Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Svého veterána kupoval sběratel dvakrát, ani jednou ho přitom neprodal

Deset nejstarších aut v Plzni bude k vidění v sobotu od 14 hodin. Historická vozidla se objeví na silnici mezi budovami lékařské fakulty na Lochotíně v místě, kde 28. června 1914 startoval úplně první motoristický závod v Plzni. Přehlídky se zúčastní i Plzeňan Karel Pelák se svou škodovkou z roku 1929.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S49t61a11n11i49s51l32a83v 49H15a10v77r11a72n 9760285698287

To byl opravdu dobrý "kamarád".

0/0
2.7.2014 20:09

J90a48r24o62s32l14a81v 73Z11a52h71r15a23d91n90í80č69e53k 7105160874521

Škoda, proč se takové krásná auta nevyrábí i v dnešní době.

+1/0
28.6.2014 14:33

M18i46l19a32n 34Š71v89a92g95r45o63v42s53k16ý 9952359975778

Prodalo by se jich 100. ;-D

0/0
28.6.2014 16:14

J95i66ř77í 31K41o77c10u85r84e19k 6905164735698

Vyrábí, ve Zlíně je "fabrika", kde se dělají mimo jiné repliky starých Bugatti. Problém je takové vozidlo přihlásit k provozu, aby nebylo jenom na koukání.

Problém je v tom, že dnešní bezpečnostní normy vyžadují auto kontruovat tak, aby se s ním dalo celem bez problémů ... bourat. A srazit chodce - proto takové boule kapoty.

0/0
29.6.2014 21:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.