Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z ulic Plzně zmizely trolejbusy původně určené pro Sovětský svaz

V Plzni odzvonilo tradičním zeleno-bílým kloubovým trolejbusům vyrobeným v 90. letech minulého století ve Škodě Ostrov. Původně byly určeny pro Sovětský svaz a v plzeňských ulicích jezdily od 90. let. Přesně hodinu před polednem vyjel na rozlučkovou jízdu poslední vůz Škoda 15Tr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M65í84r84a 39K86l13a64s 9882807379506

Autor článku na iDnesu poněkud vyrobil hatmatilku. Pro Sovětský svaz bylo určeno jen prvních pět nejstarších vozů z roku 1991. Ostatní, dodané kolem roku 1996, včetně onoho naposledy vypraveného, bylo vyrobeno už cíleně pro Plzeň. Města v bývalém SSSR, kam trolejbusy 15Tr byly dodány, nejsou města ruská!! Riga je v Lotyšsku, Tallin v Estonsku a Kyjev, Simferopol, Tarnopol jsou na Ukrajině.

+3/0
22.12.2012 18:32
Foto

M98i57r54o90s35l39a19v 72Z75a43p13l29e35t13a60l 3747395808413

Šmarja to je ale novinářská polívka hloupostí smíchaných dohromady.....

+3/0
22.12.2012 14:46

L22i54b41o88r 66F69i26e11d29l71e23r 6389317109650

mě ještě nepřijdou tak strašný aby se vyřadily... ale když jsou peníze na nový... Hlavně at nezdražujou...!!

+7/−1
21.12.2012 20:22

B36o48h64u70m52i29l 94S24t12e87j46s58k80a78l 4226727833566

Škoda že je tenkrát nevyráběly pro USA, to by jezdily ještě dlouhou řadu let.

+1/−2
21.12.2012 21:56

L68i81b19o19r 90H83o74s34a20k 3465582474216

Ty ktere vyrobili pro USA hlavne do USA odcestovaly a zpet radne pricestovaly penize :-)

+5/0
21.12.2012 22:53

S13o62ň98a 63S94o13u86k61u45p96o52v53á 3524174876466

Také mi ty trolejbusy přijdou docela dobré. Peníze by plzeňský dopravní podnik mohl možná vydávat účelněji.

Např. nevydělávat tak nemožně na turistech, kteří si v Plzni nemohou zakoupit normální přestupní jízdenku, takže někdy je jízdné přijde na víc než v Praze.

Jo, Plzeň město kultury!

+6/−1
22.12.2012 2:09

R88o56m87a65n 68Č49e89c55h44u63r89a 6462429817469

SMS jízdenky nejsou přestupní? 8-o

0/−4
22.12.2012 2:42

S75o89ň83a 83S58o27u82k18u85p32o21v70á 3394654666826

To ani nevím, ale SMS jízdenka je - normální - jízdenka? Nehledě k tomu, že mnoho spojů jezdí sotva po 15 min. a nemůžete do něj nastoupit, dokud nedojde potvrzující SMS.

+4/0
22.12.2012 2:46

R95o37m45a62n 58Č91e77c71h22u16r64a 6982159667549

SMS jízdenka je normální jízdenka a je buď na 35 minut nebo 24 hodin. A ta námitka ohledně 15 minut přesahuje moje chápání...

0/−5
22.12.2012 3:07

S78o98ň31a 61S68o67u57k70u62p79o69v65á 3544974196346

Pro mne SMS jízdenka není normální jízdenka a je špatné, že se v Plzni v trafice nedá koupit přestupní jízdenka.

Já zase nechápu Váš údiv nad 15 min. intervalem... nedojde-li potvrzující SMS včas, musí se čekat na další spoj. Při přestupování Vám navíc třeba jeden spoj ujede, platnost jízdenky 35 min. nestačí... a další možnost jízdenky je jen na celý den.

+4/0
22.12.2012 3:24

L87i60b67o61r 10H78o33s53a97k 3285702774936

Tak zkus aspon pochopit, ze turistum je SMS jizdenka platna zhruba stejne jako slonovi konska podkova.

+3/0
22.12.2012 11:52

R27o77m50a41n 52Č21e49c77h95u98r34a 6352739647929

Zatím zkouším pochopit tvou definici slova turista. Turista je v tvém chápání jen ze zahraničí?

0/−3
22.12.2012 15:28
Foto

M92í47r79a 61K87l27a13s 9412527659756

Na nádraží i jinde lze koupit celodenní jízdenky. Při jejich ceně 2,5 Euro to není vůbec hrozné...

0/−3
22.12.2012 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.