- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poplatek mi nevadí. Ale proč má mít platnost jen 5 let?
Minimálně by ji neměl platit ten, kdo si zaplatí roční předplatné, které není vůbec levné. Problém nevidí ani v tom, že by neplatili lidé s trvalým pobytem v Plzeň. Administrativní a jiné důvody jsou uváděny jen jako výmluva.
Pro me je to jednoduche:
1. Az dovybiju penezenku, koupim si jen plzenskou jizdenku (predplacenku nastesti nepouzivam, nevyplati se mi). Chapu nastvanost vsech, co predplatne mit musi.
2. Dopravni politika mesta je celkove spatna = vystavet parkovaci domy v centru, nestavet zadna odstavna parkoviste va okraji mesta a mit levnejsi parkovne nez tramvaj je zhovadilost, ktera vede k zacpam kazdy den! Jak Plzen v tomto smeru prezije EHMK2015, je fakt otazka...
Takze soucasnemu i byvalym osazenstvum magistratu za dopravu palec dolu! (podotykam, ze mam Plzen moc rada a jsem hrda na spoustu veci, ktere minule radnice udelaly, doprava je ale prusvih)
Pravda je ze pokud by udelali parkovací domy či místa na okrajích plzne (Bory, Skvrňany, Doubravka,Slovany,Košutka a Bolevec) nedaleko konečných MHD a parkování na celý den stálo 50kč a k tomu by byla celodenní jízdenka na MHD, myslí že by se to těšilo velkému zájmu a doprave v centru by to hodně pomohlo.Ale takové řešení je asdi moc nákladné a složité...ale určitě by to bylo kladně uvítano...
Ještě mi napadlo co na zadní stranu karty natisknout reklamu a ještě by mohl PMDP vydělat více;-) A nebo spíš by to mohlo uhradit tu výměnu, ale o tom pochybuji...
Bylo uvedeno během zasedání zastupitelstva, že se očekává, že si kartu nakonec vymění cca 155 tis. lidí, což je pro PMDP náklad 6,1 mil. zajímalo by mne, kde PMDP vzalo 30 mil., tj. 170 Kč. Takže ve výsledku si PMDP na lidech, kteří jí jsou věrní, narejžuje cca 20 mil. Kč. Cena karty měla být minimálně na polovině, tj. cca 85 kč. Někdo si chce nejspíše přijít k pěkným penězům.
Pokud se bude platit každých 5 let, lze očekávat, že sazba se bude zvedat, tak jako všechno. Ve smlouvě nikde o ceně neni níc uvedeno a za 4 roky zvednou poplatek na 200 Kč, pak na 250 kč atd. atd.
Pro mne osobně by bylo logické, kdyby každému, kdo má předplatné alespoň 5 let v kuse, dali novou kartu zadarmo. Ale PMDP spíše dělá zbytečné soutěže, než by ocenilo své rezidentní zákazníky.
Pro informaci:
"Dobrý den,
pokud si nevyměníte kartu vuvedeném termínu, bude vám zablokovaná elektronická peněženka a nebude možné nakartu nahrát další předplatné. Předplatné, které na kartě bude již nahrané, sepodle informací od tiskové mluvčí PMDP paní Fránové, nechává takzvaně"dojezdit". Při případné kontrole, revizor nahrané předplatnébude schopen přečíst.
S pozdravem
operátorka Kontaktního centra města Plzně
A proč mám platit za výměnu něčeho co funguje...? Až přestane fungovat vyměním ne? radní zřejmě doma mění žárovky i když ještě svítí, možná to tak dělají preventivně protože hrozí že by žárovka mohla prasknout.
Zajímalo by mě, proč je potřeba karty pořád měnit?
Když to porovnám třeba s Opencard, tak tu mám snad od r. 2000 a ještě jsem ji měnit nemusel, stačilo prodloužit platnost. Chápal bych to, kdyby se jednalo o nějakou technickou novinku, ale tahle výměna, tomu nerozumím.
Opencard byla před Plzeňskou kartou? To jsou novinky.
Proti poplatku za výměnu Plzeňské karty nic nemám. 170 Kč je směšná částka i pro důchodce, natož pro pracující. Kdo ji nechce mít, nemusí, takže si ji nevymění a není co řešit. Může jezdit do práce třeba na kole. Mimochodem za novou platební kartu u banky se také při výměně platí. Máme tu tržní hospodářství, které jsme chtěli.
mně chodí platební karta poštou a nic za to neplatím
Normální klasická loupežničina z 90 let. Karta sama o sobě má cenu i s potiskem cca 80 Kč, takže si nechávají zaplatit i její distribuci a ještě zbude provize. Současného plzeňského lodivoda jsem měl možnost poznat osobně před cca 15 lety a proto chápu proč je, u současného vedení města, potřeba shromažďovat natolik hypertrofovaná.
Pokud jde o současného lodivoda, tak souhlas... Člověk, jehož jedinou kvalifikací je chorobná touha po funkci