- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čert vem všechny technický zlepšováky v nových autech, vyšší výkon a nesrovnatelný pohodlí. Čeho si opravdu vážím, to je pokrok v bezpečnosti aut.
Já ne. Je to na úkor zvýšené hmotnosti, zmenšení vnitřního prostoru a horší opravitelnosti.
Nepotřebuji ke štěstí jezdit riskantně, pravděpodobně bourat nebudu a skoro jistě ne v rychlostech nad 50 km/h (mimo obec toho najezdím dost málo a se zrychlováním nespěchám kvůli spotřebě). A jestli mám mít smůlu a někdo mně sejme, stejně to bude spíš až pojedu na kole.
No, ty nezabezpečené mostky jsou pěkně nebezpečné. Tady bych hnal k zodpovědnosti i správce komunikace. To je na obvinění z obecného ohrožení.
Škoda toho auta, i když každej má názor, já osobně si myslím,že je to pěkné auto a doufám,že jednou ho budu mít - samozřejmě ne pro normální ježdění,ale abych si jí mohl hýčkat jako majitel historického skvostu :-) což už de fakto je, Je sporné co se stalo, v jeho věku to mohlo být cokoliv a že jezdil,no,tak asi se cítil dobře, třeba za celou dobu života za volantem neměl jedinou nehodu,zatímco některým stačí pár měsíců mít řidičák.Je dobře,že nikoho nesejmul a soudit ho za to,že sednul za volant v jeho věku je nesmysl. A že neměl bezpečné VOLVO,nebo jiné nové auto? To taky chápu,ne každý má na nová auta. A třeba to auto měl rád a nechtěl se ho zbavit. Každý má k něčemu vztah.
To auto udržet ve stavu aby prošlo STK zabere víc času než jízda v něm.
Škoda na vozidle bude vyčíslena, až se zjistí, kolik bylo v nádrži benzínu.
Ta škodovka byla evidentně velmi zachovalá dle klik u dveří tzv. "užovka", které mají veteránský věk a takové se prodávají od 25000 dle typu a stavu.
Nejen že jezdí vrakem (Š120 fakt není 'starší' auto,tomu pojmu by odpovídala možná Felicia), ale ani nemá dost soudnosti aby se ve skoro osmdesáti na řízení vykašlal,než kromě sebe ublíží někomu jinému.