- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Plzni nebydlím ani nemám s PMDP nic společného, a přitom o tom vím už několik let.
V Plzni vždycky protestuje opozice, když se nedostane k lizu za provize. Je to jeden hnus.
Škoda Transportation, Appian Group, Martin Roman. Prostě gauneřina.
Tak je zcela jasné, že ve městě, kde za posledních 10 let nevznikla snad ani jedna nový trasa, vyjma trolejbusu na borských polí, je potřeba nové širší depo? A co bude v místě původního? Že by dlak developerských společností na výstavbu domů a zároveň zcela zbytečné vyhození spousty miliard. Opravdu není v Plzni něco důležitějšího?
Doporučuju navštívit současnou vozovnu večer kolem půlnoci. Vozy tam stojí jeden vedle druhého, nedá se tam ani normálně zaparkovat, každou chvíli tam někdo při vyjíždění nebo parkování o něco odře autobus, ... Ta vozovna je z roku 1899 a od té doby se jen rozšiřovala... Ale teď už není kam. A že nevznikla nová trasa není důležité. Na lince 30 ještě v roce 1991 jezdilo jen osm autobusů a samé karosy, dnes jich tam jezdí 21 a většina z nich jsou kloubové nebo třínápravové Solarisy. Jenže tohle normální člověk nevidí...
a depo se postaví v šílené vzdálenosti, a mimo trolejí, aby se to ještě více prodražilo a místo současného depa může být další hypermarket
je celý megalománský projekt úplně zbytečný. Současná vozovna a dílenské kapacity jsou dostačující. Je třeba se o ně trochu starat a investovat do nich. DP Plzeň není schopen se postarat o provoz svých vozidel a vymýšlí takové zbytečně nákladné projekty, které nijak nezvýší kvalitu MHD, ale naopak zadluší budoucí generace ...
Všechno nasvědčuje tomu, že s někdo chce napakovat, proč by to jinak tak tlačili? Selský rozum říká, že nejlevnější musí být údržba vozů vlastními silami (PMDP). Soukromá firma bude mít při zachování stejné kvality údržby stejné náklady, ale musí oproti té městské (PMDP) mít ještě na víc nějaký zisk. Takže buď se půjde s kvalitou dolů (snížíme platy - odejdou kvalitní zamětnanci, snížíme rozsah údržby či modernizací vozů - odnesou to cestující) a nebo zaplatíme té soukromé firmě více. A dále: cca 60% plzeňských tramvají má elektrickou výzbroj
konkurenční firmy Cegelec (tedy ne Škoda) a nutno říci, že tyto vozy
byly modernizovány a nedávno a jsou výrazně spolehlivěhší, než vozy s
výzbrojí Škoda. Jak tyto vozy ale bude moci konkurenční Škoda
servisovat? Pochybuji, že jim to Cegelec jen tak umožní využívat jejich know-how.
Selský rozum říká, že nejlevnější musí být údržba vozů vlastními silami
Ty bláho, pak mi tedy není jasné, proč si na dodávku různých služeb firmy najímají specializované firmy. Vždyť selský rozum říká, že na tom musí prodělat
Vážení, sledujeme tunel v přímém přenosu, že pane náměstku pro dopravu pane Šimáku! S Plzní to jde z kopce. Bije to do očí!
Cela komise se totiž zavázala k mlčenlivosti...Co by ne... Vzdyt de jen o verejny prachy, tak co to koho zajima...