- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plzeň není schopná zajistit místo dětem ve školkách, pak slavně uvolní na tento účel asi 30 miliónů. Tady se bude poměrně malý úsek ulice opravovat za 145 miliónů, čímž docílíme toho, že si silnici pěkně zúžíme a znemožníme objet nejen tramvaj, ale také jakékoli porouchané auto, popeláře, dodávky před pekařstvím v Pražské atd.. Dříve jsem bydlel na Slovanech, a kdo jezdí po tamním kruháku Částkovkou, ví, jaké peklo tam ty dopravní úpravy vyvolaly, fronty na Francouzské a v nich uvízlé autobusy slavné MHD, které ovšem také nemohou jet....atd.. Nemohu se zbavit dojmu, že účelem této reprezentace města je rozdělit co nejvíc stavebních zakázek - viz vozovna, divadlo. A zmíněný slavný opravovaný most - je vůbec možné, že nikdo nenese odpovědnost za několikaměsíční zpoždění a likvidaci místních podnikatelů?? Nevím, zda jsou tyto úpravy důležitější, než například severní obchvat do..............
Město kvůli průseru 2015 pohřbí další podnikatele jako Americké?
Nevím, ale oblast U Zvonu už po rekonstrukci vyloženě volá.
Pan Machulda bude zajímavá hlava.... Tak připitomělé zastávky jako máme v Plzni, jsem ještě nikde ve světě neviděl.... Počínaje semaforem pro trolejbus na Nepomucké, přes vydláždění zastávek na Francouzské (ideální na zimu), po tuhle blbost.... Pak se všichni diví, proč je Plzeň ucpaná... Nakonec tohle ještě udělají v sadech 35. Proč potřebuje tramvaj kontrolovat vyjíždějí ze zastávky?
Co takhle hoši seřídit třeba semafory tak, aby se na každým nezastavovalo?
To víte, jsou to první plody tzv. "zklidňování dopravy", cílem je co nejvíce znepříjemnit jízdu autem v centru.
Zajimalo by mě, jak to bude řešit třeba sanitka nebo hasiči, když budou v zastávkách stát tramvaje v obou směrech.
Konečně informace, jak se hosté dostanou do hotelů. Všichni jsme z toho měli nervy, protože dosud nikdo nic nevěděl...