Diskuze

Jízda po obchvatu Plzně připomíná houpačku, jenže hrboly jsou „v normě“

Na nově otevřené první části západního obchvatu Plzně se nejezdí ani týden a motoristé už si stěžují na nerovnosti vozovky. Hejtman Václav Šlajs o nich podle svých slov věděl a kraj dílo reklamoval. Komunikace se ale zatím opravovat nebude, protože odchylky do pěti milimetrů povoluje norma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jste ještě nejeli po silnici z Mostu do Chomutova.

0 0
možnosti

Na Košutku až v roce 2020??? Rv

1 0
možnosti

Ano, je to možné. Musíte ale vědět, že pozemky pod silničním tělesem nepatří městu a ani Plzeňskému kraji. Musíte nejdříve všechny pozemky vykoupit a pak teprve můžete začít s územním rozhodnutím, pak se stavebním povolením, vypořádat se s námitkami všech, např. sousedních obcí (nadměrné doprava), životním prostředím, ekologickými aktivisty a pod. Pak teprve můžete vypsat veřejnou zakázku a začít stavět. stavby pak bude trvat 18 měsíců.

1 0
možnosti

Zase f. Strabag..........................

0 0
možnosti

P24e67t96r 71H16r73a51b16á44k

16. 9. 2014 11:23

Tam nebyl jen Strabag

0 0
možnosti
Foto

Stačí jak vypadá Ejpovický přivaděč. To je vizitka stavebních firem, potažmo silnice k Olympii od kruháče nad Koterovem.

1 0
možnosti
Foto

To myslíte vážně???;-D

0 0
možnosti

Naopak!!! Takové nerovnosti mají fungovat jako retardér aby byl řidič v pozoru a nenaboural, takže to je úmysl, ne chyba.

0 0
možnosti

Divím se, že tam rovnou nenamontovali po 10 metrech retardery jako v obytných zonách.

2 0
možnosti

Bohužel obraz dnešního ČR .. národ, který neumí ani postavit silnici - základ infrastruktury - nutně spěje k "záhubě". Jezdím tam teď denně a bída bída.

2 1
možnosti

Naprosto běžná situace v ČR. Tohle by si firma stavějící v Německu dovolila jednou.

2 0
možnosti

nesrovnávejte technologii stavby ČR-SRN. V SRN taky není vše na 100%, jak se v Čechách kolikrát domníváme. Jako příklad můžu uvést frekventovanou silnici B20 - obchvat města Furth im Wald - přemostění před tunelem Deschlberg, když jedete do Chamu, tak to tam taky pěkně houpe. Je pravda, že na obchvatu je tam snížená rychlost na 80 km/hod. Jako důvod je údajně nekvalitní podloží přemostění, kdy se stavba propadá a Němci neví co s tím....

0 0
možnosti

To mě nepřekvapuje. Na spoustě míst, kde se dává nový asfalt, nastane po "opravě" výrazná změna k horšímu a nový povrch je hrbolatý a hlučný. Naposledy jsem to zaregistroval asi na dvou místch na silinici z Plzně do Nepomuku. V čem je problém? Nějaký levný asfalt aby se ušetřilo a přitom to vyhovovalo norně, která má zřejmě slušné rezervy?

6 0
možnosti
Foto

chybička se našla nejen na silnici, ale i v textu - pravopisná - kraj si domluví - sjedná - stavební dozor......    zjednat  je špatně, vážená redakce;-€[>-]Rv

2 1
možnosti

najděte si rozdíly (významové) mezi slovy sjednat a zjednat!

0 1
možnosti