Diskuze

Plzeňskou MHD jezdí stále méně lidí, trend trvá už přes dvacet let

Zájem lidí o cestování veřejnou dopravou v Plzni nepřestává klesat. Tento trend pokračuje už od roku 1989 a ukázalo se to i loni, kdy počet cestujících klesl o další tři procenta. Podle odborníků to má víc důvodů, jedním z nich je i to, že mnoho lidí se za cestování MHD stydí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Povšimněte si následujícího: Snížení ceny předplatného zvýšilo počet pasažérů. A vysvětlete už to někdo našemu ministrovi financí, tomu totiž podobný mechanismus uniká.

7 0
možnosti
VN

Cenu městského jízdného neovlivňuje ministr financí!

0 1
možnosti
MF

M61a72r44e69k 34F58o74r95a27l

13. 4. 2013 22:17

Jóó,kdyby roční šalinkarta nestála 6 tyček a když dojedu na nádr nemůžu ani vystoupit,kolik se tam mačká lidí na zastávce,protože pár blbů z nějaké zelené organizace si nepřeje nové nádraží pár kiláků za štatlem,tak by možná víc lidí tou MHD jezdilo...

2 1
možnosti
JK

Je mnoho lidí, kteří dojíždějí z okolí plzně a logicky když už jedou, tak jedou až do centra, kde je ale poslední dobou čím dál tím větší problém zaparkovat. Kdyby vystavěli kamerovaný parkoviště na okraji Plzně a vychytali linky, myslim, že spousta těchto lidí by auta nechala na okraji. Tím by bylo méně aut v centru a více by se využívalo MHD. Může toto někdo přednést na těch místech, kde nad tím budou aspon uvažovat a diskutovat?

3 2
možnosti
PK

P61e29t72r 86K26r65á17l

16. 4. 2013 22:15

Zkuste o tom diskutovat se mnou, ale ne tady.

1 0
možnosti
RP

Prvním problémem MHD jsou intervaly a přístup města k MHD. O víkendu se MHD časově prakticky nevyplatí a pokud se jede ve více lidech, tak už ani finačně.

V pracovní dny je to cca vyrovnané.

K ceně MHD. Cesta Vídně je zajímavá a možná by stálo za to ji zkusit. Auto má většina lidí doma, takže ty základní náklady jsou pořád (pojistky,servis, gumy), takže musíme porovnávat cenu PHM na osobu vs. lítačka.

2 1
možnosti
MS

Náklady jsou jednoznačně ve prospěch MHD, ale nejde jen o finance. Mně třeba na penězích tak nezáleží a radši jsem v autě v teple, klidu - a dokud nejsou v Plzni zácpy, tak nemám sebemenší potřebu využívat MHD a jezdím autem. Než abych třikrát přestupoval a cestou chytil kašel od spolucestujícího, tak si tam dojedu sám v pohodlí za poloviční čas.

6 1
možnosti
LM

Měli bychom se inspirovat jinde :). Centrum s minimálním počtem aut by bylo rozhodně příjemnější. Já MHD využívám i mám roční předplatné, nicméně v Plzni se dá všude dojít dobře pěšky, takže ve špičce se snažím nejezdit mhd vůbec.

3 3
možnosti
DJ

D92a67n 32J57a51n

13. 4. 2013 12:39

Moje řeč, já si koupím lístek cca 3x měsíčně , zbytek pěšky.

Ale chodit pěšky je pro většinu na hranici sci-fi.

2 2
možnosti
JB

J84i88ř77í 67B13e41r16a12n

13. 4. 2013 10:17

pokud jsou dotace z 80%, to už může být mhd úplně zadarmo

6 0
možnosti
MF

Tak to ani náhodou. To by se pak MHD stala druhým bytem pro bezdomovce. Stačí jet někdy linkami T1, T2 a T3, které jezdí zadarmo, jak to tam smrdí a jak je zničený interiér vozů...

4 0
možnosti
PH

dekuji ridicum, kteri zbytecne jezdi autotem, zacmudeji vzduch, delaji prach a hluk, dekuji za jejich lehostejnost a jejich egoizmus, dekuji ze muzem dychat jejich benzeny, oxidy dusiku a prach. Opravdu dekuji vsem bezohlednym uzivatelum aut.

4 11
možnosti
JM

rádo se stalo....... 8-o

7 3
možnosti
Foto

jestli ono to taky nebude tím, že lidi přestali jezdit za prací do továren ve městě a pracují třeba tam kam MHD nejezdí.

8 1
možnosti
JD

já to pozoruju u nás v práci....autem jezdí 80% zaměstnanců, i když MHD jezdí až k vrátnici

3 0
možnosti