Diskuze

Student Agency nebude jezdit do Klatov, neuspěla s odvoláním

Autobusový dopravce Student Agency definitivně opustil plán provozovat linku z Plzně do Klatov. Plzeňský kraj mu totiž vydal licenci s omezením, že nesmí jezdit ve stejný čas jako dotované vlaky. Dopravce se odvolal k Ministerstvu dopravy, ale neuspěl. Nyní proto žádá o zrušení licence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

O lidi jde až v poslední řadě. Proč by tu měly jezdit žluté busy, když tu jezdí předražené vlaky a busy VKJ?! Měly!! Vlakem do Plzně nejezdím, je špinavý, za jednosměrnou jízdenku dám tolik jako za zpáteční busem ( vybírám si ČSAD pokud to jde ) a necítím se v něm bezpečně. Busy VKJ měly dříve sídlo v Plzni, ale protože byly problémy, přestěhovaly se do Prahy a změnily název, tam licenci dostaly. Plzeň by jim jí už nedala. Důvod byl nespolehlivost. Naše rodina mnohokráte na to doplatila:-/.

0 0
možnosti
FM

Argumenty popsané v článku bych pochopil, kdyby na stejné trase (Praha-Plzeň-Klatovy) nejezdila firma VJK. To by mělo být přeci z pincipu jedno jestli VJK nebo SA, ne? Ale vypadá to, že má někdo holt dobrý kamarády.

1 0
možnosti
TJ

T20o13m 61J79u15r40e79č88k10a

22. 9. 2014 22:12

Však to v článku je - VKJ dostalo licenci před dávnými léty, kdy se to neřídilo současnými pravidly a odebrat ji jen tak prostě nelze. :-/

0 0
možnosti
Foto

M95a25r78t58i18n 70H66o56k64r

22. 9. 2014 17:02

Tak kraj by nemusel nic dotovat a přesto tam další linku nepustí? Taky dobrý.

0 0
možnosti
TJ

T43o93m 75J98u38r44e71č83k70a

22. 9. 2014 17:27

Naopak, by musel dotovat v důsledku ještě víc. SA by totiž vzala nejlukrativnější zákazníky v největších městech po trase s tím, že by neobsluhovala menší obce po trase, kde jezdí ta objednávaná doprava. V těchto objednávaných busech by tak zbyli jen ti úsekoví cestující a kraj by na tyto objednávané busy musel doplácet ještě víc, protože zrušit je nemůže, protože ze zákona musí zajistit tzv. základní dopravní obslužnost.

Uf, snad jsem to napsal dostatečně jasně.

3 0
možnosti
IP

A kdo by jezdil vlakem z Klatov do Plzně za 73 Kč. VKJ má autobusy nic moc a ruské řidiče co volají za jízdy nebo poslouchají mp3. Mluvit to pořádně česky neumí a jsou schopni na dálnici vzít lidi na stání. Tomu se říká zdravá konkurence. Nejde o porušování zdravého podnikání?

2 1
možnosti
AB

Takže nejlíp to dělá VKJ - jezdí si kdy chce, kam chce, odkud chce a je nepostižitelný... Kdeže licence, drzost, to je jediné, s čím lze v ČR prorazit...

1 1
možnosti
PH

P40e41t52r 47H80r66a58b34á48k

22. 9. 2014 15:51

Jak zde bylo uvedeno, autobusy VKJ by šly do kopru a to by se někomu nelíbilo. Místo žlutých autobusů budou jezdit odložené polské a německé busy bez pásů. Jančura tedy dostal opět po tlamě. Apokud jde o konkurenci, tak lidi by měli mít na výběr.

0 0
možnosti
PU

Argument s vlaky je směšný. Nejvíce lidí ty vlaky využívá do měst, kam by SA ani nejezdil(Dobřany, Chlumčany). Z Plzně do Klatov jezdí osobními vlaky pouze málo lidí. Hodně lidí jezdí rychlíky z Prahy, ale ty nemají kraj co zajímat, protože je hradí stát. Jediný, komu by SA mohl konkurovat, je Autobusy VKJ(Štáhlich), který má ale dobré známé na různých místech, takže to nehrozilo. Když uvidíte, s čím VKJ jezdí, pochopíte, že by nemohl obstát téměř v žádné konkurenci.

3 1
možnosti
MV

Spíš se divím, že mu ten šrot ještě jezdí. Je to ostuda, navíc to nemůže ani projít technickou.

1 1
možnosti
AK

Správné rozhodnutí...podnikatel by měl vycházet zákazníkovi vstříc k jeho požadavkům jinak neuspěje...

1 1
možnosti
JP

Žádná střední, tohle je východní Evropa.

0 7
možnosti
MS

Někdy mi to připadá spíš jako Afrika 8-o

0 4
možnosti