- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, modernizujme to jen na 160 km/h. Prostě šance napojení ČR na západní tratě, o rychlostech 200 nebo i 300 km/h v nedohlednu. Snad alespoň ten tunel bude natolik rozumně stavěný, že by tam stačilo jen vyměnit koleje a šlo by to.
Co byste taky chtěl, když autobus jede po (nové) dálnici prakticky nejkratší cestou, zatímco trať se modernizuje prakticky ve stávající stopě (výjimka je právě tento nový úsek trati a pak plánovaná nová trať z Prahy do Berouna, díky které se pak jízdní doba vlaku dostane na úroveň auta). Na komplet vysokorychlostní trať, která je železničním ekvivalentem dálnice, jen tak nedojde.
Tak, že bychom konečně za cca 10 let jezdili vlakem z Prahy do Plzně za podobnou dobu, jak je tomu již několik let autobusem . Bravo
je potřeba brát do úvahy, že bus (SA) končí na Zličíně a do centra je to kus cesty metrem. Vlak v tomhle bude mít výhodu a bude konkurenceschopný - už za ty 3 roky.