Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odboráři z plzeňské MHD zrušili stávkovou pohotovost

Odboráři plzeňského Dopravního podniku po měsíci zrušili stávkovou pohotovost. Vadilo jim, že se o zakázku za 12 miliard na stavbu depa uchází jen jediný zájemce, tedy uskupení firem z plzeňské Škodovky. Rozohněné odboráře uklidnilo až jednání s primátorem města Martinem Baxou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Walker80

Škodovka Plzeeeň

Copa se nám sem vlastně ty Pražácí zase naváží?! Ty by nám sem nejrači místo depa přivezli gripeny na pandurech a celý by to zajišťovalo promopro, ne?! Kurňa chlapi tady je Plzeeeeň!...Škodovkááá!...a povstáááň jestli si Plzeňák povstáááň jestli si Plzeňák...A příští rok titul!!!

0/0
26.4.2012 0:03

jongari

Bodejť

Milí odboráři si hezky spočítali pět a pět a najednou se nám stávkovat nechce!8-o Já bych je normálně nechal vyhnít v těch jejich špinavejch plesnivejch depech a ať si tam třeba staví barikády. Bejt Škodovkou, tak si dobře rozmyslím, jestli chci takové "vši do kožichu". A za odměnu by mohli dostávat vycházky do areálu Škodovky, ať vidí, jak vypadá areál firmy 21. století. Byl jste tam někdo v poslední době? Já nedávno vytáhnul ženu s dětma do Techmánie a naprosto super! Hodně se mi líbí, jak to tam teď upravili. Rozhodně mi přijde logičtější depo někde tam, než ta hrůza v Doudlevcích...ale to by se zase nesmělo najít x chytráků, kterým je proti srsti, že z tak velkého kšeftu nic nemají a házejí klacky pod nohy;-O

0/0
25.4.2012 23:52

GenLogin

Re: Bodejť

Z toho "kšeftu" ale bude mít něco všichni.. o 420 milionů chudší roční rozpočet a bohatší kmotry v Plzni a v Praze.

A Roman si řekne, že privatizovat škodovku za její vlastní peníze byl opravdu prima nápad:)

0/0
26.4.2012 7:43

blackmis

už to mělo být

už to měli dát někomu dávno. ta HRUZA co nazývají depo nám hyzdí centrum už dost dlouho a konečně se třeba budu moct procházet podél řeky. Super, že to bude.:-)

0/0
25.4.2012 21:09

GenLogin

Re: už to mělo být

No až Vám kvůli dluhům veřejných rozpočtů udělají devalvací měny z každé tisícikoruny stokorunu, tak jsem zvědavý jestli se vám budou líbit ti oběšenci na stromech podél řeky:/ Škoda,že přemýšlíte jako politik a lidé bez základního vzdělání a nedokážete pochopit, že když na něco nemám a navíc je předpoklad, že na to nikdy mít nebudu, tak si to stejně koupím abych se měl dneska líp:)

Ale teď si samozřejmě užijete procházky kolem řeky, i když je otázkou, jak dlouho bude trvat výstavba bytů na místě kde je teď depo, stavební práce vám možná procházky trochu znepříjemní..

0/0
26.4.2012 7:55

Kostak

obdiv

Tak to vypadá, že konečně i odbory uvěřili tomu, že lidi co makaj a chtějí něco dělat, se mohou mít dobře v soukromé firmě a že je lepší mít zajištěnou práci než hnít někde v rozpadlým depu. A co víc, nebojí se to říct nahlas. Fakt jsem rád, že jsem PlzeňákR^R^R^

+1/0
25.4.2012 20:41

satanito

Re: obdiv

Co se odborům divíte? Budou mít zajištěnou práci v nových prostorách, nepůjdou s platy dolů, nebude se jich týkat propouštění a jsou jim garantovány pracovní podmínky 21. století. Nezní to krásně, zejména v dnešní době? A cena, podle jiných přemrštěná? Rozpočítáno do 29ti let - úměrná současným nákladům.  Pro město Plzeň jednoznačně přínos, zvlášť, když nebude neúměrně zatížený rozpočet města. Taková možnost se naskýtá tak jednou za 100 let. Sečteno a podtrženo: Nepodpořit to může jen blázen nebo Kalousek!

0/0
25.4.2012 21:17

kryon

totální paranoia

Konečně vypadá nějaká zakázka čistá - politici v Plzni ji podporujou, odboráři s tím souhlasí a ekonomové doporučujou. Jedinej kdo je proti je Kalousek a jeho poskokové. A tady první co padne, je že je to tunel. Je strašný že každej už vidí za každou zakázkou pokus o tunel. nevěřím tomu, že by odboráři kejvli na něco co by smrdělo.

0/0
25.4.2012 17:56

kvedlal

Re: totální paranoia

Když jim Škodovka zaručí pracovní místa a postupný růst platů na škodováckou úroveň, co by nekejvli. ;-)

0/0
25.4.2012 18:30

EruCZ

Re: totální paranoia

To bych asi kejvnul i já:-):-) Dávaj nejvíc v kraji...

0/0
25.4.2012 18:32

j.masak

Re: totální paranoia

Tak už to prostě u nás v Čechách chodí! Zloděj křičí "chyťte zloděje" a jakmile někdo přijde s dobrým projektem, tak je po zásluze potrestán. Přeju Škodovce hodně sil do boje s naším "čecháčstvím" a držím palce, ať už se tady brzy svezeme fajnovou městskou dopravou, bez těch "přízraků" z dopravního podniku, které dnes a denně po Plzni potkávám:-/

0/0
26.4.2012 0:16

xBaHnO

Odbory

A ja si naivne, ze by odborarum svitlo a chteli zastavit ten tunel. A ono ne, ono slo jenom o platy a "socialni vyhody".

Takze si o odborarich porad myslim, ze to je verbez.

+2/0
25.4.2012 16:40

Norimberk

Škodovka zlevní opravy trolejbusů o 10 procent

to znamená že doteď to nešlo?

0/0
25.4.2012 16:37

EruCZ

Re: Škodovka zlevní opravy trolejbusů o 10 procent

Nebo, že by to nedělali?

0/0
25.4.2012 16:46

Irszawa

Re: Škodovka zlevní opravy trolejbusů o 10 procent

To je přeci jasný, ve starý barabizně, kde topím Pánu Bohu do oken, svítím petrolejkama, pracuju se starým vercajkem a mašinama budu mít pořád náklady jako prase. když budu v novým, makat budu s nářadim jako na Západě, tak budu mít i menší náklady a opravy se zlevní! To přece ví každej!8-o

0/0
25.4.2012 21:24

PavlosPM

to snad není ani možné

Tunel, nic jiného! Město se zadluží na 29let? Nikdo neví co bude za dva roky! RvRv

0/0
25.4.2012 15:46

DieL

Re: to snad není ani možné

asi věří že bude konec světa,tak už je to jedno ;-D

0/0
25.4.2012 15:57

petr4770

Re: to snad není ani možné

Máš jiné řešení?Píšou že město na novou vozovnu nemá a přitom jí potřebují...tak návrh prosím:-P

+1/0
25.4.2012 16:35

xBaHnO

Re: to snad není ani možné

Ja ti nejak nevim, ale 12000/29 je zhruba 414 milionu. Ovsem rocne. Me by zajimalo, kolik stoji takova vozovna, ze ktery nikomu nic nezbude za nehty...(ok, zranici spojenou s poplacavnim se po zadech jim preju)

0/0
25.4.2012 16:43

EruCZ

Re: to snad není ani možné

Nevím, kde vidíte ten tunel. Vy jste si taky koupil byt normálně cash, na přepážce? Jestli ano, tak patříte mezi vyvolené, co si nemusejí brát hypotéku, nebo vám možná půjčil kámoš Kalousek. Ten měl taky plnou hubu Plzně a sám má máslo na hlavě ;-€Ne každý si může totiž koupit všechno hned, ale musí přemýšlet jako u hypotéky i třicet let dopředu!!

+3/0
25.4.2012 16:45

kvedlal

Re: to snad není ani možné

Nu, když si vezmu hypotéku na byt, jsem v katastru napsaný jako vlastník a banka má zástavní právo.

To depo bude celou dobu psáno na Škodovku, a město bude platit Škodovce za postavení depa a opravářské služby v depu.

Pokud by to město chtělo řešit hypotékou, může výstavbu depa financovat úvěrem od banky a opravářské služby řešit vlastními lidmi jako dosud.

Ale to nikdo na radnici nepočítal, jestli by to náhodou s úvěrem u banky nebylo levnější, protože to se kmotrům nehodí.

0/0
25.4.2012 18:28

EruCZ

Re: to snad není ani možné

Ano, to je pravda, ale pokud byste o tom tématu věděl aspoň něco, tak jakmile se depo dostaví, tak ho Škodovka převede na město. A myslíte, že když si kupujete novostavbu, tak máte vlastnické právo ještě když se to staví? Asi ne, co? :-P

A k té bance: Myslíte, že vám v současné situaci banka půjčí pár miliard na nízký úrok? Neřekl bych. Nevím, jestli si to Škodovka nějak úročí, ale není to banka, takže by neměla...

Ono je hrozně jednoduché neustále nadávat, jak kmotři tohle a támhleto. Možná na tom často je něco pravdy, ale když vám někdo ušetří miliardy, postaví barák a opravuje vozy, tak asi nechce sbalit prachy a vypadnout na Bahamy, ne? Škodovka už v Plzni přecejen nějakou tu dobu je, tak bych za tím hned nehledal kmotry...Rv

0/0
25.4.2012 18:38

kvedlal

Re: to snad není ani možné

Pokud vím, tak ho Škodovka nepřevede až se dostaví, ale až po těch 29 letech. Škodovka ví, jaká je produkce práce u ní a jaká v depu MHD, tedy dokáže donutit lidi z depa makat a ty opravy si může dovolit nabídnout o 10% levnější a neprodělat.

Banky by se přetrhli, protože kde seženou právě v dnešní době klienta, za kterého to nakonec buď zaplatí daňový poplatník a zároveň má tolik nemovitého majetku, že ty prachy z něj vždy dostane?

Kmotři ze Škodovky jsou přece dávno profláklí, viz kauza Martin Roman a jeho firmy na Kypru a Panenských ostrovech.

0/0
25.4.2012 18:48

petr4770

Re: to snad není ani možné

Už jsem to tu psal jednou...napíši znova:"Máš jiné řešení?"Sem s ním teda:-P

+1/0
25.4.2012 18:54

EruCZ

Re: to snad není ani možné

Tak si ty informace vyhledejte. Jsou normálně dostupné, ale chápu, že je lepší diskutovat bez informací, které jsou nepohodlné;-D

Nevím, jestli by se banky přetrhli, ale spíš by se nepřetrhlY. Proto je to řešené financováním konsorciem firem, které jsou dost silné, aby si nemusely půjčovat. A to je vždycky lepší, než cpát stamiliony na úrocích bance. To snad uznáte sám, ne? Nebo by bylo lepší, aby Plzeň zaplatila dejme tomu nízký tříprocentní úrok ze třinácti miliard? Uvědomte si, že to jsou u úvěrů tři procenta ročně. A pokud by to bylo jako u hypotéky, tak tu zaplatí člověk dvakrát. No a jestli má daňový poplatník, tedy já i vy (pokud jste z Plzně), platit čtrnáct, nebo 28 miliard, tak to je sakra rozdíl.

Roman vypadl ze Škodovky už dávno, což mě samozřejmě těší. R^

0/0
25.4.2012 20:26

plzenak73

Re: to snad není ani možné

absolutní souhlas. Jen mám pocit , že si tu někteří udělali názor, že všichni jsou darebáci a bez ohledu na to kolik tady předložíte argumentů, pořád jen budou opakovat, že by město mohlo vytáhnout banku která levně půjčí. Pokud by si město skutečně vzalo úvěr, už úplně pak vidím ty diskuze v příštích letech jak ti samí tady budou hulákat jak je možné, že se město zadlužilo a že to určitě někdo dostal provizi z banky a my občané to budeme splácet.

+1/0
25.4.2012 20:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.