- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Povšimněte si následujícího: Snížení ceny předplatného zvýšilo počet pasažérů. A vysvětlete už to někdo našemu ministrovi financí, tomu totiž podobný mechanismus uniká.
Cenu městského jízdného neovlivňuje ministr financí!
Jóó,kdyby roční šalinkarta nestála 6 tyček a když dojedu na nádr nemůžu ani vystoupit,kolik se tam mačká lidí na zastávce,protože pár blbů z nějaké zelené organizace si nepřeje nové nádraží pár kiláků za štatlem,tak by možná víc lidí tou MHD jezdilo...
Je mnoho lidí, kteří dojíždějí z okolí plzně a logicky když už jedou, tak jedou až do centra, kde je ale poslední dobou čím dál tím větší problém zaparkovat. Kdyby vystavěli kamerovaný parkoviště na okraji Plzně a vychytali linky, myslim, že spousta těchto lidí by auta nechala na okraji. Tím by bylo méně aut v centru a více by se využívalo MHD. Může toto někdo přednést na těch místech, kde nad tím budou aspon uvažovat a diskutovat?
Zkuste o tom diskutovat se mnou, ale ne tady.
Prvním problémem MHD jsou intervaly a přístup města k MHD. O víkendu se MHD časově prakticky nevyplatí a pokud se jede ve více lidech, tak už ani finačně.
V pracovní dny je to cca vyrovnané.
K ceně MHD. Cesta Vídně je zajímavá a možná by stálo za to ji zkusit. Auto má většina lidí doma, takže ty základní náklady jsou pořád (pojistky,servis, gumy), takže musíme porovnávat cenu PHM na osobu vs. lítačka.
Náklady jsou jednoznačně ve prospěch MHD, ale nejde jen o finance. Mně třeba na penězích tak nezáleží a radši jsem v autě v teple, klidu - a dokud nejsou v Plzni zácpy, tak nemám sebemenší potřebu využívat MHD a jezdím autem. Než abych třikrát přestupoval a cestou chytil kašel od spolucestujícího, tak si tam dojedu sám v pohodlí za poloviční čas.
Měli bychom se inspirovat jinde :). Centrum s minimálním počtem aut by bylo rozhodně příjemnější. Já MHD využívám i mám roční předplatné, nicméně v Plzni se dá všude dojít dobře pěšky, takže ve špičce se snažím nejezdit mhd vůbec.
Moje řeč, já si koupím lístek cca 3x měsíčně , zbytek pěšky.
Ale chodit pěšky je pro většinu na hranici sci-fi.
pokud jsou dotace z 80%, to už může být mhd úplně zadarmo
Tak to ani náhodou. To by se pak MHD stala druhým bytem pro bezdomovce. Stačí jet někdy linkami T1, T2 a T3, které jezdí zadarmo, jak to tam smrdí a jak je zničený interiér vozů...
dekuji ridicum, kteri zbytecne jezdi autotem, zacmudeji vzduch, delaji prach a hluk, dekuji za jejich lehostejnost a jejich egoizmus, dekuji ze muzem dychat jejich benzeny, oxidy dusiku a prach. Opravdu dekuji vsem bezohlednym uzivatelum aut.
jestli ono to taky nebude tím, že lidi přestali jezdit za prací do továren ve městě a pracují třeba tam kam MHD nejezdí.
já to pozoruju u nás v práci....autem jezdí 80% zaměstnanců, i když MHD jezdí až k vrátnici