5825909737823

Je třeba lidi naučit lidi jezdit MHD, abych nemusel já stát v dopravní zácpě ;-D

+2/0
23.4.2015 11:58

L98i78b60u71š68e 79N70o68v96á 8697649944272

Ing. Kohout je mimozemš´tan

+3/0
23.4.2015 8:57

V61l56a56d82i80m66í41r 95N24o91v63o52t73n43ý 1129620872330

Hm, lobby Dopravních podniků a pomatenci z neziskovek budou rozhodovat o osudu města a jeho občanů na desetiletí dopředu. Co třeba vystrčit nos a podívat se do podobně velkých (tedy spíš malých) měst na západ od Česka??

+3/0
23.4.2015 7:37

P47e88t62r 58H23r40a35b68á11k 6480247332580

Tak z těch tři variant byl určitě vybrán ten nejlepší, ale je otázkou, zda je opravdu ten nejlepší pro Plzeň. Plzni chybí "zelený okruh", Plzni chybí kompletní obchvat, Plzni chybí silná podpora MHD a cyklistiky a dalo by se pokračovat, co zde chybí. nejsem si jistý, zda vybraná varianta bude nakonec i správná. Samozřejmě varianta stavění hromady komunikací je blbost a varianta ponechání stejného stavu také. Když vidím, jak se v článku píše, že na to dělá hromada odborníků a nakonec přijdou na to, na co myslím přijde každý občan Plzně, tak trošku mne napadá, kolik tahle komedie asi stála. To zde brzy budou zasedat odborníci i kvůli lavičce na náměstí? Stačí se podívat po městě. Zácpy se dějí pořád na stejných místech, problémy s chodci jsou pořád na stejném místě, problémy s cyklisty jsou pořád na stejném místě. V tomto ohledu stačí větší spolupráci s lidmi a lepší monitoring. Následně je vhodné zjistit, co je důvodem problému a ten pak konstruktivně a komplexně řešit. Hlavně prosím neřešit jen následky. To se nevyřeší nic. A potom je také nutné vybrat správné firmy, abychom zde neměli stavby jako Blanka v Praze.

+2/0
23.4.2015 7:23

A29d43a82m 58M21a70r58o25n 1587771678174

Já jsem si ten článek přečetl třikrát a vůbec nechápu, co nám pan Kohout chtěl sdělí. Já myslím, ze dopravě vůbec nerozumí a schovává se za nějakou skupinu, která kolektivně něco rozhodne. Co je to Dopravní Plán?? To zase nějaká kolektivně nezodpovědná skupina rozšlape práci dopravních inženýrů a architektů územních plánů? To třeba ČSAD a Student Agency budou radit, jaké sinice stavět? To bude asi tramvaj do Dobŕan. Nebo je to dopravní plán linek dopravních podniků? 

Proboha nechte pracovat dopravní inženýry! Přece nemohou všichni dělat všechno. Zanechte nesmyslných populistických nekonečných schůzí. Takhle se nepohneme z místa. Postavte obchvat Roudné, přece nemůže osumdesátin lidí terorizovat celý Lochotín, postavte průtah Škodovkou nebo Korandovkou, to bylo v plánech čtyřicet let a všichni s tím počítali, postavte propojení Koterov Rokycanská Lidická a do dělejte čtyŕpruh na Nové Hospodě.

+7/0
22.4.2015 23:05

P25a18v96e35l 76Ř17a80p73e31k 7742426679475

Automobilismus je sám o sobě už z principu amorální, neboť je šířen násilím a budován z uloupených peněz (daní), každý jeho účastník přenáší náklady své přepravy na všechny okolo. Každé potlačení automobilismu je tudíž žádoucí.

0/−6
22.4.2015 17:35

V26l30a23d78i27m27í71r 65N72o29v68o24t31n41ý 1149710732680

Už to nehul! RvRvRv

0/0
23.4.2015 7:39

R31o55s43t15i42s10l90a93v 67C50i12b82u86l75k45a 2419899560784

Je skoda, ze se tenkrat dalnicni obchvat Plzne postavil tak daleko od mesta, ze jej není prakticky mozne pouzivat jako rychle spojeni mezi mestskymi castmi, napriklad z Doubravky do Cernic nebo na Bory.

0/0
22.4.2015 14:43

M97a41r16t11i43n 95V48o81k13o45u13n 9199101617539

Daleko? A kudy byste ho chtěl vézt blíž? To už by se musely bourat čtvrti a už by to nebyl ani obchvat. Navíc z navrhovaných variant je postavena ta nejbližší. Přiblížení obchvatu k Dobravce by byla po dálnici celkem zajíždka.

+2/0
22.4.2015 18:59

J85i34ř42í 83S30o32c84h59o75r 1692822853531

Dokud se neudělá průtah Roudnou nebo nové kapacitní propojení Studentská-Jateční-Rokycanská jsou podobné plány fikcí. Těch 50 tis obyvatel severního předměstí se nějak do práce dostat musí.

+6/0
22.4.2015 14:29

P33a82v40e83l 34Ř73a41p62e29k 7212476669595

MHD jezdí dost často, takže není problém.

0/−2
22.4.2015 17:33

J95i55ř90í 58M50o49r38a10v50e12c 1573692340936

MHD jezdí dost často, ale problém tím není rozhodně vyřešen. Ono je potřeba si uvědomit, že do Plzně od severního předměstí nejezdí jen jeho obyvatelé ale také lidi ze směru od Mostu a Karlových Varů a doprava z tohoto směru není žádný šlágr. Určitě by bylo dobré aby se co nejrychleji dostavěl západní obchvat, na ten by ale měla byt napojena MHD, aby lidi co jezdí na Borská Pole se tam dostali rychleji než přes město. A k tomu automobilismu, já proti němu nemám nic a většinu lidí s kterými jsem se setkal chápu proč volí tento způsob dopravy. Ono když bývalá kolegyně se o víkendu dostávala do práce na B.P. z Lochotína hodinu MHDčkem a autem tam byla za 15minut tak není o čem hovořit a další argument pro, stát 8 hodin v práci a pak hodinu v MHD jak sardinka moc plusových bodů pro MHD nepřidá. Samozřejmě záleží na hodině, ale tu si zaměstnanci nezvolí.

+2/0
22.4.2015 20:23

M47a65r45t28i57n 51V24o98k72o61u77n 9449671987349

Tak zrovna o víkendu není se zácpami problem, tak je v pohodě jet autem. A jak to vycházelo kolegyni v týdnu? Tam už takový rozdíl nebude. Jezdím Lochotín-Bory 14 minut tramvajemi.R^

0/0
22.4.2015 21:22

V74l86a74d34i33m75í93r 11N35o30v53o84t12n30ý 1349690582400

No tak jestli máte domov i práci na tramvajové zastávce, tak potom možná ano.

0/0
23.4.2015 7:41

M35a75r26t10i62n 94V52o59k33o93u22n 9239811497149

Stejně tak lidé přijíždějící z Plzně severu mohou zaparkovat poblíž tramvajové trati, či jiné potřebné lince MHD. I když věřím, že záchytná parkoviště chybí.

0/0
23.4.2015 9:30

P34e62t37r 33D45l57o10u46h39ý 3255731712498

MHD jezdí často jen někde. Vy asi bydlíte blízko tramvaje, tak to máte v pohodě. Já to mám 20 minut na zastávku autobusu, který jede zhruba 1x za hodinu. Cesta do práce s dvěma přestupy cca. 55 až 60 minut. Autem za 15 minut. Takže ty vámi výše zmiňované kecy o amorálním automobilismu šířeném násilím si laskavě nechte od cesty.

+2/0
22.4.2015 20:41

L92u74d12ě12k 47N19ě91m81e33c 5215911322734

Vy nejste Plzeňák, že? Jinak byste takové blbosti nepsal.

+1/0
22.4.2015 21:43

V10l81a80d86i52m79í49r 60N49o92v11o33t10n39ý 1879450112360

Každý netouží po tom cpát se se smradlavými bezdomovci v tramvaji a marnit v MHD čas.

0/0
23.4.2015 7:41



Najdete na iDNES.cz