- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je potřeba si uvědomit, že železnice se vyplatí až od určité kapacity. Tohle určitě neplatí pro mezivesniční jednokolejku s konečnou stanicí ve městečku s 16ti tisíci obyvateli, kde navíc ani není práce. V téhleté situaci je problém rentabilně provozovat byť jenom autobusy.
Aby se udržovaly tratě pro pár cestujících prostě nejde.Pak se všichni diví jak špatně hospodaří na železnici,ale ze vzpomínek se vše na žel.dopravě nezaplatí.To raději ať těm pár cestujícím přidají na taxi a určitě to vyjde levněji.Nelze do nekonečna dávat na tyto služby dotace.V provozu by měly zůstat jen tratě využívany a ne pro pár jedinců.Vždyť vůbec není problém vytvořit autobusovou dopravu!
Přesně tak, to by se dodnes musely dotovat a uměle udržovat i konské drožky aby nezanikly i kdyby je nikdo nevyužíval... Jen naivové nebo nostalgici zde brečí a levičáci to politizují jako bykoleje rozkradli sami politici přitom někteří místní se činili
horší, než komunistickej ...... dukátismus..... nejdřív se to nechá totál zdevastovat a pak se něco "řeší" s péčí "řádného hospodáře".....
Kralovic je naprosto šílená. Zastávky zhruba 3 km od obcí, po nichž jsou pojmenovány. Trojany, Mariánský Týnec. Tím vlakem jezdily 3 lidi, ve vlaku byl průvodčí a mašinfíra. Opravdu si nějaký blázen myslí, že tuto marnotratnost chtějí daňoví poplatníci nadále dotovat. Romantika je hezká věc, ale v daném případě jsou argumenty pro její zrušení naprosto jasné.
jezdili
Sběrny kovů a zastavárny, pokud vykoupí kradený předmět
předmět zjevně kradený, tak pokutu která je zruší. Pokud nezaplatí, tak celý chlívek zabavit, i s plotem odvézt do hutí, z výtěžku vyrovnat pokutu.
Na zloděje kovů a bílé kolaboranty ve sběrnách máme připraven jednoduchý postup ochrany kanálů, dopravních značek a podobných předmětů. Osvědčený, starý jako žárovka, trochu jsme jej rozvinuli, dopracovali zákon a postup policie. Už tehdy se chyták osvědčil, používal se po celém světě. Teď, když se paraziti namnožili a kradou i zárubně dveří, okapy, víka kanálů, koleje, je nutno vztáhnout tento režim i na běžné věci dostupné parazitům, na kterých nesedí chlap s brokovnicí.
SPV : http://www.spolpv.org
Neboli totalni upadek a zanik.
Jako co? Že lidi jezdí do práce autem, každý přímo tam, kam potřebuje?
tak funguje neviditelná ruka kapitalistickýho trhu a pak , že dříve se rozkrádalo ve velkým, vzhledem k tomu co se děje nyní, tak to bylo nevinný přištíkaření
Aleno tak, konečně máme auta a dokonce i plno dodávek a nákladáků a na co tedy pomalou vlčeku vodoucí je někam??? Navíc ji nerozkradli politici tak to nepolitizujte! A ruka trhu funguje! Vozíme si auty zboží i zadky až do domu
Proč to takhle asi funguje? Zloději kovů a peněženek nerozkradou ani setinu toho, co ty šmejdi nahoře. Kradou se miliardy a soudy všechno zametají pod koberec...
Proč by asi stát měl chytat a zavírat zloděje kovů? Aby pak bylo líp vidět na tu jejich špinavou zlodějinu? Já si to fakt neumim vysvětlit jinak než že to je záměr
Dnešní ceny pohonných hmot mají dynamismus, který nebude v budoucnu rozhodně utlumen. Když se budou blížit v dnešních cenách ke stokoruně, lidé budou odkázání na hromadnou přepravu, která je nejlevnější a netýká se to jen osob , ale i zboží. Obnova dnes likvidovaných tratí bude v budoucnu velmi nákladná, ne-li nemožná. Bezhlavá privatizace a účelová rozhodnutí této vlády postrádají jakoukoli představivost budoucího dlouhodobého vývoje a mám dojem, že jim jde o zcela jiné zájmy, než-li rozumnou přípravu na budoucí ekonomické problémy. K informaci z článku, že provoz na trati byl zastaven před patnácti léty podotýkám, že mám v ruce jízdní řád z roku 2003-4, kde na trati 162 z Kralovic do Mladotic jezdilo denně ještě 5 spojů v jednom i druhém směru. Zda jezdily i později nevím.
Mrkněte se na ten jízdní řád podrobněji. Na téhle trati dlouhodobě jezdí v úseku Mladotice-Kralovice náhradní autobusová doprava, která plynule navazuje na vlaky z Rakovníka/Plzně. Podle http://www.zelpage.cz/trate/ceska-republika/trat-162 byla doprava opravdu zastavena v roce 1997, pamatuju si, že v roce 2003 už dávno stoprocentně vlaky až do Mladotic nezajížděly.
Zrušení trati je bohužel velkým krokem zpět. Trať 162 pomáhala lidem z Rakovníka v cestování do Plzně (a naopak). Pokud přestanou jezdit náhradní autobusy v úseku Mladotice-Kralovice, budou lidé muset jezdit buď přes Blatno (to je ale delší cesta), nebo nějakou alternativní dopravou.