- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přejeme panu Otáskovi hodně úspěchů, kéž by bylo více tak schopných spoluobčanů.Jde mu o dobrou věc - to se musí ocenit.
Tak pan Otásek prý urychlí výstavbu pozemních komunikací na plzeňském silničním okruhu ... Pokud bude urychlovat výstavbu pozemních komunikací stejně jako v sousední obci Vejprnice, kde zakoupil lacino pole, prodal draze stavební parcely a výstavbu pozemních komunikací mezi stavebními parcelami přenechal obci Vejprnice, tak se Plzeň okruhu asi nedočká. Vejprničtí v Otáskově se brodili bahnem 8 let.
Pan Otásek je ročník 1949 a je tudíž už 3 roky ve starobním důchodu. Kdyby pana Otáska zaměstnávala privátní firma, pro ne! Ale veřejný sektor? Pro křimické občany postradatelný je, jak potvrdili před 4 měsíci v komunálních volbách.
Jinak dobré PR.
Tedy pokud si pamatuju tak veřejný sektor nesměl zaměstnávat důchodce - max. o půl roku prodloužit odchod do důchodu a šmytec - alespoň tak to fungovalo na OSSZ
"Potřebujeme člověka, který ví kdy, kam a za kým má jít."Je k tomu třeba něco dodávat? Chudáci křimičtí občané se ho konečně zbavili a on se jim zas vrací jako bumerang.
Přesně. Bude dělat to samé, jen se mu vytvořilo korýtko. A jestli to povede stejným způsobem, tak se nesvezou ani moje děti. Jak je možné, že u obchvatu, který měl stát už několik let, se ani nezačali vykupovat pozemky? To je věc, která už měla dávno být hotová. Teď bude stačit jeden potížista a potáhne se to dalších deset let. Pozemky už měly být vykoupené, i když nejsou peníze na vlastní stavbu. Situace, kdy je postavená půlka obchvatu nahrává jen spekulantům a zdržovačům.