Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňská Škoda mění grafiku. Okřídlený šíp je plastický a má nové písmo

Společnost Škoda Transportation modernizuje design značky i tradiční symbol firmy - okřídlený šíp. Světoznámé logo Škodovky, které firmu reprezentuje už téměř sto let, je nyní plastické a má pozměněné barvy i písmo. Novou grafiku mají už i webové stránky společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S69t55a68n11i43s92l33a33v 47T51e18s83a18ř 9937894122764

PR článek by měl být patřičně označen. Informační hodnota nula.

0/0
13.1.2015 10:43

J27a45n69a 48M25r84á83z76k64o50v59á 8806540763200

Jen pro zajímavost: učili nás svého času na katedře propagace fakulty žurnalistiky Univerzity Karlovy, že prozíraví tvůrci onoho okřídleného šípu si nechali zaregistrovat nejen logo, tak, jak jej dnes známe, ale i jeho možné modifikace - zrcadlový obraz apod., aby předešli případným konkurentům, kteří by se chtěli na značce přiživit jen díky letmému náhledu.

+1/0
12.1.2015 20:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.