- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na Mnichov bych ale raději rozbudoval dráhu přes Horní Vltavice nebo přes Železnou Rudu. S připojením na Písek a České Budějovice by se tak vyplnilo dosud "bílé" místo na železniční mapě. Pokračování na Linec by pak bylo ucelené řešení. Praha není pupek světa.
všude jinde v evropě se řeší rychlovlaky, u nás se řeší jestli přidat 1 kolej navíc a elektriku...jsme burani
Z toho Mnichova je to rychlost...
Z Paříže do Chebu (možno ověřit na IDOSu) To trvá už dnes jen 9 hodin.(7:25 - 16:25). Tomu říkám slušné spojení.
S výstavbou moderního spojení v trase z Plzně přes Domažlice na německé straně hranice by se podle ministra Ťoka mohlo začít v roce 2020 a za dalších pět let by mělo být hotovo
a ted pro srovnani.
Rusko a Cina se dohodli a podepsali dohodu o vybudovani nove vysokorychlostni trati Peking-Moska. Na soucasne trati trva cesta z jednoho mesta do druheho na trati dlouhe 7000km 6 dni. Nova vysokorychlostni trat by mela umoznit zkratit tuto dobu na 2 dny. Letos uz zacaly prace na prvnim useku dlouhem 800km. Cela trat by mely byt hotova do peti let.
Uzasne, nez se v EU vubec zacne s vystavbou/rozsirenim upocenych 300-400 km trate jinde dokazou postavit zcela novou trat v delce 7000km kde se budou prohanet cinsky CRH3C a rusky Sapsan
Podívej se, ty si tu známy kremlobot, který jen lže, jak když tiskne.
Trať bude stavět jen Čína, nikoliv rus a nebude to za 5 let ale za 10 let. A celé náklady cca 250 mld dolarů bude hradit také pouze Čína, rusky mužik akorát poskytne zem pro koleje.
Ono je panáčku rozdíl stavět v bezlidnaté krajině a totalitních zemí, kde se nikdo nebaví s majitely půdy a v přehuštěné Evropě. Jsi ještě lepší, jak proslulé Rádio Jerevan.
Takovejch peněz kvůli těm pár tajtrlíkům, co potřebujou pořád trajdat tam a zpátky? Když cestuju, chci si to pořádně užít, koukat se oknem do krajiny a ne z poloprůhledného skleníku do betonové zdi.
Zprávy z roku 2037: Německo už 12let čeká na dokončení české strany dvojkolejné elektrifikované trati, jejíž cena na české straně se mezitím zdvihla o neuvěřitelných 230% oproti původní ceně. Podle ministra dopravy Antonína Balíčka se očekává dokončení v roce 2048, zbývá již jen vyřešit několik výkupů pozemků...
Kdo napsal, že trať mezi Mnichovem a Prahou je jednokolejná a neelektrifikovaná píše hovadiny. Jedná se o úsek z Plzně na hranice, Plzeň Praha je dvojkolejná a elektrifikovaná. Nyní se přestavuje úsek Rokycany-Plzeň. Tak pište pravdu páni redaktoři!
Jedná se o úsek Plzeň-Schwandorf. Docela dlouhý úsek.
Bodejť by tam byla slušná trať, když tam 40 let byla zeď. Spíš je chyba, že se s tím začalo něco dělat až teď a ještě dost pomalu a provizorně. Spojení na západ mělo být prioritou č.1 po revoluci.
Ale z Brodu nad lesy do Schwandorfu je 120, takže zase tak blbá trať to asi nebude ...
Kdyby radši začali stavět VRT s rychlostí kolem 300km/h, tak jak je na západě běžné..
Ani za 4.5hodiny mi cesta vlakem z PHA do MUC nestojí.
No nevím jak efektivní je zkrátit za obrovské peníze cestu o cca hodinu....
Bohužel náklady na jízdu autem jsou furt menší než cena železniční jízdenky do Bavor ...
Pokud do nákladů na auto počítáte jen a pouze palivo (a nikoliv jeho pořízení a servis) tak ano. Jinak jsou náklady na auto kolem 4-6 kč/km.
Otázkou je, zda zámerná a bezdůvodná ostrakizace silniční dopravy je řešením toho, že vlak je pomalý. Řekl bych, že zvýšením daní tak, aby lidi museli vlakem (protože tak je to správné) je akorát popudíte PROTI železnici.