- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1. U žáků se podstatně sníží rychlost a čitelnost rukopisu.
2. Technika bude každou chvíli rozbitá, tudíž vyřazená z provozu, protože škola nebude mít na drahé opravy. Děti si těchto věcí vůbec neváží a trefit se do interaktivní tabule tenisákem, poškrábat monitor, nacpat žvýkačku do USBčka nebo odmontovat a odnést nějakou malou nepostradatelnou součástku (např. konektor kabelu od projektoru do počítače) je totálně cool. V lepším případě jenom přehází kabely a celou hodinu se budou bavit, jak zpocený učitel hledá závadu.
3. Zoufalý učitel, který se ve sborovně dělí o 1 starý pomalý počítač s patnácti kolegy, takže stejně nemá kdy a kde se na elektronickou výuku připravit.
Jsem učitelka a je mi 27 let.
Jen k bodu 3. My jsme teď k novým pěti tabulím a k povinnosti vypracovat asi milión výukových materiálů na PC dostali aspoň noťasy. Asi lepší managment školy.
Já bych techniku vítala všema deseti, kdyby člověk dělal s dětmi, které to ocení, a ne s těmi, které jste popsala Vy (bohužel velká část).
... co je na dřevěných tabulích, papírových učebnicích a sešitech špatného?
Nejsou interaktivní a ve výsledku jsou o dost těžší než notebook...
Problém je, že učitelé mají problém využít interaktivní tabuli naplno, nebo alespoň o chlup více než normální tabuli+promítačku