Diskuze

Plzeň chystá v tichosti superzakázku na nové depo za miliardy korun

V tichosti, mimo kontrolu ze strany veřejnosti, se připravuje největší investice v historii Plzně. Ve hře je výstavba depa a opravny autobusů i trolejbusů Dopravního podniku. A také možnost, že veškeré zakázky na opravy získá na příštích 29 let soukromá firma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SZ(

Sociokulturně znevýhodněný (2)

16. 2. 2012 13:37
V tichosti???

V Plzni nebydlím ani nemám s PMDP nic společného, a přitom o tom vím už několik let.

0 0
možnosti
B

bezdukáto

16. 2. 2012 11:21
zaplatíme to my všichni.

V Plzni vždycky protestuje opozice, když se nedostane k lizu za provize. Je to jeden hnus.

1 0
možnosti
X

Xaver02

15. 2. 2012 19:34
To smrdí jako s tím pokusem zprivatizovat Teplárnu

Škoda Transportation, Appian Group, Martin Roman. Prostě gauneřina.

0 0
možnosti
PH

herbiraff

15. 2. 2012 19:33
neefektivní

Tak je zcela jasné, že ve městě, kde za posledních 10 let nevznikla snad ani jedna nový trasa, vyjma trolejbusu na borských polí, je potřeba nové širší depo? A co bude v místě původního? Že by dlak developerských společností na výstavbu domů a zároveň zcela zbytečné vyhození spousty miliard. Opravdu není v Plzni něco důležitějšího?

0 0
možnosti
MJ

mj81

15. 2. 2012 22:11
Re: neefektivní

Doporučuju navštívit současnou vozovnu večer kolem půlnoci. Vozy tam stojí jeden vedle druhého, nedá se tam ani normálně zaparkovat, každou chvíli tam někdo při vyjíždění nebo parkování o něco odře autobus, ... Ta vozovna je z roku 1899 a od té doby se jen rozšiřovala... Ale teď už není kam. A že nevznikla nová trasa není důležité. Na lince 30 ještě v roce 1991 jezdilo jen osm autobusů a samé karosy, dnes jich tam jezdí 21 a většina z nich jsou kloubové nebo třínápravové Solarisy. Jenže tohle  normální člověk nevidí...

0 0
možnosti
ZK

nima heczko jako heczko

15. 2. 2012 19:17
Průůůser

jedním slovem průůůser

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

15. 2. 2012 18:40
Nádhera

a depo se postaví v šílené vzdálenosti, a mimo trolejí, aby se to ještě více prodražilo ;-€;-€;-€ a místo současného depa může být další hypermarket Rv

1 0
možnosti
TB

Tomaseq

15. 2. 2012 18:10
Podle mě

je celý megalománský projekt úplně zbytečný. Současná vozovna a dílenské kapacity jsou dostačující. Je třeba se o ně trochu starat a investovat do nich. DP Plzeň není schopen se postarat o provoz svých vozidel a vymýšlí takové  zbytečně nákladné projekty, které nijak nezvýší kvalitu MHD, ale naopak zadluší budoucí generace ... Rv

2 0
možnosti
H

HonzaŠ

15. 2. 2012 17:54
Tunel

Všechno nasvědčuje tomu, že s někdo chce napakovat, proč by to jinak tak tlačili? Selský rozum říká, že nejlevnější musí být údržba vozů vlastními silami (PMDP). Soukromá firma bude mít při zachování stejné kvality údržby stejné náklady, ale musí oproti té městské (PMDP) mít ještě na víc nějaký zisk. Takže buď se půjde s kvalitou dolů (snížíme platy - odejdou kvalitní zamětnanci, snížíme rozsah údržby či modernizací vozů - odnesou to cestující) a nebo zaplatíme té soukromé firmě více.  A dále: cca 60% plzeňských tramvají má elektrickou výzbroj

konkurenční firmy Cegelec (tedy ne Škoda) a nutno říci, že tyto vozy

byly modernizovány a nedávno a jsou výrazně spolehlivěhší, než vozy s

výzbrojí Škoda. Jak tyto vozy ale bude moci konkurenční Škoda

servisovat? Pochybuji, že jim to Cegelec jen tak umožní využívat jejich know-how.

2 0
možnosti
FV

bkv

17. 2. 2012 9:22
Re: Tunel

Selský rozum říká, že nejlevnější musí být údržba vozů vlastními silami

Ty bláho, pak mi tedy není jasné, proč si na dodávku různých služeb firmy najímají specializované firmy. Vždyť selský rozum říká, že na tom musí prodělat :-)

0 0
možnosti
OL

Flate

15. 2. 2012 17:45
Humus

Vážení, sledujeme tunel v přímém přenosu, že pane náměstku pro dopravu pane Šimáku! S Plzní to jde z kopce. Bije to do očí!

1 0
možnosti
PB

bartik09

15. 2. 2012 17:32
No neni to nadhera?

Cela komise se totiž zavázala k mlčenlivosti...Co by ne... Vzdyt de jen o verejny prachy, tak co to koho zajima...

2 0
možnosti