- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za me projekt opravy Klatovské pred x lety projektoval chorý člověk a nebo zadani prováděl nějaký zelený ekoterorista! Hlavní průtah na Klatovy, jediný a má jeden pruh? Tohle mohl vymyslet jen ZHULENEC!
Hlavně dopravu brzdí zúžení, která před nějakým rokem vymysleli. Tj. ostrůvky na úkor jízdních pruhů.
Tohle se mělo udát až po dokončení průtahů a obchvatů města. Co se asi může stát, když tohle udělají na jednom z hlavních silničních tahů městem!!!
A nestačilo by nakreslit VDZ pro levé odbočení, které řidiče navede co nejvíce do prostoru křižovatky - pak by měl být vytvořen dostatečný prostor pro objetí levého odbočujícího auta těmi, kteří jedou přímo?
Doprava v Plzni je už několik měsíců totálně na prd, efekt to samozřejmě má, chodím více pěšky, ale když už někam pracovně jedu, nářez.
Pravý pruh je pro popelnice...podle fotky.
Nevím, zda je to změna k lepšímu. Touto křižovatkou jezdím ve špičce každý den. Po úpravě stačí jedno auto odbočující do leva, aby se zablokovala celá křižovatka. Pak někteří frajeři, kteří něchtějí čekat, využívají pravý pruh pro jízdu rovně na za křižovatkou vytlačují ty, co jedou správně.
Tady by bylo řešení přidělat třetí samostatný odbočovací pruh doprava. Levý pruh pro jízdu rovně je navíc od ostrůvku příliš krátký. Takže kdo chce ted rovně, musí se cpát honem doleva a za křižovatkou zase honem doprava aby netrefil stojící auta odbočující do Majerovky.
Je to namalovane tak, že z levého pruhu pokračuješ do pravého za křižovatkou, takže se cpát není potřeba.....
Tuhle úpravu křižovatek naprosto nenávidím.
Odbočování doleva (které je nejproblematičtější) kompletně ucpe průjezd rovně..
Za sebe mohu říci - no konečně, to to trvalo! Tohle bylo naprosto logické řešení už od doby zprovoznění obchvatu kolem věznice, kdy bylo evidentní, že většina aut bude na křižovatce odbočovat.
A za druhé, to přemalování jsem zaregistroval už tak 14 dní zpět
Primární problém je to, že po rozšíření zastávky je na úseku kousek od křižovatky tak jako tak jen jeden pruh. Tam to bude vždycky drhnout...
Přesně! Kolona se protáhla až pod cukrárnu a Belveder, pravý pruh před semafory do Sukovky je prázdný, protože všichni jsou v pasti podél tramvajové zastávky a čekají, až jedno auto u strojní průmyslovky bude moci odbočit doleva.