- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Staré trolejbusy z Plzně ještě jezdí v bývalém Sovětském svazu" - to jako že tam jezdí ještě 7Tr a 8Tr?
Počínaje tím typem 8Tr totiž byla výroba převedena do Ostrova nad Ohří, kde pak vznikly i nejslavnější typy 9Tr, 14Tr a 15Tr!
Až na to, že v posledním trolejbusem kompletně vyvinutým ve Škodovce byl 14TrM a 15TrM, jejichž výroba byla ukončena v roce 2004. Poté se již jen dodávala elektrická výzbroj a prováděla celková montáž trolejbusů Irisbus (alias Škoda 24Tr a 25Tr), Solaris (Škoda 26Tr, 27Tr, 28Tr) a nejnověji SOR (Škoda 30Tr, 31Tr).
Až na to, že jste zapomněl na nízkopodlažní celoškodovácký kloubák 22Tr (1993-2004), ze kterého byl zpětně odvozen i krátký typ 21Tr (1995-2004).
Kdyby se všechny tyhle trolejbusy postavily za sebe dosáhly by z Plzně až do Barcelony Pěkná práce a modrá taky dobrá.
Omlouvám se špatný přepočet. Ale nic to nemění na tom, že Škoda odvádí dobrou práci