Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňská Škoda mění grafiku. Okřídlený šíp je plastický a má nové písmo

Společnost Škoda Transportation modernizuje design značky i tradiční symbol firmy - okřídlený šíp. Světoznámé logo Škodovky, které firmu reprezentuje už téměř sto let, je nyní plastické a má pozměněné barvy i písmo. Novou grafiku mají už i webové stránky společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S94t52a51n28i64s70l23a75v 73T12e72s34a48ř 9667454372874

PR článek by měl být patřičně označen. Informační hodnota nula.

0/0
13.1.2015 10:43

J90a51n41a 86M68r23á48z67k24o27v72á 8686800433810

Jen pro zajímavost: učili nás svého času na katedře propagace fakulty žurnalistiky Univerzity Karlovy, že prozíraví tvůrci onoho okřídleného šípu si nechali zaregistrovat nejen logo, tak, jak jej dnes známe, ale i jeho možné modifikace - zrcadlový obraz apod., aby předešli případným konkurentům, kteří by se chtěli na značce přiživit jen díky letmému náhledu.

+1/0
12.1.2015 20:25



Najdete na iDNES.cz