Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Okružní silniční trasy mají v chystaném dopravním plánu Plzně zelenou

Důležité jsou okružní komunikace a omezení individuální automobilové dopravy v centru. Spíše stranou by měly v nejbližších letech zůstat sporné projekty jako severojižní průtah nebo silnice přes Roudnou. Na těchto závěrech se shoduje většina odborníků, kteří připravují Plán udržitelné mobility Plzně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88a26v56e78l 40R25a54u55c76h 5765909137473

Je třeba lidi naučit lidi jezdit MHD, abych nemusel já stát v dopravní zácpě ;-D

+2/0
23.4.2015 11:58

L10i84b94u79š60e 63N86o58v28á 8697419774982

Ing. Kohout je mimozemš´tan

+3/0
23.4.2015 8:57

V24l52a36d49i44m70í22r 14N43o88v86o96t79n46ý 1689910902630

Hm, lobby Dopravních podniků a pomatenci z neziskovek budou rozhodovat o osudu města a jeho občanů na desetiletí dopředu. Co třeba vystrčit nos a podívat se do podobně velkých (tedy spíš malých) měst na západ od Česka??

+3/0
23.4.2015 7:37

P20e80t53r 92H15r70a50b55á91k 6670617702560

Tak z těch tři variant byl určitě vybrán ten nejlepší, ale je otázkou, zda je opravdu ten nejlepší pro Plzeň. Plzni chybí "zelený okruh", Plzni chybí kompletní obchvat, Plzni chybí silná podpora MHD a cyklistiky a dalo by se pokračovat, co zde chybí. nejsem si jistý, zda vybraná varianta bude nakonec i správná. Samozřejmě varianta stavění hromady komunikací je blbost a varianta ponechání stejného stavu také. Když vidím, jak se v článku píše, že na to dělá hromada odborníků a nakonec přijdou na to, na co myslím přijde každý občan Plzně, tak trošku mne napadá, kolik tahle komedie asi stála. To zde brzy budou zasedat odborníci i kvůli lavičce na náměstí? Stačí se podívat po městě. Zácpy se dějí pořád na stejných místech, problémy s chodci jsou pořád na stejném místě, problémy s cyklisty jsou pořád na stejném místě. V tomto ohledu stačí větší spolupráci s lidmi a lepší monitoring. Následně je vhodné zjistit, co je důvodem problému a ten pak konstruktivně a komplexně řešit. Hlavně prosím neřešit jen následky. To se nevyřeší nic. A potom je také nutné vybrat správné firmy, abychom zde neměli stavby jako Blanka v Praze.

+2/0
23.4.2015 7:23

A11d28a37m 41M29a89r43o66n 1947181818804

Já jsem si ten článek přečetl třikrát a vůbec nechápu, co nám pan Kohout chtěl sdělí. Já myslím, ze dopravě vůbec nerozumí a schovává se za nějakou skupinu, která kolektivně něco rozhodne. Co je to Dopravní Plán?? To zase nějaká kolektivně nezodpovědná skupina rozšlape práci dopravních inženýrů a architektů územních plánů? To třeba ČSAD a Student Agency budou radit, jaké sinice stavět? To bude asi tramvaj do Dobŕan. Nebo je to dopravní plán linek dopravních podniků? 

Proboha nechte pracovat dopravní inženýry! Přece nemohou všichni dělat všechno. Zanechte nesmyslných populistických nekonečných schůzí. Takhle se nepohneme z místa. Postavte obchvat Roudné, přece nemůže osumdesátin lidí terorizovat celý Lochotín, postavte průtah Škodovkou nebo Korandovkou, to bylo v plánech čtyřicet let a všichni s tím počítali, postavte propojení Koterov Rokycanská Lidická a do dělejte čtyŕpruh na Nové Hospodě.

+7/0
22.4.2015 23:05

P27a28v65e36l 16Ř30a95p55e30k 7472646989875

Automobilismus je sám o sobě už z principu amorální, neboť je šířen násilím a budován z uloupených peněz (daní), každý jeho účastník přenáší náklady své přepravy na všechny okolo. Každé potlačení automobilismu je tudíž žádoucí.

0/−6
22.4.2015 17:35

V78l54a52d72i42m71í94r 48N44o66v72o63t31n89ý 1909200352200

Už to nehul! RvRvRv

0/0
23.4.2015 7:39

R62o46s85t41i81s60l92a72v 84C39i14b44u94l37k12a 2409239140154

Je skoda, ze se tenkrat dalnicni obchvat Plzne postavil tak daleko od mesta, ze jej není prakticky mozne pouzivat jako rychle spojeni mezi mestskymi castmi, napriklad z Doubravky do Cernic nebo na Bory.

0/0
22.4.2015 14:43

M38a92r77t89i62n 63V13o18k34o77u49n 9559281417579

Daleko? A kudy byste ho chtěl vézt blíž? To už by se musely bourat čtvrti a už by to nebyl ani obchvat. Navíc z navrhovaných variant je postavena ta nejbližší. Přiblížení obchvatu k Dobravce by byla po dálnici celkem zajíždka.

+2/0
22.4.2015 18:59

J26i80ř42í 91S87o11c69h63o63r 1102492843361

Dokud se neudělá průtah Roudnou nebo nové kapacitní propojení Studentská-Jateční-Rokycanská jsou podobné plány fikcí. Těch 50 tis obyvatel severního předměstí se nějak do práce dostat musí.

+6/0
22.4.2015 14:29

P61a96v39e45l 39Ř43a64p68e67k 7952786279575

MHD jezdí dost často, takže není problém.

0/−2
22.4.2015 17:33

J83i48ř17í 88M58o25r62a78v84e58c 1803212270556

MHD jezdí dost často, ale problém tím není rozhodně vyřešen. Ono je potřeba si uvědomit, že do Plzně od severního předměstí nejezdí jen jeho obyvatelé ale také lidi ze směru od Mostu a Karlových Varů a doprava z tohoto směru není žádný šlágr. Určitě by bylo dobré aby se co nejrychleji dostavěl západní obchvat, na ten by ale měla byt napojena MHD, aby lidi co jezdí na Borská Pole se tam dostali rychleji než přes město. A k tomu automobilismu, já proti němu nemám nic a většinu lidí s kterými jsem se setkal chápu proč volí tento způsob dopravy. Ono když bývalá kolegyně se o víkendu dostávala do práce na B.P. z Lochotína hodinu MHDčkem a autem tam byla za 15minut tak není o čem hovořit a další argument pro, stát 8 hodin v práci a pak hodinu v MHD jak sardinka moc plusových bodů pro MHD nepřidá. Samozřejmě záleží na hodině, ale tu si zaměstnanci nezvolí.

+2/0
22.4.2015 20:23

M68a38r23t89i22n 77V75o56k37o48u14n 9269841757879

Tak zrovna o víkendu není se zácpami problem, tak je v pohodě jet autem. A jak to vycházelo kolegyni v týdnu? Tam už takový rozdíl nebude. Jezdím Lochotín-Bory 14 minut tramvajemi.R^

0/0
22.4.2015 21:22

V57l84a63d74i39m26í31r 56N73o50v34o32t56n75ý 1489570332210

No tak jestli máte domov i práci na tramvajové zastávce, tak potom možná ano.

0/0
23.4.2015 7:41

M86a95r40t53i15n 65V48o80k36o20u68n 9849421407869

Stejně tak lidé přijíždějící z Plzně severu mohou zaparkovat poblíž tramvajové trati, či jiné potřebné lince MHD. I když věřím, že záchytná parkoviště chybí.

0/0
23.4.2015 9:30

P90e37t73r 27D46l87o38u47h80ý 3495491872558

MHD jezdí často jen někde. Vy asi bydlíte blízko tramvaje, tak to máte v pohodě. Já to mám 20 minut na zastávku autobusu, který jede zhruba 1x za hodinu. Cesta do práce s dvěma přestupy cca. 55 až 60 minut. Autem za 15 minut. Takže ty vámi výše zmiňované kecy o amorálním automobilismu šířeném násilím si laskavě nechte od cesty.

+2/0
22.4.2015 20:41

L29u80d88ě89k 80N14ě96m79e56c 5135791962354

Vy nejste Plzeňák, že? Jinak byste takové blbosti nepsal.

+1/0
22.4.2015 21:43

V57l89a20d87i87m18í92r 44N64o47v73o39t85n33ý 1579570582140

Každý netouží po tom cpát se se smradlavými bezdomovci v tramvaji a marnit v MHD čas.

0/0
23.4.2015 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.