- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No hlavně tu jde o zisk pro město a Parking firmu.
Na druhém místě jsou občané.
Auto se stalo již věcí denní potřeby, rodiny mají 2 - 3. každý študentík si dnes auto může pořídit... Parkování dlouhá léta nikdo neřešil. Jediné, co by bylo možné - podzemní parkovací domy. A že je to drahé? Je to přínosné a jediné možné řešení.
na druhou stranu mi zóny přijdou zbytečné. Problém vyřeší obyčejné parkovací automaty. Protože problém vytvářejí auta, která tam stojí dlouhodobě, pak je nasnadě, že se tato přesunou jinam, než aby platili x hodin parkovného v automatu. Na druhou stranu pokud nebude možné bez předem zakoupené karty na Roudné zastavit, pak se místní podnikatelé můžou rozloučit se zákazníky. Mimochodem pro upřesnění: Kaufland zpoplatnil pouze parkování nad 3 hodiny. V Plzni chybí jakákoli možnost odstavení auta na okraji města.
jaký má význam přijet z vesnice vzdálené cca 30km od Plzně za prací, nechat auto na Roudné a nasednout na MHD a jet do práce? Vždyť MHD je hrozně drahá a platit benzín i jízdenku se nikomu nemůže vyplatit
Protože na Roudné se na MHD nenasedá. Všichni od auta rajzujou pěšky.
Myslím si, že od magistrátu jsou to jen řeči a snaha o rýžování. Problémy Roudné způsobilo město samo, když sem vytlačilo auta z centra ne samotným zpoplatněním parkování, ale jeho nehoráznou cenou. Záchytná parkoviště neexistují. To samé se děje i na druhé straně města, když byla zpoplatněna Americká a okolí, začala auta blokovat Hamburk. Nezlobte se, ale co to je za centrum, takové okolí Mikulášského náměstí nebo třeba na druhé straně Purkyňova ulice - vystrkov u železnice. Teď prý chtějí zpoplatnit i parkoviště u CANu před Škodovkou, tam přece nikdo rezidentům nepřekáží, je tam i přes den volno. Takže jde jen o peníze. Stejně to dopadá i v Plzni. MP je už přezdívaná "obuvníci". Že by ale vyrazili (jak slibovali) třeba k Boleváku nebo k Senečáku a postarali se o to, aby u vody a v lese nestála v zákazech auta, aby se neparkovalo na chodnících, v protisměru, v zatáčkách, na přechodech - to ne. To je v neplacených zónách nezajímá - dlouhé řešení jednoho přestupku, malá výtěžnost, že?
už by si místní radní mohli uvědomit, že lidé, kteří do města dojíždí za prací to město také živí, kdyby jezdili pracovat jinam tak se z města stane město duchů. Snažit se z pracujících ve městě vymačkat co nejvíc peněz je krátkozraká politika, která ve svém důsledku město jen ochudí a místní, kteří si dnes možná pochvalují jak budou mít kde parkovat nakonec budou nadávat jak musejí draho platit za nic.
Dojíždějící město rozhodně neživí. Město žije z daní těch, kteří mají ve městě trvalé bydliště.
Ale hlavně: dojíždějící pracují v Plzni proto, že větší plat v okolí nedostanou a v rodné vísce si žádnou továrnu nepostavili. Tedy město poskytuje službu dojíždějícím, ne naopak.
lukrativni ctvrt se vyznacuje tim, ze je v ni dostatek parkovacich stani a to at uz garazovych tak volnych, pripadne je cela oblast tzv. za zavorou a muzou tam jen mistni. Naopak sidlnisti sockactvrt se vyznacuje tim, ze neni kam upychnout ani kolo natoz auto a vycurani radni misto investic do parkovacich domu apod. rejzuji na tech chudaccih co jsou ochotni a maji potrebu vyhodit desetitisice za to, ze muzou mit po ruce auto. PS: Vse okoreneno tim, ze takova oblast je zcela nepristupna pro najemni byldeni, nebot rezidentni kartu vam nevydaji bez trvaleho bydliste, ktere vam vetsina pronajimatelu neumozni napsat na jejich pronajimanou nemovitost.
platit si tam celodenní stání nebude laciné.
Co třeba v areálu firmy zaměstnavatele? Nebo parkovat na kraji města u obchoďáku a dojet MHD?
Když chceš parkovat pár kroků od zaměstnání, musíš pustit chlup.
Já tedy po takové vymoženosti netoužím ani trochu