Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Elektrobus svezl první Plzeňany, baterie dobíjí ve Škodovce

První kilometry s cestujícími najel tento týden v plzeňských ulicích elektrobus s rychlodobíjecími bateriemi. Zatím vozí pasažéry mezi Bory a Liticemi a energii dobíjí ve Škodovce. Od května by měly dva tyto vozy pendlovat mezi centrem Plzně a konečnou na Košutce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i15ř22í 93J20o79z28a 3438433140381

Jeee, to se porad mluvilo, ze od Muzea na Kosutku (Krasovska) bude jezdit trolejbus. A oni tam ted nasadi tohle. Vzhledem k tomu, ze 2/3 trasy linky 33 je v kopcovitem terenu, tak to ty baterie dlouho nevydrzi. K tem splodinam: v Banske Bystryci na Slovensku si spocitali, ze pokud by doslo ke zruseni tamni trolejbusove site s nahradou autobusu stoupl by pocet vypustenych emisi do vzduchu o 1,2 mil. Co2 za rok!

0/0
22.3.2015 19:50
Foto

P46e82t90r 74J80a12n68o59v56s46k19ý 1438270852488

Nulove emise? To napsal blbec! To se na me nezlobte! Autor je technicky analfabet!!!! Baterie a elektrina z uhli bude mit peknou uhlikovou stopu! Tohle vypravejte ekoHujerům a neoblbujte lidi!RvRv

+5/−2
21.3.2015 19:03
Foto

P25e52t65r 95J28a77n18o36v78s38k27ý 1818920302398

Ten minus je za co, ze jste najivni jak hodinu starej pes?

0/−1
21.3.2015 19:22

J31a69n 39N86o94v90á41k 8467536786

Má ten bateriobus nějaké splodiny? Nemá. :-) Je ale otázka, jestli je lepší jak trambusy, baterie bývají drahé a rychle odchází.

+1/0
21.3.2015 21:48

A43n41t36o21n78í70n 93Z18e70l63e75n77ý 2464843591386

Má výfuk v elektrárně.

+2/−1
21.3.2015 22:35

R56o22m46a62n 30V74l39č27e24k 2486142395904

Jde spíš o to, že elektrárny mají všelijaké filtry atd, navíc ne všechna elektřina je z uhlí takže nakonec je ten autobus rozhodně ekologičtější než nafta. Spíš by mě zajímaly ty baterie, jejich likvidace a výroba asi nebude zrovna ekologická

0/0
22.3.2015 8:54

M83a16r22t27i84n 46N80e25r98m66u32t 9727327668629

Olovo se dá znovu použít, kyselina zneutralizovat. Proti olovu v půdě, co ho vystřílejí myslivci, je to sranda

+1/0
22.3.2015 22:35

J53a32n53a 37M65r44á29z10k89o58v68á 8126180953400

A k tomu všemu ještě příšerná čeština, větná skladba a slovosled!

+2/0
21.3.2015 11:44

S66v63a26t23o78p69l65u29k 10S23i56l40n22ý 4782406569518

Super, článek plný zbytečné vaty, ale nejdůležitější informace, jako dojezd, cena, rychlost nabití atd., to se člověk nedočte. Rv

+6/0
21.3.2015 9:54

R71o63m70a26n 59V12l35č22e63k 2156312685254

Do ZEUSu možná patří jen Plzeň ale elektrické autobusy se testují ve více městech ČR, takže mi to jako takový zázrak nepřijde. Nebo v čem je tento projekt jiný než ostatní?

+1/0
21.3.2015 9:00

P43e72t29r 68S10k67u56h18r86a92v87y 3123522237181

Co tam je za baterie? Jaka je jejich predpokladana zivotnost? Kolik stoji km ve srovnani s autobusem/trolejbusem? Nebo aspon link na dalsi informace?

+4/0
21.3.2015 8:55

P13e17t31r 59D11l26o39u53h35ý 3245171612908

A koho to zajímá? Cena, návratnost, ekonomika provozu přeci "ekologa" nemohou rozhodit. :-)

+3/0
21.3.2015 12:52

T10o24m63á43š 60N83o79v83á21k 9521778712103

Však jo, emise to nemá žádný, protože to jezdí na elektriku. A elektrika se bere ze zásuvky R^

0/0
21.3.2015 12:53

P43e84t70r 81D23l16o88u26h19ý 3565831712668

No, někdy to tak vypadá. Jádro je špatně, limity na uhlí jsou špatně, přehrady jsou špatně, větrníky jakž takž, ale za plotem je nikdo nechce, slunečníky se v našich podmínkách horko těžko zaplatí (energie vložená do výroby). Zůstává jediná modla - úspory. Proto zavedeme elektrobusy :-) Sečteno podtrženo - proti elektrárnám vždy někdo protestuje, takže zůstávají ty zásuvky :-)

+1/0
21.3.2015 16:11

J98a13n 28N93o54v92á16k 8647176716

Kde jinde by se brala? Ale doporučuji používat nukleostop, abyste odfiltroval elektřinu vyrobenou z jádra a odebíral pouze tu čistou z uhlí. ;-D

+1/0
21.3.2015 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.