Diskuze

Projet Plzní po zelené vlně je téměř nemožné, dopravu komplikuje MHD

Ať jsou semafory na hlavních tazích v Plzni nastavené jakkoli, motoristé prakticky nemohou projet bez zastavení. Ukázalo to testování části Karlovarské třídy, Gerské a Studentské ulice. Podle specialistů komplikují plynulost dopravy i preference pro městskou dopravu, která do cyklu signalizace zasahuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Jo tak pan Grohman teď byl odložen na toto teplé místečko! No tak to už se nedivím, že průjezd Plzní je nejkatastrofičtější ze všech měst, kterými jsem kdy projížděl ;-€Rv

0 0
možnosti

A co testovat průjezd od Karlovarské přes Klatovskou na Bory. to je taky nemožné projet na zelené vlně :)

2 0
možnosti
RL

Jet po Klatovské na Bory je šílenství. Zejména od té doby, co rozšířili tramvajové ostrůvky, tam jsou takové kolony, že je už úplně jedno, jestli tam je nebo není nějaká zelená vlna. A když se k tomu dopočte těch pár (s prominutím) deb*lů, kteří si zajedou ke kraji Klatovské, zapnou výstražná a odkráčí nakupovat, takže zablokují jeden pruh...

1 0
možnosti
PV

Ta přednost MHD je opravdu výborná. Ale pouze pro lidi v ní. Jinak je to k zoufání, když stojím dlouho na křižovatce, nic nejede, ale z dáli se blíží emháda, která si vynutí zelenou. Občas naprosto nelogické.

A k uzoufání je, když v sobutu, či neděli stojíte na výjezdu z města na posledním semaforu, nikde nic nejede, ale máte červenou pěkně celý dlouhý cyklus. Asi aby nám v Plzni zůstalo co možno nejvíce splodin. To je jediné možné vysvětlení. Občas, když některé semafory vypadnou, hned je doprava plynulejší:-)

2 0
možnosti
PH

P40e93t48r 66H19r89a20b49á40k

1. 10. 2014 12:39

A proč lidi jsou tak pohodlní, že kvůli každé ptákovině si musí vést prdel v autě? Kdyby lidi jezdili autem jen tam, kam prostě musí jet autem, on by ten provoz byl mnohem menší a rázem byste neřešil nějakou přednost MHD. Já bych naopak schválně ty červené tam házel a zejména při průjezdu centrem. A klidně bych na některých semaforech tu červenou nechal běžet hodinu v kuse, at si někteří uvědomí, že auto není všechno.

0 3
možnosti
LN

A v kolik hodin to zkoušeli? Jestli jeli z Lochotína, tak asi v 5 ráno nebo v 9 večer. Určitě ne kolem ranní 8. hodiny. To je tsunami

2 0
možnosti
PH

Výborný nadpis - za vše může MHD? Tak jí rovnou zrušte ne? To by bylo rázem ušetřených peněz. At si lidi jezdí čím chtějí, nebo at chodí pěšky. Přeci není povinnost mít MHD, ne?;-D

0 3
možnosti
JD

Jak můžou zvládnout ulice jako je Karlovarská a Slovanská, když nedokážou sladit ani tak primitivní věc, jako je zelená vlna na Borských polích?

2 0
možnosti
LV

Plzeň - červená vlna, to je stará známá věc ;-)

5 0
možnosti
JM

"Když jsou semafory ve špičce nastavené na kratší interval, auta sice červená zastaví častěji, ale na kratší dobu. 

Při delším intervalu auta nestavína červených tak často, ale zase čekání na zelenou je delší" ;-D;-D;-D kde se můžu přihlásit a dělat taky takový výzkum ? ;-D;-D

Ono jet po slovanský, tak ani ty "preference pro tramvaje" nepomůžou....

Zdroj: http://plzen.idnes.cz/test-prujezdnost-semfory-doprava-plzen-fdz-/plzen-zpravy.aspx?c=A140930_130237_plzen-zpravy_pp

1 0
možnosti
PR

Rokycanskou nemá cenu ani testovat, to ví snad každý, že tam je to od červené k červené.

2 0
možnosti