- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdysi dost dávno jsem četl že snad v (Anglii nevím jistě) měli zkušební autobus na setrvačník. V podlaze byl zabudován velký setrvačník, ten se na konečné roztočil a během jízdy vyráběl elektřinu která autobus poháněla. Ale asi se to neosvědčilo.
to je super! 12 minut na jedno nabiti, po kterem udeje 22km je uplne super. otazka je, jak moc se toto rychlonabijeni bude libit bateriim
na každé konečné nabije, proč ne.
a baterie jsou zřejmě na takovéto zacházení konstruované
V Braunschweigu už to jezdí, navíc s indukčním dobíjením: http://www.bombardier.com/en/media-centre/newsList/details.bombardier-transportation20140327worldsfirstelectricbuswithbomba.bombardiercom.html
Formule trolejbus. Mohlo by se to osvedcit, podle me to ma v soucasne dobe vetsi potencial nez elektromobily.
Souhlasím. Elektromobily se točí v začarovaném kruhu nejsou uživatelé - nejsou dobíjecí místa, nejsou dobíjecí místa - nejsou uživatelé. Elektrobusům stačí jedno nabíjecí místo, které může využít hned několik linek. Jsem za ně ráda.