- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jinak si myslim, ze je to hlavne velka prohra MHD, takhle tam lidi nikdy nedostane.
nemyslim si, ze to bylo objektivni, vsadim se, ze bych to autem zvladl mnohem driv, navic bych nebyl zpocenej nebo mokrej od deste a mohl bych hned pracovat..
S kolem je to "těžký". Já jezdím do práce trasu Křimice-Lobzy a mám to v optimálním případě za 25 minut (cca 10,5km) což je výrazně rychleji než MHD a ne o moc pomaleji než autem (15 minut). Když pak ale po práci potřebuji ve městě něco nakoupit, tak jsem "nahranej" protože s kolem se to téměř nedá (není kde bez obav parkovat) a auto taky není úplně ideální...
Jenže otázka je kdo jede jen z bodu A do bodu B. Většina lidé při cestě do práce veze děti do školky, při cestě z práce se zastaví vyřídit něco na poště (na úřadě), pro děti do školky, zajede na nákup atd. Takže auto vyhrává na plné čáře. A to nemluvim o nestydatých cenách za lístky na MHD.
Holt kazdy neni tak "alternativni" , ze kdyz prijede do prace, tak muze bejt spocenej jako dvere od chliva, zrovna cesta ze stredu mesta, treba na Košutku je v podstatě vrchařská premie! Nejvetsí komplikater dopravy v Plzni je ten, co dopravu ridi, semafory, co "zelenou vlbou" nejsou ani trochu poskvrneny, ledaze nejedete 80Km/h . Neustalé regulovani dopravy tak trochu na hloupě ideálnímu průjezdu nepřidá! A to treba vypadovka na Klatovy, která vede v podstate pres Klatovskou, kde je jen jeden jízdni pruh! Kdyby fungovalo efektivni vypnuti semaforů, kdy clovek jede uplne sám po Slovanské třídě a stoji jako pitomec u každého je opravdu k naštváni. Jinak kolo mám rád, ale motat se mezi autama může jen sebevrah!!!!!! Dneska v 17:30 jeli nejaci protestujici cyklisté po sadech Pětatricátníku s doprovodem policii a prakticky ochromili veškerý provoz, tak jestli tento je ideál města kultury, tak potěš koště!
My alternativní máme v práci sprchu. Ale se Slovanskou pravdu máš.
Také je tam ten kontrolní bud u Tesca. To jako i z tramvaje musel vystoupit a pak čekal na další? To je hned zdržení. A tím že jeli z Lochotína odpoledne, tak kolony na Karlovarské nebyly ve směru do centra, ale doprava houstla spíše ve směru z centra. Pokud by jely ráno, tramvaj by na tom tak špatně nebyla, to stojí kolony často od S35 až k fakultě.
V tistenych novinach jsou rozhovory s jednotlivymi ucastniky a pokud jsem to pochopil spravne, tak z te tramvaje vystupoval. Cista doba spojeni Plzenka > Svetovar je kolem 28 minut + chuze dohromady tak 5 (na tramvaj) + 5 (od konecne k uradu). Pak to vychazi na interval 6 minut coz u dvojky souhlasi.
A mozna by to dal i rychleji, kdyby sel na zacatku dolu na jednicku :)
neni důležité vyhrát, ale zúčastnit se
Možná by stálo za to zmínit i výsledky stejného experimentu z loňska; jestli se pamatuji dobře, tak tam bylo pořadí auto, MHD, kolo... Kdyžtak mě opravte :)