Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jízda po obchvatu Plzně připomíná houpačku, jenže hrboly jsou „v normě“

Na nově otevřené první části západního obchvatu Plzně se nejezdí ani týden a motoristé už si stěžují na nerovnosti vozovky. Hejtman Václav Šlajs o nich podle svých slov věděl a kraj dílo reklamoval. Komunikace se ale zatím opravovat nebude, protože odchylky do pěti milimetrů povoluje norma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A72u34g91u97s15t 90F75o85r66m19á38n79e36k 6405149100466

To jste ještě nejeli po silnici z Mostu do Chomutova.

0/0
16.9.2014 18:10

V57l93a46d49i66m43í74r 26N37o37v97o13t24n62ý 1779270802980

Na Košutku až v roce 2020??? Rv

+1/0
16.9.2014 8:51

J47i54ř41í 18M17l60a61d11ě82j25o22v18s32k98ý 6236927489803

Ano, je to možné. Musíte ale vědět, že pozemky pod silničním tělesem nepatří městu a ani Plzeňskému kraji. Musíte nejdříve všechny pozemky vykoupit a pak teprve můžete začít s územním rozhodnutím, pak se stavebním povolením, vypořádat se s námitkami všech, např. sousedních obcí (nadměrné doprava), životním prostředím, ekologickými aktivisty a pod. Pak teprve můžete vypsat veřejnou zakázku a začít stavět. stavby pak bude trvat 18 měsíců.

+1/0
16.9.2014 10:35
Foto

M42a83r15t90i26n 80H76o63k77r 6810529560599

A jak dlouho to věděli, že trasa povede právě tady?

0/0
16.9.2014 12:34

J61i55ř40í 66M55l15a49d86ě84j87o65v59s59k14ý 6296147979893

Trasa obchvatu, resp. celý koridor je znám cca 10 let. Takto je i zanesen do územního plánu města. Rozhodnutí o realizaci je věc druhá. Pokud je rozhodnuto o realizaci, začíná přípravná fáze technické a projektové přípravy a majetková příprava - výkupy pozemků. Stavby komunikací se vždy připravují i desítky let dopředu. To není nikdy na závadu. Obecní rozpočty však nejsou často ve stavu kdy je možné zajistit finance na celou stavbu a tak se realizují po etapách. Vždy se řeší financování. Kdo? Obec nebo stát? Tedy ŘSD. Zde se stát nehodlal nic stavět a tak se domluvil Plzeňský kraj a město. Pochopitelně, čím déle je trasa známá, tak tím déle se mohou vlastníci připravovat na výkupy.

0/0
16.9.2014 17:03

P30e23t95r 84H96r92a56b37á59k 6410537812780

A tím se celá stavba prodraží. Ne náhodou cca 1/3 pozemků vlastní lidi úzce napojený na aktuálně členy zastupitelstva.

+1/0
17.9.2014 9:01
Foto

M58a36r64t59i62n 90H42o66k87r 6980939560959

Legislativně ano. Ale proč s tím takhle otáleli a věděli, že to stavbu časově prodlouží? Mohli v timto směru konat již dávno!

0/0
18.9.2014 7:05

L49u40d66v76í56k 58M79a91t31o42u62š76e57k 1471207288544

Zase f. Strabag..........................

0/0
16.9.2014 8:29

P17e42t13r 18H16r33a93b53á65k 6220657322410

Tam nebyl jen Strabag

0/0
16.9.2014 11:23
Foto

M24a12r38t10i52n 25H69o82k83r 6930129860369

Stačí jak vypadá Ejpovický přivaděč. To je vizitka stavebních firem, potažmo silnice k Olympii od kruháče nad Koterovem.

+1/0
16.9.2014 8:11
Foto

M93a11r82t14i53n 32H48o42k90r 6600539860439

To myslíte vážně???;-D

0/0
16.9.2014 8:08

M17a71r33t90i45n 23H68o89r27ň60á48k 7571931932

Naopak!!! Takové nerovnosti mají fungovat jako retardér aby byl řidič v pozoru a nenaboural, takže to je úmysl, ne chyba.

0/0
16.9.2014 7:05

P58e71t33r 47H10r31a79b38á92k 6690617682430

Divím se, že tam rovnou nenamontovali po 10 metrech retardery jako v obytných zonách.

+2/0
16.9.2014 7:32

M83a98r32t50i83n 23B19r17u96h59a 6920578872283

Bohužel obraz dnešního ČR .. národ, který neumí ani postavit silnici - základ infrastruktury - nutně spěje k "záhubě". Jezdím tam teď denně a bída bída.

+2/−1
15.9.2014 23:33

L46u75k50á44š 56O58m37á89č69k67a 5231524651636

Naprosto běžná situace v ČR. Tohle by si firma stavějící v Německu dovolila jednou.

+2/0
15.9.2014 22:55

R77a78d62e38k 76F79o84r89m94á19n63e43k 4838853607229

nesrovnávejte technologii stavby ČR-SRN. V SRN taky není vše na 100%, jak se v Čechách kolikrát domníváme. Jako příklad můžu uvést frekventovanou silnici B20 - obchvat města Furth im Wald - přemostění před tunelem Deschlberg, když jedete do Chamu, tak to tam taky pěkně houpe. Je pravda, že na obchvatu je tam snížená rychlost na 80 km/hod. Jako důvod je údajně nekvalitní podloží přemostění, kdy se stavba propadá a Němci neví co s tím....

0/0
16.9.2014 9:53

L40u88k22á13š 42O61m52á35č14k19a 5151934391646

To je velice světlá výjimka. Asi jsi toho v Německu ještě moc nenajezdil, když nevidíš ty obecné propastné rozdíly.

0/0
16.9.2014 10:37

F37r41a57n55t39i28š95e63k 80M17o42s55s 8802403799239

To mě nepřekvapuje. Na spoustě míst, kde se dává nový asfalt, nastane po "opravě" výrazná změna k horšímu a nový povrch je hrbolatý a hlučný. Naposledy jsem to zaregistroval asi na dvou místch na silinici z Plzně do Nepomuku. V čem je problém? Nějaký levný asfalt aby se ušetřilo a přitom to vyhovovalo norně, která má zřejmě slušné rezervy?

+6/0
15.9.2014 20:16
Foto

M73i50l38o56s37l33a40v 61Z30í25t36k36a 8340664737890

chybička se našla nejen na silnici, ale i v textu - pravopisná - kraj si domluví - sjedná - stavební dozor......    zjednat  je špatně, vážená redakce;-€[>-]Rv

+2/−1
15.9.2014 19:21

V60l39a80d31i84m38í56r 42N26o75v18o14t69n85ý 1809210542900

najděte si rozdíly (významové) mezi slovy sjednat a zjednat!

0/−1
16.9.2014 8:52







Najdete na iDNES.cz