- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přání otcem myšlenky. "Turisté by ji hojně využívali"? To určitě, kdykoliv jsem tam jel, tak jsem byl v motoráku málem sám...
Ach jo - proc? Vlak je snad nejhorsi mozny reseni prepravy par lidi. A zadny stovky cestujicich nebo nekolik paru nakladnich vlaku na tyhle trati ocekavat nelze. Obnova trati jsou vyhozeny penize.
"Plzeň" drží palce s obnovou trati
Trať že je opustená „už 8 rokov“… Jj. a preto bola už pred dvanástimi rokmi zarastená stromami. Asi bude presnejšie 18.
Boužel obnovení trati je špatný pojem, správně bych to definoval tak, že se celá trať musí postavit od základu znovu. V roce 1989 slavila tato trať 90 let provozu, kdo by si tenkrát pomyslel že ji za sedm let nechá jeden snaživý ODSák zrušit.
Pan starosta Mladotic ma velké oči, na trati jsou vzrostlé stromy a vykradené koleje, cena investice by tech 5 babiček, co by jely za tyden lokálkou nikdy nezaplatily! Do Kralovic jezdi autobus, ze by byl narvany jsem se nevšiml! obavam se, ze se trat da vyuzit pro nakladni vlaky, mnoho zatacek a stoupani!
Co to je za blábol u té fotky? "Nádraží v Kralovicích už nikdo nevyužívá. Vlaky tu léta nejezdí." To panu redaktorovi nevadí, že je ve stanici vidět vlak a ani si nezjistil, že do Kralovic jezdí vlak z Rakovníka?