Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šlápněte do pedálů i cestou do práce, hlásá akce na podporu cyklistiky

Nechte auto doma a vyjeďte do města na kole nebo na koloběžce. K tomu nabádá akce nazvaná Do práce na kole, která se během května uskuteční v Plzni a deseti dalších městech. Projekt má propagovat městskou cyklistiku a upozornit na nutnost zlepšit podmínky pro vyznavače ekologické dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F46r92a77n58t35i95š88e44k 17M28o25s88s 8272113299219

Nic proti cyklistice, já osobně jí podporuji i ve městech. Ale rozhodně to nesmí tak daleko jako v Praze, kde jedna cyklofašistická organizace pořádá cyklojízdy za účelem nasrat a omezit co nejvíc lidí.

Prezentace dobré věci jde dělat i po dobrém a inteligentně.

0/0
5.4.2013 11:41
Foto

M59í83r76a 38K81l59a29s 9162317239556

Tak ono je třeba si taky uvědomit, že motoristická doprava a její řidiči toho běžně omezují taky dost a dost....Chodce, MHD i ty cyklisty....

0/0
6.4.2013 19:53

J79a16r72d63a 34C97h70o67v65a68n12e13c 6101485323829

Plzeň je na to moc vertikálně členitá.

Do práce se dá jezdit na kole v Pardubicích nebo v Opavě, v Olomouci a v Ostravě, určitě ale ne v Plzni.

To by na každém pracovišti musela být sprcha a lidi by museli do práce nastupovat dřív o dobu potřebnou k osprchování a převlečení, protože zůstat po takové jízdě do práce celý pracovní den v zapoceném a postupně stále více páchnoucím oblečení není nic příjemného ani pro cyklistu, ani pro jeho spolupracovníky a zákazníky.

+4/−2
4.4.2013 14:20

H78a63n82u53š 31H64o85r62á71k 9611904376853

Pravdu dis. Zajimalo by me, jak se Jeho Excelence ritila z Bor dolu a nasledne funela do kopce smerem na Lochotin a naslene zpet. A to vse na pro Nizozemi typicky ukrajine.

+1/0
4.4.2013 21:03
Foto

M73í70r37a 21K49l18a38s 9442637899896

Pokud pominu cestu z centra až nahoru na Košutku, tvrdím, že Plzeň je vcelku rovinaté město. A i kopec dnes není problémem, pokud máte elektrokolo, což je dopravní prostředek dnes i cenově dostupný. Zkuste se někdy podívat do Bernu, který je podstatně kopcovitější, kolik je tam cyklistů v ulicích....Co je mnohem větší překážkou rozvoji cyklodopravy v Plzni, je nedostatečná dopravní infrastruktura a zázemí pro dojíždějící cyklisty v práci či ve školách.

0/0
4.4.2013 21:52

H56a43n63u52š 57H80o76r89á59k 9761504516483

Ona je Plzen mestem na soutoku 4 rek. A mezi tema rekama jsou kopce. V tom horsim pripade, coz sem treba ja, to znamena 60m dolu k Uslave, 50m nahoru na Homolku, zase 50m dolu k Radbuze a pak zase 50m nahoru na Bory. Celkem 2x11km, 2x110m prevyseni. Ne ze by to neslo, ale uz to zacina zavanet sportem, zatimco ja chci dopravu.

Bral bych povoleni vozidel kategorie Am na cyklostezkach, coz treba v holandsku je. Babeta a kolo se snesou a verim ze by to minimalne v letnich mesicich ulevilo doprave fest.

+2/0
4.4.2013 22:03
Foto

M68í33r24a 30K20l91a72s 9172437809916

Ještě relativně nedávno tohle jezdila každá druhá bába na venkově na kole značky Ukrajina. Dnes se tomu říká sport....

0/−2
4.4.2013 22:15

T96o74m91á59š 39B92r48a25b73e91c 2968876115436

Ano, ale do kopce z toho kola slezla :-)

+1/0
4.4.2013 22:26
Foto

M15í90r83a 10K76l19a32s 9292877519256

Což se nevylučuje....

0/−1
4.4.2013 22:29
Foto

M93í18r34a 71K26l81a22s 9612717549816

Zábavné. Už přes 10 let jezdím do práce na kole 4,5 km (dříve přes 7 km) a to dokonce přes kopec. A jsem netušil, že to prý nejde. Zkrátka stále platí, že když se chce, najde se cesta. Když ne, hledají se výmluvy.

0/−1
4.4.2013 21:46

T88o26m60á65š 37B34r76a55b71e45c 2238866145106

Ale on má pravdu. Pokud je někde problém se sprchováním, cestu na kole bych si do práce odpustil. Já si radši svým několik tisíc ročně najedu po práci. Aspoň si vyčistím hlavu

+2/0
4.4.2013 21:55
Foto

M87í16r65a 71K68l76a85s 9492447459846

Můžu vás ujistit, že běžně se sprchovat nepotřebuji. V létě za parna i z té tramvaje vylezete zpocenější. Pokud někdo je ve stavu, že dostává infarkt i při cestě od PC k tiskárně, tak samozřejmě jakákoliv počáteční námaha na kole jej zmůže. Jenže to je právě ten stav, který se má změnou dopravních náviků postupně odstranit.

0/−2
4.4.2013 22:11
Foto

M24í52r56a 19K84l35a39s 9872327129676

návyků....:-)

0/0
4.4.2013 22:13

R49o21m80a96n 51C42e79r79n79y 5313297700371

to jste s tím nesprchováním asi výjimka ,,,

+3/0
4.4.2013 22:16
Foto

M75í55r88a 12K77l95a48s 9812257799236

Nemyslím. Většina známých, co jezdí do práce na kole se také sprchovat nepotřebují. Ono většinou strašně záleží na tom, jak tu cestu do práce pojmete. Když je to v klidu, tak se ani moc nezahřeju. Když chvátám, tak je to samozřejmě horší. Holandsko je opravdu placka, ovšem mnohá města s velkým podílem cyklodopravy, zas takové placky nejsou. Drážďany, Bern ale i ta Kodaň....Všude tam najdete stráně s několika desítkami výškových metrů.  Jen opakuji můj poznatek. Bylo by výrazně snažší, pokud by Plzeň byla placka, ale větším problémem je chybějící dobrá infrastruktura. Ta stávající mi právě paradoxně často nutí jezdit zbytečně z kopce do kopce.....

0/0
4.4.2013 22:26

M81a30r45e85k 19F83i97s81e97r 1309656549908

ano, je vseobecne znamo, ze maji vetsi vydrzR^ nez autosexualove ;-)

+1/0
4.4.2013 14:19

O70s35k53a69r 64B64r63u93n81a 4299430399466

Cyklosexualove...

+4/−2
4.4.2013 12:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.