- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamionisti vědí, proč jsou ochotni použít kamion k zátarasu. Bývají totiž nejčastěji okrádanými řidiči. A tohle byl dobrý čin. A co mne udivilo, že někdo ukradne i polepené firemní auto, které je snadno dohledatelné a samolepky se z něj mnohdy neodstraňují snadno.
Tohle konecne vypada na inteligentniho velitele zasahu
By mne zajímalo, kdyby ten cvok napálil do toho kamionu, kdo by to platil. Jestli řidič kamionu řídil svoje auto, tak v poho. Jestli k tomu použil výdělečný prostředek svého zaměstnavatele, tak byl vcelku odvážný. Policie by škodu v plném rozsahu neplatila, pojišťovna také ne a pokud by vlastník vozidla chtěl uplatnit náhradu škody, tak by byl dle zákona odkázán aby náhradu žádal od zaměstnance. Na toto by se nevstahovala pojistka odpovědnosti, takže by to řidič musel zaplatit ze svého. To by se mu to vyplatilo.....
Pan Ladislav Nulíček, co Vám dal mínus, s Vámi asi nesouhlasí, protože zná odpověď. Škoda, že umí jen mínusovat, že se nepodělil.
I mne by to zajímalo, ale předpokládám, že policie to nějak právně ošetřeno má, jinak by tenhle způsob nevyužila už několikrát.....
No konecne blok s kamionem... To to trvalo... Tech posmevacku, kdyz jsem to psal v souvislosti s tim mladym pubertakem, co se vysekal... Kamion napric zaregistrujete o dost vic, nez stojici auto na dalnici... Tohle by mu doslo vcas... Skoda...
Ono je hlavně rozdíl okreska a nejvytíženější česká dálnice v době špičky. Ale blok kamionem má značná plus. A) je vidět daleko dřív, B) nikdo, ani podpořený fantazií Holywoodských filmařů si nemůže myslet, že projede návěsem a nic se mu nestane, C) ani v případě nárazu maximální rychlostí doprostřed návěsu nehrozí u kamionu řidiči žádné nebezpečí. Kdežto tam, kde se najede 200 km/h do osobáku s lidmi je jistota, že bude nutný nějaký pohřeb.
klobouk dolů, mezinárodní spolupráce v praxi, vyřešeno bez zranění, či obětí na životech.... jen více takových zpráv se šťastným koncem (nemyšleno tedy pro toho chyceného poláka)
Pro toho Poláka je to taky šťastný konec, mohl skončit někde obmotanej okolo stromu.....
Njn, ale běda, kdyby to ten magor do zátarasu napálil jako ten kluk na D1, to by zas bylo keců, jak ho měli nechat jet, a jaká škoda mladého života kvůli takové prkotině...
Jsou tady menší rozdíly. A) zde požádali kamioňáka o pomoc, tam prostě zastavili terčem nic netušící řidiče. B) tam věděli, že to řídí sedmnáctiletý kluk bez papírů a s minimálními zkušenostmi, takže čekat, že to z dvoustovky ubrzdí a zvládne byla míně řečeno blbina. C) řidiči kamionu v tomto případě nešlo ani o zranění, natož o život. I pokud by to magor v Transitu řízl doprostřed návěsu stovkou, tak zabije jen sebe a způsobí škody. Na té D1, pokud si to pmatuji správně jeden ze zastavených řidičů utrpěl těžká zranění či zemřel a kluk za volantem kradeného auta zemřel také. Zkrátka, je tam jen pár rozdílů, které ovšem z obou případů činí položku do učebnice. Zde položku: perfektní akce, D1 položku: takto to nedělejte, totálně zbabraná práce.
Takoví 23letí puberťáci by řidičák nikdy neměli dostat. A už vůbec ne ujíždět švestkám, stejně je většinou nakonec chytí.
Řidičák je snad v celé Evropě od 18. A takový transit, nebo co to konkrétně bylo je do 3.5 tuny, čili normální osobák. Dokonce i tresty za obecné ohrožení, které dostávají ujiždějící řidiči jsou poměrně přiměřené. Opravdu nepochopím, komu to stojí za snahu ujíždět třeba 100 km a pak se pokusit utíkat po svých.
No vida, a obešlo se to i bez střelby. Jak je vidět, když se chce, tak to jde. Takže pro policii tentokrát palec nahoru :-)
dobrej, je tu nejaky kamionak? Vcelku by mne zajimalo,jak by to bylo s uhradou skody,kdyby onen ridic dodavy mel pocit, ze projede..a kamionak v dobrem uposlechl zadosti policie,
tak ona Policie mu to asi může teoreticky i přikázat, takže nějak to asi pojistně bude kryté.. v tu chvíli je z toho (z pohledu pojišťovny) v zásadě policejní majetek, ne?
Divím se, že tu nikdo zatím nedští síru na německé policajty, že se pouštěli do honičky, která mohla někoho ohrozit a není tu zatím jediná poznámka o "Simírech". Že by to bylo tím, že honičku začali Němci?
Každá honička za plného provozu je rizikem. Pokud se navíc provede zátaras diletantsky z běžných účastníků provozu pak, jak už se stalo, je ohrožen majetek i zdraví zcela nevinných lidí jen proto aby se vybraly dva litry za rychlou jízdu. Někteří jednodušší lidé si to nechtějí připustit. Tady se jednalo o vážnější čin a nic se nestalo. Doufejme dík dobré organizaci a ne jen náhodou.