- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je vysoká protože je v tom zabudovaný už úplatek. Tj stavba bude stát asi tak 150 mega ale zbytek musí dostat úředníci a všichni okolo, jinak to možné není
Jednoduche jako facka. Delnici na bory nejsou povětšinou plzeňáci, takže nevolí. Studenti jak by smet a měští radní přeci vždy chtějí dělat věci pro svoje voliče. Tak to holt je. Jinak o tramvaji na bory se mluví už přes 10 let. I za mě se říkalo, že ke státnicích už pojedeme tramvají. Už je to přes 4 roky.
Myslim,že jsou vidět tato fakta:
- MHD ve městě nemá váhu pro ty co mají vyhrazené parkoviště na našem veřejném prostoru - před radnicí
- MHD řešit zvýšené požadavky bez navýšení placených kilometrů pouze přesouváním spojů z linky na linku
- město nemá funkční KONCEPCI a VIZI a to nejen v dopravě, ale v urbanismu města vůbec
- Radnice nemá vůli hledat úspory např. na platech zaměstnanců a provozu města a bude potřebovat všechny peníze, které se najdou a nevadí na co byly určeny
- že by dodnes "neměli čísla na stole" ?
- nebude tramvaj a z "ušetřených" peněz se opraví třeba stadion a přinese další osobní dopravu do města?
- že rozpočet nemající variantu reagující na možné znížení příjmů městu nám určí jasný směr...a BUDE HŮŘ
chtěl bych se mýlit, ale dlouho nikdo nevidí dál než do dalším zmatlaných voleb a to není KONCEPCE a VIZE!
Takže tomu mám rozumět tak, že pozemky jsou draze vykoupeny, případně vyměněny za lukrativní činžáky v centru a teď se to celý má hodit za hlavu? To šlo celou dobu jen a pouze o ty směny?
A napadlo někoho, že zastavením projektu se utopí miliony? Ty výkupy pozemků určitě stály spoustu peněz a třeba i v protihodnotě směnou za jiné pozemky. Podle mne je tohle přesně obraz koncepční práce. Jestli se jednou rozjede nějaký projekt, tak by mělo být jedno, kdo je u kormidla. Přece veřejný zájem by měl být nadřazený stranickým ideálům. A ti co tu píšete o Borských polích .. ta tramvaj měla vést k univerzitě a de facto novému kampusu. Řešení pro podniky to není. To by se lidi pěkně prošli z univerzity do těchto podniků
Firmy to maji na haku. Predplatne na MHD maji zamestnanci, a celkem logicky ho chteji vyuzit
že ze svého vyhřátého auta při cestě na Borská pole potkáte dva autobusy neznamená, že je doprava dostatečná. Jela jsem jednou jedinkrát od Tesca do města a mačkanici vzdala na první zastávce ve městě. Autobus byl nacpaný po střechu, nebylo se čeho držet a ani jsem si nekoupila lístek, protože jsem se nedostala k té kouzelné krabičce. On by se tam revizor stejně nevešel. U dveří se nesmí stát, takže tam nejsou madla. Lítala jsem tam jak hadr na holi, opravdu důstojná přeprava. Takhle nějak se musí cítit chudinky krávy, když jedou na jatka. Slezte občas mezi nás a projeďte se po těch Borech jinak než prstem po mapě.
tak zas na druhou stranu tohle se da vyresit posilenim spoju - dozajista to vyjde levnejc. Ale jestli ty penize na novou linku uz jsou vyhrazene, tak by do toho asi meli jit. Aby to nakonec neskoncilo alternativni investici - opravama chodniku za pul miliardy, nebo tak necim
...me docela vydesil. Hlavne at to nekoho nenapadne prozrat... uff...
Pan Martin Zrzavecký (ČSSD) by měl někdy ráno kolem páté vstát a pokusit se dojet MHD na Borská pole spolu s tisíci namačkanými dělníky .Pak by asi změnil názor,pokud ale za tím vším nejsou nějaké'''' jiné zájmy '''' .Je vidět že prostě předvolební sliby se neplní.