- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někteří lidé se mi diví, že chci utéct z města na vesnici, ale uvědomte si tu ironii. Já dělám svoji práci, já ji dělám dobře, vydělávám peníze, abych je odváděl do daní, kde se použijí na takové věci, kde se krade ve velkém - šetří na veřejných projektech ...není lepší žít na vesnici, dělat melouchy a radovat se z primitivních věcí jako třeba z procházky lesem?
Tyhle serpentiny http://www.mapy.cz/#x=12.837879&y=49.825761&z=17 jsou ze žulovejch kostek. Je to za Černošínem, směrem na Planou u Marianských Lázní. Jak to, že tam žádný koleje nejsou???? Jak to, že se tam neprovádí opravy dvakrát do roka?????? Není to třeba tím, že ta cesta bude nějakých 80 let stará???? Kdy se ještě tolik práce neflákala?????
v rámci reklamace v záruční době. Jinak mi to zase mozek nebere...
Mrkněte se Plzeňáci, jak to vyřešili ve Zlíně. Zálivy vylité betonem s bezpečnostními oblouky pro šetření pneumatik busů MHD. Po letech stálých oprav (asfalt, kostky,atp.) byla vybrána tato alternativa a a ni po pár letech není patrné opotřebení. Takže když se chce, tak to jde, ale to by zpřátelené firmy, co dláždí a asfaltují neměly co žrát. Ale co, daňový poplatník zaplatí, je to přece v ČR normální neudělat něco pořádně
Zase jeden, co chce radit a ani článek ani nečetl. Pak by se dozvěděl, že zastávky vylité betonem se v Plzni zkoušely už před lety. Problémem bylo, že se po několika letech rozpadly. Teď se používá buď železobetonová deska spolu s žulovou dlažbou nebo přímo vyztužená cementobetonová vozovka.
Tato zastávka není záliv, lae běžný jízní pruh, kde vozidlo zastaví, takže tam není ani prudké brždění ani změna směru...
V nesčetně městech světa jezdí trolejbusy a jen u nás se musí vymýšlet nové řešení zastávek. Třeba v Curychu jsem v nich jezdil běžně a na nějaké rozbité zastávky si nepamatuji. A nikdy se ani neopravovaly, zkrátka je postavili tak, aby vydržely, ne aby se někdo nakapsoval...
Jakto že dříve vydržela vozovka kde zastavuje trolejbus či autobus třeba deset let v pohodě, zato dneska odborníci přísahají málem na svůj diplom že vydrží jen pár let? Dneska kdy máme mnohem lepší technologie a zkušenosti?
Je to tím že dříve jezdily lehčí trolejbusy? Nebo ne tak agresivně brzdily? Nebo něco jiného?
nepovídejte, že dřív vozovka vydržela. Pamatuji si, a v článku je to i napsáno, že zastávky v Plzni měly vyjeté koleje od zastavujících autobusů a trolejbusů.