- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi tak trochu tuším, co to bylo za rodinu.
Jen nechápu učitele, popřípadě ředitele školy, že už při 10 či 20 neomluvených hodinách nekontaktovali sociálku?! Na co potom máme takové instituce, když si neplní svoje povinnosti! Už dávno té ženské měli sebrat sociální příspěvky a hned by chodily vzorně do školy a pokud ne, odebrat děti a jí zavřít!!
Co čekt od romského etnika... krom teda vystátí frontu na soc.přídavky...
no právě, protože měla děti sebou, tak nemohly být ve škole, že?!
Ilustrační snímek je silně matoucí!!! Dítě evidentně ve škole. Podle obsahu článku jde také i o jiné etnikum. Matka by měla dostat nejméně 3x 2 roky - za každé dítě trest zvlášť a sečíst. Pan Knotek má pravdu, kdo se nestará o děti, neměl by mít nárok na přídavky. Namísto začleňování do normální společnosti a vzdělávání je učí poflakování a vyrábí z nich další povaleče a pobírače sociálních dávek. Kdo tomu konečně udělá jasný konec???
Řešením by podle mě bylo navázat povinnou školní docházku na přídavky na děti. Rodičům, kteří své děti do školy buď neposílají nebo nedohlíží, aby tam docházely přídavky krátit podle počtu neomluvených hodin (případně na dané období úplně odebrat).
Obecně bych vrátil víc pravomocí vůči vlastním dětem do rodin, školní docházka má být právem nikoliv povinností. Samozřejmě vše má své hranice, číst, psát a kupecké počty by měl zvládat opravdu každý, ale na to by podle mě stačily tak 3 povinné školní roky. Další vzdělání bych nechal jako dobrovolné s tím, že by stát finančně motivoval ty, kteří se o děti a jejich vzdělání starají. Kdyby děti musely pomáhat rodičům a pracovat jako v minulosti, do školy by se samy těšily. Kdyby zabezpečení rodičů ve stáří bylo závislé od příjmů jejich dětí, asi by se taky víc zajímali o jejich vzdělání. Když se ale vše řeší formou nařízení, peníze od státu plynou ať se rodič stará nebo ne, pak se spousta z nich na to vyprdne. A stát to akorát stojí peníze za různé úředníky, sociály atd.. přitom výsledek je nula, ty děcka z donucení ve škole akorát budou dělat bordel a stejně si z látky moc neodnesou, nemají motivaci se snažit, ví, že stát se ně postará stejně jako o jejich rodiče a příbuzné.
Co dělaly Úřady a soudružky na sociálce, že to zjistily až to narostlo do takové výše? Proč někdo nezasáhl dřív?
Sociálka má v některých případech povinnost zasílat na školu dotaz jednou za určitou dobu (teď nevím, jak často, nechci mystifikovat, ale každý měsíc to určitě není). Nemluvě o tom, že v takovémto případě by měla problém ohlásit sama škola bez čekání právě na dotaz sociálky. Nevím ale, jestli se tato povinnost týká i případů, kdy se jedná pouze o svěření do péče bez vyslovení dohledu nad výchovou. V článku je příliš málo informací na dělání nějakých závěrů.
Budu hadat jednou. Neni ta "pani" takove to etnikum, co vytvari deti ciste za ucelem pobirani rodicovskych prispevku ?
Nesveril ji je soud nahodou do pece z nejakeho ustavu, pote co jejiho manzela zavreli pro opakovanou trestnou cinnost a ona se nahle ocitla bez prostredku ?
Ja nevim, jen se ptam
Kolik má standardní školní rok vyučovacích hodin (myslím na ZŠ)? Přibližně samozřejmě.
Standardní pracovní rok v ekonomické sféře má 12 x 175 = cca 2100 hodin.
Myslím tu otázku vážně, odpoví mi někdo ze školství?
40 týdnů výuky (zhruba) a pak by záleželo na ročníku, který dítě navštěvuje. Zatímco v 1. třídě je to asi 20 hodin týdně, tak v devítce kolem 30. Takže přibližně 800 - 1200 vyučovacích hodin (je to opravdu zhruba).