Diskuze

Auta v Plzni často končí v kolejišti. Poškodí si nápravu a brzdí tramvaje

Plzeňští hasiči poslední dobou často vyjíždějí k tramvajovému kolejišti v Bolevci. Přibývá totiž řidičů, kteří při odbočování ve velkých křižovatkách netrefí silnici a uváznou přímo v tramvajové dráze. Dopravní experti teď budou vymýšlet, jak řidiče varovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

No já nevím, ale podle mého, kdo vjede z prostoru křižovatky do otevřeného svršku, tak by měl povinně odevzdat řidičský průkaz a nikoliv žehrat na absenci bílých čar.

Takový řidič musí být neuvěřitelným nebezpečím pro ostatní účastníky provozu a měl by chodit zásadně po svých.

0 2
možnosti
ML

A jen doplnění - plný souhlas s panem Šemberou a jeho zcela racionálními argumenty.

Řidič který provede takovou zoufalost, jako je vjetí na koleje (ba dokonce pokračování v jízdě po nich), by měl navštívit postupně ordinace u očního a poté psychiatra.

0 1
možnosti
DB

Ty bílé navigační čáry už měly být namalovány dávno. Nevím, proč na to přišli "odborníci" teprv teď. Zejména na křižovatce u hlavní pošty v Plzni, okud je snímek, ale i na tý Plaský a jinde. Po obou místech chodím i jezdím denně a přesto se těm, kteří to spletou nedivím, protože je to tam opravdu velmi nepřehledné.

1 0
možnosti
MV

Zajímavé je, že auta začala padat do kolejí poté, co se zrušilo předchozí nastavení semaforů u hlavní pošty. To nastavení z léta pouštělo tramvaje z Košutky a Bolevce doprava do Přemyslovy ulice, kvůli rekonstrukci kolejiště.

Pak se to vrátilo k normálu, ale asi ne úplně, protože současně s tou změnou zpátky začala auta padat do kolejí.

Jako by v té křižovatce vznikala díky průjezdu aut nepřehledná místa.

0 0
možnosti

Jestli někdo najede na koleje, tak je to nezpůsobilý kretén, který nemá za volantem vůbec co dělat! Jednoznačné pochybění autoškoly, která mu vydala řidičák. Když jsem dělal autoškolu, součástí přípravných jízd bylo i couvání s vlekem slalom, mezi kužely jen podle zrcátek. Dnes lidi co vylezou z autoškoly nejsou schopni ani pořádně zaparkovat! Bohužel jsou autoškoly jen business a jejich cílem je protočit co nejvíce žáků v co nejkratším čase, nikoli vypustit co nejvíce zkušených řidičů. Pokud by autoškola na žáky přitlačila a bylo jejím cílem, aby žáci auto ovládali opravdu dobře, velmi rychle by se to v Plzni rozkřiklo a nikdo by se do takové autoškoly nehlásil. Stálo by za zvážení, zda neudělat veřejně přístupnou statistiku autoškol, čí žáci způsobují nejvíce dopravních nehod. Auto je zbraň a podle toho by se k tomu mělo přistupovat. Rovnou pro získání řidičáku předkládat zdravotní zprávu a psychotesty a zásadně zpřísnit závěrečné jízdy - a ne, že se policista s žákem sveze dva bloky.

3 2
možnosti
MV

I když s vaším příspěvkem v zásadě souhlasím, tak vaší první větu zásadně odmítám.

Kdo tamtudy nejel, nechť nesoudí.

Kdo to tam zná, ať projeví trochu empatie a zkusí se vcítit do situace toho řidiče.

Chybu udělá každý a zajímavé je, že ve výskytu "skokanů do kolejí" došlo k výraznému zvýšení až v poslední době.

Nezaměřujme se na nalezení viníků za každou cenu, pátrejme i po příčinách.

Váš výkřik o psychotestech, pane Štembero, nebudu komentovat, protože máte evidentně o psychotestech úplně zkreslené představy.

A jednu poznámku do pranice: Autoškola nikdy nepřipraví nikoho na reálný svět. To udělá až ježdění v tom reálném světě. Zkušeného řidiče v autoškole nevyrobíte, řidič musí nejdřív nasbírat zkušenosti, aby se stal zkušeným.

Naopak, znám pár lidí, které výcvik v parkování v autoškole vystresoval a zablokoval tak, že nebyli schopni zaparkovat nikde jinde, než u obchoďáku.

4 2
možnosti
Foto

Kde na těch fotkach je ta tma, mlha,, déšť, tam normálně jezdí ve dne,, !!!

1 2
možnosti
MV

Tak třeba naposledy se to stalo, myslím, chvilku před rozbřeskem. A opravdu mrholilo. Pak se chvilku čekalo na hasiče, na jeřáb atd. Takže fotka mohla být pořízena klidně i 30 minut poté.

A pak už jen stačí, aby automatická clona odclonila o trochu víc a máte fotku, která vypadá takhle.

1 1
možnosti
PN

P49e12t92r 53N13ě68m13e46c

26. 1. 2015 14:02

Mám podezření, že jde o řidiče, kteří jinde běžně jezdí po tramvajových pásech, aby nemuseli čekat.  ale tady no prostě nejde. :-/

2 1
možnosti
MV

Každé město není Praha.

0 0
možnosti
PS

Ty navadeci prerusovane cary na silnici mi prijdou fajn. Nevim jestli to ale ceska legislativa umoznuje. Dalsi moznost co se mi zda dobra by bylo tramvajovy vrsek zasypat a treba osazet travou, jako je tomu treba na Slovanech.

1 0
možnosti
MV

Naopak, přechod mezi asfaltem a štěrkem udělat kratší a tím pádem strmější.

Ono to totiž ze začátku vypadá, že se to dá projet, proto to skoro každý zkusí.

Obnažené koleje jsou v tom úseku proto, že se snáze udržují.

1 0
možnosti
MH

leda si pořídit pořádný off-road s balónama, co není v hlavě....

0 0
možnosti
MV

Ani by nemusel mít balony, stačily by normální gumy. Ale musel by to být skutečně offroad, ne ty pokusy nazývané SUV.

1 0
možnosti