Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič u Rokycan dostal smyk a narazil do „vejtřasky“, nehodu nepřežil

Šestadvacetiletý řidič Fiesty zemřel v sobotu před šestou hodinou ranní u Klabavy na Rokycansku. Jeho auto podle prvotních zjištění policie dostalo smyk, dostalo se do protisměru a narazilo do protijedoucí nákladní Pragy V3S.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a15r12t65i97n 78V38r46b94a 1901928262943

Kdepak, V3S toho vydrží opravdu hodně . . .   Jinak soustrast pozůstalým.

+13/0
14.3.2015 10:01

E16l82i77š65k81a 12S41v11o53b41o69d95o64v37á 6151882521260

Naše nejlepší auto...

+7/0
14.3.2015 11:03

J92i65ř39í 62E56r62b16e60n 1903764956127

To bych netvrdil. Hlučné, pomalé a s mizernou nosností. Ale relativně vytrvalé a odolné.

Když jsem viděl v terénu jezdit Tatru 810 se stejnou podvozkovou koncepcí, chovala se skoro stejně jako pragovka, ale podstatně rychleji a tišeji. O pohodlí osádky nemluvě.

0/−6
14.3.2015 16:38

M54i82r67o56s65l37a75v 47K64a93š38p26a60r 3692947121231

No jo, jestli to nebude tím že je"vejtřaska"o půl století starší.                         Mezi 1000 MB a novou Škodovkou je taky docela rozdíl.:-)

+4/0
14.3.2015 18:58

P10a40v15e48l 76J33e39ř18á53b35e24k 7591312214637

TATRA a PRAGA nemají stejnou podvozkovou koncepci. To za prvé.

Za druhé V3S je 3,5 tuna, a jako taková sloužila na svou dobu dobře.

+4/0
14.3.2015 20:56

M15i50c86h85a38l 18V71o77j23t14a 2617977366235

A s mechanickou rukou, případně "sklopkou" to byl neuvěřitelný dělník.

+3/0
14.3.2015 21:22

P11a86v66e14l 46J90o45n89á63š 5761595389475

Nebylo to pěti- a třítuna?

0/0
15.3.2015 7:46

M12i60r87o43s81l74a21v 19K81a18š72p15a37r 3622917431251

"vejtřaska" PV3S- terénní, 3tuny                                                               "espětka"  PS5T - silniční, 5 tun

0/0
15.3.2015 11:25

P65a74v85e97l 67J54o88n46á87š 5741145779855

Přesněji 3t v terénu a 5t na silnici. Pořád se bavíme o PV3S. Mimochodem, sám jsem byl svědkem naložení a odvezení 8t nákladu. Vrzala, ale jelo to. Jen při rozjezdu hůř zatáčela, zvedal se předek.

0/0
15.3.2015 13:10

P94a28v25e54l 32J39e86ř97á78b40e22k 7951822264167

Já jí znám z lesního provozu, kdy se s ní vozilo dlouhé dřevo na pily. Nakládalo se okolo 13 m3 smrkové kulatiny, kdy m3 má cca 700 kg. Když to z lesa nešlo za pomocí kol, tak jela za lanem. Jen si museli řetězy na pevno k autu přitáhnout přívěs, jinak se v bahnu z klád "svlékl" (přívěs jinak za autem byl spojeny vahou klád - až později dělali dlouhé, oje na kterých se přívěs posunoval. Ale než se s ní vyjel nějaký kopec, tak i hlemýždi u silnice měli radost, že ten náklaďák se dřevem předjeli.

V zemědělství to samé -  nafty lezla výfukem v oblacích, motor ječel jako Viktorka u splavu, ale z pole se až na výjimku s fůrou obilí dostala skoro pokaždé.

0/0
15.3.2015 20:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.