Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Architekti navrhují místo sporného obchvatu Roudné menší silnici s alejí

Postavme místo plánovaného obchvatu Roudné menší silnici se zatáčkami a stromořadím, kde se bude jezdit padesátkou. To navrhují architekti, kteří pomáhají při zpracování územního plánu Plzně. Odpůrci obchvatu Roudné ale dál bojují za to, aby se nestavělo vůbec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a61n 50D79v19o52ř39á53k 9633213253305

Taky jsem bydlel na Roudné. A kromě již zmiňovaných Romů, kteří dělali problémy, jsem jí zažil jako klidnou čtvrť. Celou oblast znám velice podrobně, zažil jsem tam výborné dětství. Naší ulicí (Pod Všemi svatými) projela dvě auta denně. Ale dnes? Není kde parkovat, Malickou a ulici Na Roudné člověk téměř nemá možnost přejít, všude spousta firem, střešní přístavby v činžovních domech, které navyšují počet obyvatel, apod. Jinými slovy hustě využívaná čtvrť. Ať jako cílová nebo tranzitní destinace.

A naproti tomuto tady máme návrh města, který říká: Postavme silnici od Rychtářky, přes pole za Roudnou, kolem nemocnice až na Lochotín. Tedy odveďme z Roudné auta, která jedou z centra na zadní Roudnou, do oblasti V Ráji, která je dnes rovněž hodně využívaná k celoročnímu bydlení, a auta, která jedou do nemocnice, k Boleveckému rybníku, na Bílou horu a dále. Tato auta budou jezdit po silnici mimo Roudnou, oddělenou protihlukovou stěnou. Kde je tedy problém? Jaké navýšení provozu na Roudné? Není to naopak?

Ano, vím, kde může být problém. Problém může mít několik desítek obyvatel novostaveb v Bělohorské ulici. Zvlášť ti z vyšších pater. Ale opravdu jsou tito lidé víc, než ti z Klatovské, Karlovarské, apod.? Nebo občané, kolem jejichž obydlí teď povede severozápadní okruh? Na Vejprnické bude stát u novostavby Slovanské údolí dokonce most.

Ač znepokojení obavytel z Bělohorské chápu, jiní Roudeňáci k němu podle mě nemají důvod, tak si myslím, že silnice už měla stát dávno. Není možné, aby dopravu z Lochotína, Košutky a Bolevce do centra obsluhovala jedna silnice.

+1/0
22.3.2013 14:32
Foto

L74u31b94o37š 41M41o38t75l 9745190507573

Já jsem Roudeňák, bydlel jsem tam prvních 18 let života, mám hodně vzpomínek na každé místo a dodnes se zajímám o historii místa, Malice, Záhoří, kostel, ale i rozvoj podnikání v této dříve hustě rómské, chudinské a dělnické čtvrti.

Ale že bych z toho všeho udělal nedotknutelnou svatou krávu, to asi ne. Velká část těch starších domů v dolní Roudné za moc nestojí a lidi kolem toho nejsou lidi vyšší kategorie než třeba ti v panelákách kolem Karlovarské tř. Z druhé strany, jestliže někdo neví, co s penězi, mohou se vymyslet zcela odlišná řešení, například tunel pro auta pod Roudnou. :-P

+1/0
21.3.2013 17:20

V37l92a81d25i80m74í94r 15N48o93v56o15t65n19ý 1179830132540

Sever Plzně nepotřebuje nízkokapacitní silnici, ale plnohodnotnou alternativu ke Karlovarské třídě. Těch pár chalupářů z Roudné to snad nemůže věčně blokovat! ;-€

+5/−2
20.3.2013 14:08

M11a37r60e95k 83Š70t35ě91p79á20n 4714244805513

Je to tak, smrťáky jsou tady na denním pořádku, ale je to sousto většího charakteru...

+1/0
20.3.2013 18:31

D51a98v31i81d 58Š57ť37a82s45t29n24ý 1360375485328

jestli bude někdy stát západní a východní obchvat, tak obchvat Roudné nebude potřeba vůbec řešit. Doprava z a na Lochotín by se měla přeci rozdělit na stávající a tyto dvě nové silnice...8-o

+4/−1
20.3.2013 13:43

P75e31t30r 91H71r64a48b30á76k 6960967532540

Developerům je to jedno;-D.

0/0
21.3.2013 7:33

V82l25a94d75i78m74í63r 24N19o85v12o53t96n72ý 1549240752690

Tak navrhuji zavřít také Slovanskou a Koterovskou, na Slovany a Světovar mohou lidi jezdit přes Borská pole a po dálnici! ;-)

0/0
21.3.2013 7:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.