Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jízda po obchvatu Plzně připomíná houpačku, jenže hrboly jsou „v normě“

Na nově otevřené první části západního obchvatu Plzně se nejezdí ani týden a motoristé už si stěžují na nerovnosti vozovky. Hejtman Václav Šlajs o nich podle svých slov věděl a kraj dílo reklamoval. Komunikace se ale zatím opravovat nebude, protože odchylky do pěti milimetrů povoluje norma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A85u36g86u34s44t 38F29o11r13m67á48n58e46k 6115569530326

To jste ještě nejeli po silnici z Mostu do Chomutova.

0/0
16.9.2014 18:10

V57l72a40d86i74m91í74r 16N36o73v34o21t24n53ý 1429360742120

Na Košutku až v roce 2020??? Rv

+1/0
16.9.2014 8:51

J70i53ř61í 56M68l49a39d55ě18j64o16v83s14k58ý 6666917989183

Ano, je to možné. Musíte ale vědět, že pozemky pod silničním tělesem nepatří městu a ani Plzeňskému kraji. Musíte nejdříve všechny pozemky vykoupit a pak teprve můžete začít s územním rozhodnutím, pak se stavebním povolením, vypořádat se s námitkami všech, např. sousedních obcí (nadměrné doprava), životním prostředím, ekologickými aktivisty a pod. Pak teprve můžete vypsat veřejnou zakázku a začít stavět. stavby pak bude trvat 18 měsíců.

+1/0
16.9.2014 10:35
Foto

M33a55r20t44i22n 28H18o64k94r 6880879240159

A jak dlouho to věděli, že trasa povede právě tady?

0/0
16.9.2014 12:34

J31i71ř98í 85M98l69a10d14ě90j57o28v82s19k98ý 6516697759533

Trasa obchvatu, resp. celý koridor je znám cca 10 let. Takto je i zanesen do územního plánu města. Rozhodnutí o realizaci je věc druhá. Pokud je rozhodnuto o realizaci, začíná přípravná fáze technické a projektové přípravy a majetková příprava - výkupy pozemků. Stavby komunikací se vždy připravují i desítky let dopředu. To není nikdy na závadu. Obecní rozpočty však nejsou často ve stavu kdy je možné zajistit finance na celou stavbu a tak se realizují po etapách. Vždy se řeší financování. Kdo? Obec nebo stát? Tedy ŘSD. Zde se stát nehodlal nic stavět a tak se domluvil Plzeňský kraj a město. Pochopitelně, čím déle je trasa známá, tak tím déle se mohou vlastníci připravovat na výkupy.

0/0
16.9.2014 17:03

P31e53t33r 12H28r90a35b41á43k 6480137542490

A tím se celá stavba prodraží. Ne náhodou cca 1/3 pozemků vlastní lidi úzce napojený na aktuálně členy zastupitelstva.

+1/0
17.9.2014 9:01
Foto

M67a93r58t83i21n 14H71o67k32r 6970149410979

Legislativně ano. Ale proč s tím takhle otáleli a věděli, že to stavbu časově prodlouží? Mohli v timto směru konat již dávno!

0/0
18.9.2014 7:05

L91u60d12v28í65k 94M28a45t65o69u80š28e52k 1171607678354

Zase f. Strabag..........................

0/0
16.9.2014 8:29

P61e10t46r 17H60r88a60b24á39k 6640137852980

Tam nebyl jen Strabag

0/0
16.9.2014 11:23
Foto

M55a29r70t30i98n 73H38o24k82r 6180359130119

Stačí jak vypadá Ejpovický přivaděč. To je vizitka stavebních firem, potažmo silnice k Olympii od kruháče nad Koterovem.

+1/0
16.9.2014 8:11
Foto

M34a76r64t68i96n 21H98o95k46r 6130949890409

To myslíte vážně???;-D

0/0
16.9.2014 8:08

M71a51r14t35i40n 24H58o66r23ň61á57k 7311171852

Naopak!!! Takové nerovnosti mají fungovat jako retardér aby byl řidič v pozoru a nenaboural, takže to je úmysl, ne chyba.

0/0
16.9.2014 7:05

P38e20t77r 91H20r13a59b64á82k 6580707672910

Divím se, že tam rovnou nenamontovali po 10 metrech retardery jako v obytných zonách.

+2/0
16.9.2014 7:32

M85a12r18t25i74n 40B68r12u86h20a 6570778202543

Bohužel obraz dnešního ČR .. národ, který neumí ani postavit silnici - základ infrastruktury - nutně spěje k "záhubě". Jezdím tam teď denně a bída bída.

+2/−1
15.9.2014 23:33

L43u20k25á16š 46O88m35á70č85k67a 5211844851796

Naprosto běžná situace v ČR. Tohle by si firma stavějící v Německu dovolila jednou.

+2/0
15.9.2014 22:55

R16a68d54e63k 71F32o72r64m15á46n82e89k 4488823507989

nesrovnávejte technologii stavby ČR-SRN. V SRN taky není vše na 100%, jak se v Čechách kolikrát domníváme. Jako příklad můžu uvést frekventovanou silnici B20 - obchvat města Furth im Wald - přemostění před tunelem Deschlberg, když jedete do Chamu, tak to tam taky pěkně houpe. Je pravda, že na obchvatu je tam snížená rychlost na 80 km/hod. Jako důvod je údajně nekvalitní podloží přemostění, kdy se stavba propadá a Němci neví co s tím....

0/0
16.9.2014 9:53

L30u24k10á58š 25O53m67á51č34k77a 5661254251506

To je velice světlá výjimka. Asi jsi toho v Německu ještě moc nenajezdil, když nevidíš ty obecné propastné rozdíly.

0/0
16.9.2014 10:37

F14r89a54n87t94i28š65e92k 15M87o81s78s 8152773339559

To mě nepřekvapuje. Na spoustě míst, kde se dává nový asfalt, nastane po "opravě" výrazná změna k horšímu a nový povrch je hrbolatý a hlučný. Naposledy jsem to zaregistroval asi na dvou místch na silinici z Plzně do Nepomuku. V čem je problém? Nějaký levný asfalt aby se ušetřilo a přitom to vyhovovalo norně, která má zřejmě slušné rezervy?

+6/0
15.9.2014 20:16
Foto

M49i51l29o85s46l95a83v 36Z64í61t10k12a 8390934657560

chybička se našla nejen na silnici, ale i v textu - pravopisná - kraj si domluví - sjedná - stavební dozor......    zjednat  je špatně, vážená redakce;-€[>-]Rv

+2/−1
15.9.2014 19:21

V48l63a41d92i45m59í86r 32N43o37v19o22t76n46ý 1489880282770

najděte si rozdíly (významové) mezi slovy sjednat a zjednat!

0/−1
16.9.2014 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.