Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestující v Plzni si na spoje MHD počkají déle, město musí šetřit

Nové depo plzeňských Dopravních podniků za 12 miliard korun, jehož stavbu město schválilo před rokem, si vybere první daň, která dopadne na cestující MHD. Veřejná doprava totiž bude muset omezit počet spojů. Uvažuje se i o zkracování linek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59e23t52r 75H24r54a22b80á91k 6600257322240

Přesně za 15 měsíců jsou tu volby, takže víte, co máte dělat milí a hloupí ovčané. Opět volte tuhle chátru ODS a ČSSD, kterým o vás, jako ovečky, vůbec nejde. Na základě toho, že si opět někdo namastil kapus, budeme jezdit v přeplněných spojích, zvýší se opět doprava v centru, nebot spousta lidi tímto jezdit prostě nebude a celková kvalita MHD půjde do kopru. Vypadá to, že jediným cílem našich končelů, je namastit kapsy, nikoliv pohodlí občanů Plzně.

+2/0
2.6.2013 10:58

A85n59d24r26e65a 63N46o74v94á 8894871696445

Čekal tady snad někdo něco jiného?;-D

+1/0
1.6.2013 18:30

M76i85l23a30n 57R80u32m12l 2468530831838

Proč se radši nezruší nebo alespoň neomezí noční autobusové spoje, kterými se vozí přiopilá mládež z klubů a diskoték a navíc  převážně na černo?!? Když mají na chlast, mohli by mít i na taxíka, myslím, že je jich tam v noci dost. Místo toho budou slušní platící lidé přes den čekat a čekat, tak to vážně nechápu!

+2/−4
1.6.2013 13:28

M11a23r63t85i64n 16M66o47t15y25č83k69a 6111457837224

myslíš že ty 3 linky, který jedou 1x za hodinu (v pátek a v sobotu to jezdí častějš) něco vytrhnou? Pokud to bude jezdit míň častějš mimo špičku, ale budou spoje na sebe navazovat, tak budu mnohem radši...

0/−1
3.6.2013 12:43

H40a64n32u64š 15H79o77r36á67k 9711124436983

100 mega za cca 310m trolejbusovy trati? To to potahnou stribrnejma lanama ne?Rv

+2/−1
1.6.2013 10:01

M22a49r16t40i41n 64M49o81t87y39č83k31a 6311387607114

tak ono toho bude víc než jen ten kousek od jižáku na klatovskou... A pokud tam naroste provoz, tak to znamená investice do měnírny, a to nebude rozhodně málo... Jinak aby bylo jasno, taky si myslím, že to depo je kravina...

0/0
3.6.2013 12:52

M53i28l22o96s19l71a80v 31S29e77d31l45á37č28e92k 1133320472927

Důležité je, zavázat se k platbám skoro na třicet let dopředu, současně začít stavět divadlo za miliardu (na tom nejhnusnějším místě u průtahu), no a konečně uvolnit soukromým investorům současné pozemky depa, blízko centra, současně u řeky, na klidném místě.... Vsaďte se, že tam nebude park, ale bytové domy, na kterých někdo vydělá. Ale město to nebude. A abych nezapomněl - pro naše magistrátní pány, zase nezapomeňte zdůraznit, že nemáte 30 miliónů, aby se zvýšil počet školek nebo jejich kapacita, jak si ten plebs dovolil požadovat...........

+4/−1
1.6.2013 8:48

P74a77v38e69l 80V43a39n51ě34č47e42k 4824503261351

Tohle už je fakt na špagát. Chce se mi zvracet. Rv

+9/0
31.5.2013 22:27

T23o52m89a46s 88R49a67i84c21h62l 7429146548699

Jakto že PMDP musí šetřit? Vždyť pan generalní ředitel Škody prohlašoval kolik miliónů podnik ročně ušetří. Jak je toto možné?

+10/0
31.5.2013 21:07

V46i79l97é83m 44J84u32r24á58n41e62k 2790300562824

Depo za 12 MILIARD 8-o ?

+9/0
31.5.2013 20:17

F85r93a79n28t11i15š49e23k 85B57a53r17t92o26š 5169471385845

Ono celé MHD je v Plzni nějak pošahané. Zbytečně zaplňuje centrum města a lidé přijíždějící z okolí nemohou odstavit své vozy na kraji města, protože se třeba nedostanou od Tesca na Rokycanský na Borská pole....Rv

+7/−2
31.5.2013 20:26

M81a86r67t44i98n 16M40o13t98y92č57k82a 6191297217124

to je v plzni (a obecně v celých čechách - snad krom Prahy, ale ani tam to není taky žádná hitparáda) velkej problém, že nexistuje systém záchytných parkovišť P+R...

0/0
3.6.2013 12:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.