Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zmatek v plzeňské MHD. Tramvaje jezdí dočasně po jednokolejce

Zkoušku nervů mají za sebou plzeňští cestující i tramvajáci. Pondělí bylo prvním pracovním dnem, kdy tramvaje jezdily úplně jinak, než byli do pátku zvyklí. Přestaly totiž úplně křižovat ulicí Pražská a Solní, upravoval se kvůli tomu i jízdní řád.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M91a68r65t80i42n 76P96a60v10l11í30č65e87k 7410451699961

Hlavně nechápu, proč neotevřeli pro výjezd z města i Františkánskou, proč nechali jen jediný výjezd. Asi nějaká chytrá hlava. Dojet odpoledne domů do centra je fakt peklo. A jako předplatitel karty Zona A nesmím parkovat v béčku ani v céčku, takže si každý den musím vystát hodinovou kolonu. Paráda.

0/0
2.7.2014 20:33

J10i50ř13í 52J32o53z28a 3708293560901

Chytráci, kteří pořád něco kritizují jsou všude, a nejhorší jsou ti, co nemůžou nejít na dané věci nějaký problém, tak zveličující kde co... buď začněte proti tomu něco dělat kloudného nebo běžte pracovat do PMDP či k jinému DP a pak tu něco melte... já sám v žádném DP nepracuji, ale vím jaké starosti s tím jen jsou a to od rozpočtu až po samotný provoz... a to si tu klidně dovolím napsat, že Plzeňská MHD je v ČR na té nejlepší úrovni z všech měst provozující MHD a to trdí i přesto, že jsem z Českých Budějovic. Plzeňskou MHD znám velmi dobře, neboť moje přítelkyně je z Plzně...

+1/0
1.7.2014 12:58

D69a11v60i71d 27D63r24e82x39l42e62r 5544185147501

Souhlasím s Vámi. S plzeňskou MHD jsem spokojený a po zkušenosti z jiných měst ještě spokojenější ;-) Skoro mi to připadá jako by to někomu chyběla Opencard nebo přirážka na každém lístku.

0/0
1.7.2014 15:28

P14e45t70r 74H33r19a10b33á53k 6830347292290

Ehm a v jakých městech jste byl?

0/0
1.7.2014 21:43

D91a56v38i43d 19D27r23e76x68l19e51r 5924925677331

Pokud se bavíme o zkušenosti s MHD, tak třeba Teplice.

0/0
2.7.2014 9:52

P89e64t80r 79H59r60a61b53á29k 6670737802590

Takže v DP nepracujete, ale všechno víte. Znáte PMDP, ale jste z ČB a o plzenské dopravě víte od přítelkyně? Myslím si, že tohle mi jako fakta stačí. Já jezdím plzenskou dopravou v kuse 24 let, takže asi o ní vím maličko více:). JInak já taky proto nehodnotím dorpavdu v Českých Budějovicích, kde jsem sice byl asi 20 x, ale prostě k tomu nemám právo, pač 20 x je prostě málo.:) A já např. s podniky většinu problémů řeším a věřte nebo ne, ale některé dotazy byly dokonce použity. Předpokládám, že do křižovatky taky nejdříve vlítnete a pak se teprve podíváte doprava a doleva, že?;-)

0/0
1.7.2014 21:42

J47i82ř83í 42J52o23z23a 3378233890911

Tak ten titulek je fakt dost přehnaný! Hlavně slovo REVOLUCE! Proboha kdo to psal?

+1/0
1.7.2014 12:37

P37a19v21e76l 40Ř76a73p88e38k 7742636699245

No a když už jsem u té kritiky nesmyslů v plzeňské MHD, dalším z nich jsou tlačítka Dveře a Stop. Která makovice vymyslela existenci těchto dvou různých tlačítek? Přece je evidentní, že když chci otevřít dveře, asi nebudu vystupovat za jízdy, a když chci zastavit v zastávce na znamení, asi nebudu vystupovat tak, že vyrazím sklo dveří. Jedno tlačítko by tudíž stačilo.

+1/−3
1.7.2014 9:13

P28e90t64r 62H32r48a87b40á38k 6410207292100

U zastávek, kde se stojí, je tlačítko na zastavení k ničemu, tak jako tam, kde je zastávka na zastavení je tlačítko pro otevření dveří zbytečné. I zde s Vámi souhlasím. Velice často se pak stane, že narvaném spoji zmáčknete tlačítko špatně, ale ve výsledku se stejně nic neděje. I tohle muselo něc stát. A ne málo.

Jinak já osobně bych k tomu ještě přidal to, že pokud v celém autobusu, kde je 5 dveři (ty dlouhé) zmáčkne někdo vzadu dveře, překvapivě se otevřou dveře v celém spoji. Pak si říkám, k čemu to tlačítko je. Tohle se děje velice často, skoro pořád. To je myšelno zejména pro tlačítka z venku. Zejména v zimě je tohle orpavdu děs. A prý lze otevřít jen ty určité dveře, ale....

+1/0
1.7.2014 9:31

J32i23ř88í 52J71o80z65a 3868643480981

Kdyby jste byl trochu chytrý tak to vymyslel asi výrobce vozů... zajeďte se podívat i do jiných měst v ČR a zjistíte to... za to PMDP fakt nemůže... ale Vám asi inteligence fakt chybí.. tlačítko STOP dádá signalizaci (zvukovou a světelnou) řidiči, aby mohl zastavit... tlačítko DVEŘE žádnou signalizaci řidiči nedává... je to prostě otevře dveře... zkuste jet do Německa, tam to vymysleli a funguje to tam pár let... většina cestujících si tzv. poptákové otevírání dveří tlačítky chválí a to především proto, že v zimním období se v celém voze zbytečně nevětrá, když např. vystupuje jen jeden člověk...

0/0
1.7.2014 12:42

P76e11t56r 40H71r27a33b30á78k 6920327632550

u nás to však funguje jinak milý pane...zmačknete zlačítko dveře a otevřou se dveřeb všude...chápete?

0/−1
1.7.2014 21:38
Foto

M81a21r73t89i95n 93P64a59v12l40í54č65e54k 7100581439281

U většiny tramvají a trolejbusů jsem letos viděl, že se otevřely jen ty dveře, které jsem zmačknul. Jen někdy jsem viděl, že když jsem chtěl zmáčknout tlačítko dveří, tak už svítilo a otvíraly se všechny dveře ve všech stanicích.

0/0
2.7.2014 20:23

D14a69v38i69d 97D70r45e79x39l59e53r 5574245397931

Na někoho jsou asi dvě tlačítka až moc velká věda ;-D

0/0
1.7.2014 15:56

P26a95v37e80l 83J88a65v10ů23r83e49k 2375196662438

Revoluce v MHD? Ježišimarja, kdo zase píše takhle stupidní nadpisy?!

+1/0
1.7.2014 8:46

M39i50c38h48a95l 64V12o52j33t14a 2827597646755

Autor článku si evidentně plete pojmy revoluce a evoluce.

0/0
1.7.2014 8:26

M44í58r24a 80Z45i31k27m98u55n23d 2424198508249

Autor asi myslel. že to tady začíná na ulicích vypadat jako před revolucí.

+2/0
1.7.2014 9:09

P48e94t13r 19H60r37a68b18á48k 6660897782350

Revoluce? Spíše bordel.

0/−1
1.7.2014 8:06

P40a27v92e58l 40Ř93a25p15e86k 7242876529635

Na plzeňské MHD mě fascinuje, že ani 10 let po zavedení elektronického odbavovacího systému tento systém není způsobilý nahradit 50 let staré mechanické označovací strojky a oba "systémy" tak ve vozech koexistují a asi tak tomu bude navždy. To musela bejt makovice, která tohle vymyslela.... Rv

+3/−2
30.6.2014 19:10

M83a33r30t43i22n 61H12o75r27ň64á15k 7701611802

asi má někdo hodně starých jízdenek

0/0
30.6.2014 20:00

P75e80t68r 12H52r51a51b88á79k 6600457292780

Skvělý názor. Problém je v tom, že nikdy nemůžou mít všichni legitky, tj. určitě ne cizinci či návštěvníci města. Takže tento double systém bude orpavdu pořád, nebot se při budování elektronického nepočítalo s komplexností, ale s double systémem. Ano, hlavu mi to taky nebere, tak jako mi nebere, že občané budou muset platit ze svého výměnu plzenských karet z podnětu města. Pevně doufám, že výměna karet, kdy karta stoují pár korun, bude nyní minimálně jednou za dva roky, aby se z lidí dělali opravdoví blbci.  Myslím si, že za ten bordel v centru, který nyní v dorpavě je, by si lidi zasloužili takovou výměnu gratis. Ale to je myslím stejná podstat jako hradit nájem v centru za obchod, kde je staveniště a kde nikdo nechodí. Město opravdu dělá kroky pro občany Plzně způsobem, že stáhne kalhoty a otočí se zády.

+1/0
1.7.2014 8:05

P55a23v83e36l 36Ř35a87p43e89k 7442506619445

Je pak otázkou, pro koho stávající elektronický systém ve vozech vlastně je. Plzeňáci mají předplatné, takže to prakticky nepotřebují, a návštěvníci zase nemají kartu, takže si ve voze stejně jízdenku nekoupí. Pro těch pár lidí, kteří mají kartu a přitom jezdí jen jednou za čas a kupují si jízdenky ve voze, mi to přijde jako sakra drahá sranda.

+1/−3
1.7.2014 8:33

P33e80t10r 64H93r43a51b73á34k 6670347362740

Správně, přesně pro ty to je. Takže máte pravdu v tom, že to bylo orpavdu zbytečné pořízení za mnoho milionů. Myslím si, že procentuelně to musí být hodně nízké číslo, odhadoval bych to tak na 5-10 procent z celku. ono ostatně, když vidiíte lidi nastupovat, nevidíte moc často, aby k tomu lezli.

To zařízení mělo být když už tak multifunkční, aby mohlo označovat jízdenky jako v Praze a případně je i tisknout. Pak bych to chápal.

+3/−1
1.7.2014 9:27

D41a87v85i45d 27D50r17e75x23l76e85r 5154985457591

Třeba pro mě. V létě jezdím do práce většinou na kole a MHD jen občas. A divte se bude nás víc ;-)

0/0
1.7.2014 15:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.