- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
by mě zajímalo, k čemu je dobrý autobus s dojezdem 10km ...
Není to elektrobus, ale hybrid. Ten dojezd je uveden jen pro případ čistě elektrického pohonu.
A čím ten klimatizovaný šetrný ekologický bezemisní bateriový hybridbus, který má výrazně nižší spotřebu než klasické autobusy, v zimě topí?
A kolik metrů ujede na baterie se zapnutou klimatizací?
dokud nebudou baterie menší a lehčí a nebudou se snáze nabíjet (hlavně rychleji), tak tudy cesta nepovede, troleje jsou efektivnější
Troleje jsou pořád efektivnější. Tohle je energetický nesmysl.
No investicne se blizi dost vysoko... Dieselgenerator je univerzalni. Trolejbus moc ne.
Klasický mlžící článek. Argment, že ušetří naftu je pravdivý, ALE chtěl bych vidět, jestli je to NÁVRATNÉ. Tedy, jestli úsora nafty je větší než náklady na baterii, která omezenou životnost atřaba pro Toyotu Priou stojí cca 100 tisíc Kč a vydrží dva roky. A taky jak se vrátí prý dvojnásobná nákupní cena busu. Řekl bych, že NIKDY.
.
Ano, chápu, že výhoda bezemisního provozu v centru města je přínosná. Ale stačí, aby za busem jel smradlavý náklaďák a stejně není co řešit.
Nechapu co je na clanku mlziciho. Naopak z meho hlediska je velice konkretni. Mimochodem od doby kdy vznikla toyota prius se hodne zmenilo - napriklad parametry bateriji (zivotnost LiFe bateriji je dnes az petinasobna - misto 2000cyklu prezije bezproblemu 10000cyklu). Argument na konci Vaseho prispevku povazuji za nepovedeny vtip...
doufejme, ze to bude v pohode. Dobrej napad.