Diskuze

Zastávky MHD nic nevydrží, nejspíš se budou opravovat donekonečna

Jen tři a půl roku vydržely nové trolejbusové zastávky na Americké třídě v Plzni. Nyní z nich dělníci část dlažebních kostek vytrhali, protože se začaly propadat, podsypali je a znovu vydláždili. Podle odborníků to takhle nejspíš půjde donekonečna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tuareg

17. 8. 2012 22:30
Tohle je prostě ostuda

Někteří lidé se mi diví, že chci utéct z města na vesnici, ale uvědomte si tu ironii. Já dělám svoji práci, já ji dělám dobře, vydělávám peníze, abych je odváděl do daní, kde se použijí na takové věci, kde se krade ve velkém - šetří na veřejných projektech ...není lepší žít na vesnici, dělat melouchy a radovat se z primitivních věcí jako třeba z procházky lesem?

3 0
možnosti

Lovec lebek

17. 8. 2012 21:09
Ježiš, to jsou ale bláboly

Tyhle serpentiny http://www.mapy.cz/#x=12.837879&y=49.825761&z=17 jsou ze žulovejch kostek.  Je to za Černošínem, směrem na Planou u Marianských Lázní. Jak to, že tam žádný koleje nejsou???? Jak to, že se tam neprovádí opravy dvakrát do roka?????? Není to třeba tím, že ta cesta bude nějakých 80 let stará???? Kdy se ještě tolik práce neflákala?????

2 0
možnosti

davidoff.s

17. 8. 2012 15:34
Doufám, že to Metrostav opravuje zadarmo

v rámci reklamace v záruční době. Jinak mi to zase mozek nebere...8-o

0 0
možnosti

InstinkTT

17. 8. 2012 12:12
Zlín

Mrkněte se Plzeňáci, jak to vyřešili ve Zlíně. Zálivy vylité betonem s bezpečnostními oblouky pro šetření pneumatik busů MHD. Po letech stálých oprav (asfalt, kostky,atp.) byla vybrána tato alternativa a a ni po pár letech není patrné opotřebení. Takže když se chce, tak to jde, ale to by zpřátelené firmy, co dláždí a asfaltují neměly co žrát. RvRv Ale co, daňový poplatník zaplatí, je to přece v ČR normální neudělat něco pořádně!!

1 0
možnosti

bkv

17. 8. 2012 12:44
Re: Zlín

Zase jeden, co chce radit a ani článek ani nečetl. Pak by se dozvěděl, že zastávky vylité betonem se v Plzni zkoušely už před lety. Problémem bylo, že se po několika letech rozpadly. Teď se používá buď železobetonová deska spolu s žulovou dlažbou nebo přímo vyztužená cementobetonová vozovka.

2 0
možnosti

mirotiro

17. 8. 2012 11:29
Srovnání se zastábkou u Luny (Šimerova) je blbost

Tato zastávka není záliv, lae běžný jízní pruh, kde vozidlo zastaví, takže tam není ani prudké brždění ani změna směru...

0 0
možnosti

cassul

17. 8. 2012 10:31
Nesmysly

V nesčetně městech světa jezdí trolejbusy a jen u nás se musí vymýšlet nové řešení zastávek. Třeba v Curychu jsem v nich jezdil běžně a na nějaké rozbité zastávky si nepamatuji. A nikdy se ani neopravovaly, zkrátka je postavili tak, aby vydržely, ne aby se někdo nakapsoval...

4 0
možnosti

pavel-m

17. 8. 2012 10:03
Nerozumím..

Jakto že dříve vydržela vozovka kde zastavuje trolejbus či autobus třeba deset let v pohodě, zato dneska odborníci přísahají málem na svůj diplom že vydrží jen pár let? Dneska kdy máme mnohem lepší technologie a zkušenosti?

Je to tím že dříve jezdily lehčí trolejbusy? Nebo ne tak agresivně brzdily? Nebo něco jiného?

2 0
možnosti

bkv

17. 8. 2012 10:15
Re: Nerozumím..

nepovídejte, že dřív vozovka vydržela. Pamatuji si, a v článku je to i napsáno, že zastávky v Plzni měly vyjeté koleje od zastavujících autobusů a trolejbusů.

0 0
možnosti