Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič u Rokycan dostal smyk a narazil do „vejtřasky“, nehodu nepřežil

Šestadvacetiletý řidič Fiesty zemřel v sobotu před šestou hodinou ranní u Klabavy na Rokycansku. Jeho auto podle prvotních zjištění policie dostalo smyk, dostalo se do protisměru a narazilo do protijedoucí nákladní Pragy V3S.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E16d13u21a96r86d 53H65e88j28l86e79k 8396536700906

Lukáši Nosku-když tomu nerozumíš,tak raději mlč.!!

0/0
15.3.2015 10:39
Foto

L84a60d76i45s66l96a11v 44S42t64r15n57a46d 7674531544428

Řidič osobáku mrtvej (upřímnou soustrast), jeho auto na odpis, na V3S odřenej lak .....

0/0
14.3.2015 22:43

P39a78v32e42l 66J59o20n47á43š 5821475609325

Ona i ta PV3S měla pěkné bolení, holt ta pecka byla značná.

0/0
15.3.2015 7:47

L77u12k17á67š 44N29o80s14e67k 9770427817

V3S = Vozidlo třetího světa 

Co ten krám ještě dělá na silnici? Tvl, naši dobrovolní hasiči v "prdelově" se toho zbavili před pěti lety, protože než ten krám nastartovali tak kravín lehl popelem ;-D

0/−10
14.3.2015 20:02

M94i28c31h74a42l 46V52o25j47t61a 2167377436775

Tenhle "krám" je při řádné péči maximálně spolehlivým strojem.

A jakou má vlastně souvislost případný špatný technický stav jednoho vozidla se smykem vozidla druhého?

+8/0
14.3.2015 21:18

P17e86t63r 10B59a27r53t35ů67n64ě45k 9851974659579

Teda nechat se dnes zabít V3S, to už je vážně kuriozita

0/0
14.3.2015 16:11

J28i71n10d89ř60i71c40h 88Š72k11o46p93e45k 4835261950785

myslím, že kontrukce Pragy se osvědčila a bude ji možné dále provozovat

+9/0
14.3.2015 12:40

J34i65ř22í 92B49e66n28d25e37r 7693594652389

Praga je nejlepší, v každé koloně jede první.:-)

+8/0
14.3.2015 14:51

M41i52c63h77a14l 81V74o33j12t79a 2327437536965

A taky je nejlepší vrchař!

+4/0
14.3.2015 21:20
Foto

P77a65v36e90l 41V51a59n45ě94č58e67k 4144913301281

Zvlastni, tam je prece uplne rovna silnice, teprve za odbockou na Klabavu pri podjizdeni dalnice je leva prava zatacka.

0/0
14.3.2015 10:46

J96i70ř94í 17M43r13á49z 6848324717589

ta odbočka je už v zatáčce, jinak ta zatáčka je opravdu nebezpečná, ač se nezdá

+1/0
14.3.2015 10:53

P14e95t74r 56Š54i25r25o38k83ý 4251773357

Přesně tak, ve směru od Ejpovic je rovinka ukončená táhlou pravou zatáčkou, na ni pod podjezdem navazuje levá a pak další pravá. Výchozí rovinka svádí k rychlé jízdě a ta zatáčka je fakt jedovatá, zvlášť zamokra nebo při námraze, navíc podjezd omezuje rozhled, takže nevidíte, co jede od Rokycan v protisměru.

+3/0
14.3.2015 13:31

M19i81c17h67a29l 45V76o82j12t82a 2717357726585

Navíc je kousek za odbočkou na Klabavu taková blbá příčná vlna, kdo má v pořádku tlumiče si ji ani nevšimne, ale starší auto, kterému podvozek nefunguje na 100% a je muší váhy, jako Fiesta ...

0/0
14.3.2015 21:24

M89a72r73t26i50n 67V68r91b54a 1481308112223

Kdepak, V3S toho vydrží opravdu hodně . . .   Jinak soustrast pozůstalým.

+13/0
14.3.2015 10:01

E88l75i90š43k91a 29S45v84o34b35o45d29o49v54á 6881562301340

Naše nejlepší auto...

+7/0
14.3.2015 11:03

J48i83ř95í 35E52r63b67e74n 1193654276367

To bych netvrdil. Hlučné, pomalé a s mizernou nosností. Ale relativně vytrvalé a odolné.

Když jsem viděl v terénu jezdit Tatru 810 se stejnou podvozkovou koncepcí, chovala se skoro stejně jako pragovka, ale podstatně rychleji a tišeji. O pohodlí osádky nemluvě.

0/−6
14.3.2015 16:38

M67i46r28o33s87l16a21v 48K78a16š36p72a64r 3462387951111

No jo, jestli to nebude tím že je"vejtřaska"o půl století starší.                         Mezi 1000 MB a novou Škodovkou je taky docela rozdíl.:-)

+4/0
14.3.2015 18:58

P22a78v45e33l 24J80e26ř25á63b32e36k 7751272194787

TATRA a PRAGA nemají stejnou podvozkovou koncepci. To za prvé.

Za druhé V3S je 3,5 tuna, a jako taková sloužila na svou dobu dobře.

+4/0
14.3.2015 20:56

M66i97c67h97a11l 25V65o82j44t81a 2557427566325

A s mechanickou rukou, případně "sklopkou" to byl neuvěřitelný dělník.

+3/0
14.3.2015 21:22

P69a16v35e70l 73J96o86n81á13š 5531655119175

Nebylo to pěti- a třítuna?

0/0
15.3.2015 7:46

M34i82r83o72s60l95a57v 16K66a78š39p94a84r 3552957101511

"vejtřaska" PV3S- terénní, 3tuny                                                               "espětka"  PS5T - silniční, 5 tun

0/0
15.3.2015 11:25

P68a47v68e92l 92J26o10n15á53š 5221915849945

Přesněji 3t v terénu a 5t na silnici. Pořád se bavíme o PV3S. Mimochodem, sám jsem byl svědkem naložení a odvezení 8t nákladu. Vrzala, ale jelo to. Jen při rozjezdu hůř zatáčela, zvedal se předek.

0/0
15.3.2015 13:10

P23a42v98e18l 41J98e60ř19á93b46e98k 7261132374957

Já jí znám z lesního provozu, kdy se s ní vozilo dlouhé dřevo na pily. Nakládalo se okolo 13 m3 smrkové kulatiny, kdy m3 má cca 700 kg. Když to z lesa nešlo za pomocí kol, tak jela za lanem. Jen si museli řetězy na pevno k autu přitáhnout přívěs, jinak se v bahnu z klád "svlékl" (přívěs jinak za autem byl spojeny vahou klád - až později dělali dlouhé, oje na kterých se přívěs posunoval. Ale než se s ní vyjel nějaký kopec, tak i hlemýždi u silnice měli radost, že ten náklaďák se dřevem předjeli.

V zemědělství to samé -  nafty lezla výfukem v oblacích, motor ječel jako Viktorka u splavu, ale z pole se až na výjimku s fůrou obilí dostala skoro pokaždé.

0/0
15.3.2015 20:17

J74a87n 50S89o81c60h84o27r 2424236412666

Mohli napsat do hlášení: "Řidič disciplinovaně čekal na jednotku hasičů". :-/

+2/−4
14.3.2015 9:39



Najdete na iDNES.cz