- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O lidi jde až v poslední řadě. Proč by tu měly jezdit žluté busy, když tu jezdí předražené vlaky a busy VKJ?! Měly Vlakem do Plzně nejezdím, je špinavý, za jednosměrnou jízdenku dám tolik jako za zpáteční busem ( vybírám si ČSAD pokud to jde ) a necítím se v něm bezpečně. Busy VKJ měly dříve sídlo v Plzni, ale protože byly problémy, přestěhovaly se do Prahy a změnily název, tam licenci dostaly. Plzeň by jim jí už nedala. Důvod byl nespolehlivost. Naše rodina mnohokráte na to doplatila.
Argumenty popsané v článku bych pochopil, kdyby na stejné trase (Praha-Plzeň-Klatovy) nejezdila firma VJK. To by mělo být přeci z pincipu jedno jestli VJK nebo SA, ne? Ale vypadá to, že má někdo holt dobrý kamarády.
Však to v článku je - VKJ dostalo licenci před dávnými léty, kdy se to neřídilo současnými pravidly a odebrat ji jen tak prostě nelze.
Tak kraj by nemusel nic dotovat a přesto tam další linku nepustí? Taky dobrý.
Naopak, by musel dotovat v důsledku ještě víc. SA by totiž vzala nejlukrativnější zákazníky v největších městech po trase s tím, že by neobsluhovala menší obce po trase, kde jezdí ta objednávaná doprava. V těchto objednávaných busech by tak zbyli jen ti úsekoví cestující a kraj by na tyto objednávané busy musel doplácet ještě víc, protože zrušit je nemůže, protože ze zákona musí zajistit tzv. základní dopravní obslužnost.
Uf, snad jsem to napsal dostatečně jasně.
A kdo by jezdil vlakem z Klatov do Plzně za 73 Kč. VKJ má autobusy nic moc a ruské řidiče co volají za jízdy nebo poslouchají mp3. Mluvit to pořádně česky neumí a jsou schopni na dálnici vzít lidi na stání. Tomu se říká zdravá konkurence. Nejde o porušování zdravého podnikání?
Takže nejlíp to dělá VKJ - jezdí si kdy chce, kam chce, odkud chce a je nepostižitelný... Kdeže licence, drzost, to je jediné, s čím lze v ČR prorazit...
Jak zde bylo uvedeno, autobusy VKJ by šly do kopru a to by se někomu nelíbilo. Místo žlutých autobusů budou jezdit odložené polské a německé busy bez pásů. Jančura tedy dostal opět po tlamě. Apokud jde o konkurenci, tak lidi by měli mít na výběr.
Argument s vlaky je směšný. Nejvíce lidí ty vlaky využívá do měst, kam by SA ani nejezdil(Dobřany, Chlumčany). Z Plzně do Klatov jezdí osobními vlaky pouze málo lidí. Hodně lidí jezdí rychlíky z Prahy, ale ty nemají kraj co zajímat, protože je hradí stát. Jediný, komu by SA mohl konkurovat, je Autobusy VKJ(Štáhlich), který má ale dobré známé na různých místech, takže to nehrozilo. Když uvidíte, s čím VKJ jezdí, pochopíte, že by nemohl obstát téměř v žádné konkurenci.
Spíš se divím, že mu ten šrot ještě jezdí. Je to ostuda, navíc to nemůže ani projít technickou.
Správné rozhodnutí...podnikatel by měl vycházet zákazníkovi vstříc k jeho požadavkům jinak neuspěje...
Žádná střední, tohle je východní Evropa.