Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Elektrobus svezl první Plzeňany, baterie dobíjí ve Škodovce

První kilometry s cestujícími najel tento týden v plzeňských ulicích elektrobus s rychlodobíjecími bateriemi. Zatím vozí pasažéry mezi Bory a Liticemi a energii dobíjí ve Škodovce. Od května by měly dva tyto vozy pendlovat mezi centrem Plzně a konečnou na Košutce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52i56ř21í 15J16o61z36a 3508163270641

Jeee, to se porad mluvilo, ze od Muzea na Kosutku (Krasovska) bude jezdit trolejbus. A oni tam ted nasadi tohle. Vzhledem k tomu, ze 2/3 trasy linky 33 je v kopcovitem terenu, tak to ty baterie dlouho nevydrzi. K tem splodinam: v Banske Bystryci na Slovensku si spocitali, ze pokud by doslo ke zruseni tamni trolejbusove site s nahradou autobusu stoupl by pocet vypustenych emisi do vzduchu o 1,2 mil. Co2 za rok!

0/0
22.3.2015 19:50
Foto

P22e14t70r 66J22a33n22o19v50s31k25ý 1748140252498

Nulove emise? To napsal blbec! To se na me nezlobte! Autor je technicky analfabet!!!! Baterie a elektrina z uhli bude mit peknou uhlikovou stopu! Tohle vypravejte ekoHujerům a neoblbujte lidi!RvRv

+5/−2
21.3.2015 19:03
Foto

P30e36t71r 36J20a58n67o22v15s78k21ý 1238820842528

Ten minus je za co, ze jste najivni jak hodinu starej pes?

0/−1
21.3.2015 19:22

J73a63n 59N73o14v88á28k 8167366536

Má ten bateriobus nějaké splodiny? Nemá. :-) Je ale otázka, jestli je lepší jak trambusy, baterie bývají drahé a rychle odchází.

+1/0
21.3.2015 21:48

A93n17t37o80n17í88n 65Z41e98l78e79n16ý 2164543911646

Má výfuk v elektrárně.

+2/−1
21.3.2015 22:35

R10o20m38a33n 96V57l61č24e40k 2216602115304

Jde spíš o to, že elektrárny mají všelijaké filtry atd, navíc ne všechna elektřina je z uhlí takže nakonec je ten autobus rozhodně ekologičtější než nafta. Spíš by mě zajímaly ty baterie, jejich likvidace a výroba asi nebude zrovna ekologická

0/0
22.3.2015 8:54

M44a81r54t81i72n 15N77e96r14m33u26t 9537537938839

Olovo se dá znovu použít, kyselina zneutralizovat. Proti olovu v půdě, co ho vystřílejí myslivci, je to sranda

+1/0
22.3.2015 22:35

J52a67n59a 95M63r28á35z43k36o52v95á 8586740653760

A k tomu všemu ještě příšerná čeština, větná skladba a slovosled!

+2/0
21.3.2015 11:44

S77v15a39t78o43p96l61u33k 80S86i85l89n94ý 4852216789538

Super, článek plný zbytečné vaty, ale nejdůležitější informace, jako dojezd, cena, rychlost nabití atd., to se člověk nedočte. Rv

+6/0
21.3.2015 9:54

R62o77m70a71n 60V63l47č11e19k 2486282385764

Do ZEUSu možná patří jen Plzeň ale elektrické autobusy se testují ve více městech ČR, takže mi to jako takový zázrak nepřijde. Nebo v čem je tento projekt jiný než ostatní?

+1/0
21.3.2015 9:00

P55e13t40r 37S55k21u23h74r59a85v90y 3433772197761

Co tam je za baterie? Jaka je jejich predpokladana zivotnost? Kolik stoji km ve srovnani s autobusem/trolejbusem? Nebo aspon link na dalsi informace?

+4/0
21.3.2015 8:55

P37e39t56r 24D72l51o95u95h93ý 3145261512918

A koho to zajímá? Cena, návratnost, ekonomika provozu přeci "ekologa" nemohou rozhodit. :-)

+3/0
21.3.2015 12:52

T76o34m58á43š 93N14o40v82á59k 9671408102653

Však jo, emise to nemá žádný, protože to jezdí na elektriku. A elektrika se bere ze zásuvky R^

0/0
21.3.2015 12:53

P78e12t91r 79D37l81o53u69h73ý 3785911132658

No, někdy to tak vypadá. Jádro je špatně, limity na uhlí jsou špatně, přehrady jsou špatně, větrníky jakž takž, ale za plotem je nikdo nechce, slunečníky se v našich podmínkách horko těžko zaplatí (energie vložená do výroby). Zůstává jediná modla - úspory. Proto zavedeme elektrobusy :-) Sečteno podtrženo - proti elektrárnám vždy někdo protestuje, takže zůstávají ty zásuvky :-)

+1/0
21.3.2015 16:11

J34a59n 16N45o32v38á68k 8317976356

Kde jinde by se brala? Ale doporučuji používat nukleostop, abyste odfiltroval elektřinu vyrobenou z jádra a odebíral pouze tu čistou z uhlí. ;-D

+1/0
21.3.2015 21:52







Najdete na iDNES.cz